וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק קאוט: "שלושער מול יונייטד? הכי טוב שיש"

הגיבור של ליברפול חגג את ההצגה באנפילד: "זה מושלם, יש לי חיבור טוב עם סוארז". מנגד, פרגוסון אסר על שחקניו להתראיין

כל כך הרבה זמן חיכו אוהדי ליברפול כדי לקבל קצת נחת, והערב (ראשון) הם קיבלו מנת אושר שעשויה להספיק להם עד תום העונה. הרדז רשמו 1:3 ענק על מנצ'סטר יונייטד באנפילד, כאשר הגיבור הבלתי מעורער היה דירק קאוט, שעד היום לא הבקיע מעולם מול השדים האדומים, והערב חגג שלושער גדול. "זה מושלם", אמר חלוץ נבחרת הולנד לתקשורת האנגלית בתום המשחק. "אתה חולם על להבקיע שלושער, ולעשות את זה נגד מנצ'סטר יונייטד זה הכי טוב שיש".

קאוט לא שכח להודות לחבריו, כמובן, ובפרט ללואיס סוארז, שבישל לו נהדר פעמיים. "אני חייב להודות ללואיס, כי הוא שיחק מצוין והכין לי שערים קלים, שהייתי מבקיע בהולנד כששיחקתי יותר כחלוץ. אני נהנה לשחק כחלוץ, יש לי חיבור טוב עם לואיס ואני מחכה לשחק גם עם אנדי קארול. הראנו שאנחנו יכולים לשחק נגד הקבוצות הטובות ביותר, אבל אנחנו יודעים שגם צריך להתחרות עם הקבוצות האחרות".

מנג'ר האדומים קני דלגליש היה מרוצה מאוד גם כן, ואמר בסיום: "הצורה בה שיחקנו היתה מאוד חשובה, וכל הקרדיט מגיע לבחורים על מה שהם השיגו הערב. הגיע לנו לנצח, בלי שום ספק, ואין הרבה יריבות חזקות כמו מנצ'סטר יונייטד בליגה הזאת". דלגליש אף החמיא לאוהדים הנאמנים של המועדון כשאמר: "מגיע להם על הנאמנות שהם הראנו כלפינו. היתה עונה קשה, היא עדיין לא נגמרה, אבל זהו רגע השיא עבור הקהל שלנו עד עתה".

בצד העצוב של המגרש ספגה מנצ'סטר יונייטד הפסד ליגה שני ברציפות, ושלישי בחמשת המשחקים האחרונים. בתום המשחק הודיע אלכס פרגוסון הכעוס כי לא ידבר עם התקשורת, כולל ערוץ הטלוויזיה הרשמי של המועדון, ואם זה לא מספיק אף אסר על שחקניו לדבר עם גדודי העיתונאים האנגלים.

התגובה היחידה שיצאה מצד מוליכת הטבלה היתה קשורה בפציעתו של נאני, שספג תאקל מכוער מרגליו המושטות של ג'יימי קראגר וירד מכר הדשא על אלונקה. על פי מנצ'סטר יונייטד קשר נבחרת פורטוגל סובל מ"חתך עמוק", ומצבו יוערך מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully