וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס: "לליברפול יש היסטוריה? לצ'לסי יש יותר נקודות"

פרננדו טורס עשוי לערוך בכורה בצ'לסי מול ליברפול (18:00, ספ'1), ומאשים: "השחרור של מסצ'ראנו ואלונסו היה הפרת הבטחה"

עולם הכדורגל עדיין לא נרגע ממעברו של פרננדו טורס לצ'לסי ברגע האחרון של מועד ההעברות וכעת הכל ערוך ומוכן לבכורה שלו. ועוד איזו בכורה! אל ניניו, עליו שולמו 50 מיליון ליש"ט, ילבש לראשונה את מדי הבלוז דווקא מול קבוצתו לשעבר, כשליברפול תגיע היום (ראשון, 18:00, ספורט1 ו-ספורט1 HD) לסטמפורד ברידג'. "לא הוגן לקרוא לי בוגד", אמר טורס לפני המשחק לאור הביקורות הנוקבות עליו ועל המעבר.

טורס התייחס לסיטואציה השונה שבה הוא נמצא. "אולי לליברפול יש יותר היסטוריה, אבל לצ'לסי יש יותר נקודות", אמר, "עכשיו פה בונים גם היסטוריה וגם עתיד". לטענתו, הוא עזב לאחר שהופרו ההבטחות שניתנו לו, וזאת למרות שהצהיר לא פעם כי לא ישחק עבור קבוצה אחרת באנגליה. "כשאמרתי את זה ליברפול נתנה לי את כל מה שהבטיחה", אמר טורס, "היינו קרובים לאליפות, והגענו להישגים לליגת האלופות, אבל כשנתנו לצ'אבי אלונסו ולחאבייר מסצ'ראנו לעזוב - זה היה מסר ברור מבחינתי. זה היה חשוב, ולא כל כך מבחינתי, אלא מבחינת המועדון".

טורס התייחס למאמן ליברפול הקודם, רוי הודג'סון. "הוא הגיע עם רעיונות חדשים, אבל אני חושב שאולי הוא לא הבין אותנו, או שאנחנו לא הבנו אותו", אמר הספרדי, "זו לא אשמתו, הוא אדם גדול ומנג'ר מצוין".

"לעולם לא אדבר מילה רעה על שחקני עבר של ליברפול או אנשי צוות", עקץ טורס את המבקרים. "הם יכולים להגיד מה שהם רוצים, אבל אין שום היגיון בלקרוא לי 'בוגד'. היו לי שלוש עונות נפלאות, הבקעתי הרבה שערים, היו לי הופעות טובות והבאתי למועדון הרבה כסף. אני מאוד מרוצה ממה שעשיתי בליברפול, אבל אני צריך לחשוב על הקריירה שלי ככדורגלן. כולם מסכימים שהמעבר לצ'לסי הוא צעד קדימה".

החלוץ הסביר את הסיבות להחלטה: "אנשים דיברו על זכייה באליפות או לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים, אבל הכל הלך באיטיות. מההתחלה ראיתי שנהיה בתחתית. ליברפול עוברת עונה קשה וההתקדמות של המועדון לא טובה. הייתה בעיה עם הבעלים הקודמים, אבל אני תמיד עשיתי את העבודה. כעת הבעלים ג'ון הנרי הכניס רוח חדשה, אבל הם צריכים זמן ואני בגיל הנכון לכדורגלן. כשיש לך הזדמנות לזכות בליגת האלופות ובפרמיירליג אתה לא יכול לסרב. יש רכבות שעוברות פעם אחת בכיוון שלך ואתה צריך לעלות עליהן".

החלוץ טען שקיבל גיבוי ותמיכה מחברו, סטיבן ג'רארד: "הוא היה אחד הראשונים להתקשר ולתמוך. הוא רוצה את הטוב בשבילי ואמר לי שהוא מסכים עם ההחלטה שלי". לקראת המפגש עם אוהדי ליברפול אמר: "אולי זה מוקדם לבקש שיקבלו אותי יפה ואני לא מצפה לזה. אני בטוח שבסוף הם יבינו מה תרמתי ויחשבו שזה בסדר שעזבתי. ככה זה בכדורגל, אנשים אוהבים אותך ואז שונאים אותך", אמר החלוץ שהבטיח לא לחגוג אם יכבוש.

"מעולם לא נישקתי את הסמל של ליברפול. אני רואה שחקנים שעושים את שבוע אחרי שעוברים קבוצה. הרומנטיקה בכדורגל נעלמה, אנשים באים והולכים. אני מבין את הכעס של האוהדים, אבל אני אוהד אתלטיקו ואנשק רק את הסמל שלה".

עדכון ראשון: 5.2, 12:00
עדכון אחרון: 6.2, 11:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully