וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "חשבנו שיש לנו בועטים טובים בפנדלים"

מאמן צ'לסי התייחס להחמצות של אנלקה וקול בפנדלים מול אברטון. על ההדחה מהגביע: "חייבים להתאושש לפני הצ'מפיונס"

צ'לסי, עם שלוש זכיות בגביע האנגלי בארבע השנים האחרונות מלבד ב-2008, כבר לא תניף גביע העונה. הדאבליסטית פגשה את אברטון למשחק הגומלין במסגרת הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, ואחרי 1:1 ב-120 דקות, הלכה לדו קרב פנדלים בסיומו החמיץ אשלי קול בעיטה גורלית, שהביאה להדחת הכחולים.

"חשבנו שיש לנו בועטים טובים בפנדלים", אמר המאמן המאוכזב קרלו אנצ'לוטי והתייחס גם להחמצתו של ניקולס אנלקה בדו קרב. "באימונים הם היו הכי טובים מהנקודה הלבנה. אשלי קול רצה לבעוט, באימונים אנלקה כבש בלי הפסקה, התאמנו הרבה על פנדלים, אבל ברור שבפנדלים צריך מזל, לפעמים מנצחים ולפעמים לא".

צ'לסי לא מצליחה לצאת מהתקופה הגרועה שלה, וקרלו אנצ'לוטי אמר במסיבת העיתונאים שברור לו כי יצטרך להרים את מורל שחקניו. "אנחנו מאוד מאוכזבים, זה רגע קשה, עבדנו קשה במשך שעתיים ויצרנו הרבה מצבים, הגיע לנו לנצח. אחרי הגול שכבש למפארד שלטנו במשחק. אנחנו חייבים לנצל את הימים הקרובים להתאוששות ולהתכונן היטב לליגת האלופות. אנחנו חייבים להשאיר את ההפסד הזה מאחור". אנצ'לוטי סירב להודות שהוא לחוץ ממעמדו: "בכל פעם שהקבוצה לא מגיעה לתוצאות, אז כמובן שהמנג'ר תחת לחץ. יש לי תמיכה פנטסטית מהמועדון, מהשחקנים ואני מאמין שביחד נמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully