וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - מכבי חיפה: החיים ללא דבאלישווילי וקטן

1.2.2011 / 19:08

צמד שחקני ההתקפה הירוקים ייעדרו, שלומי אזולאי ועידן ורד יפתחו. קשטן לשחקניו: "תבואו בלי לחץ" (ד', 18:45, 5+ לייב)

מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם שלה לקראת משחק גביע המדינה מחר (רביעי, 18:45, 5+ לייב) מול הפועל כפר סבא. על פי התרגול של אלישע לוי הערב, עידן ורד, שלא פתח משחקי הליגה האחרונים, יחזור להרכב. לעומתו ולדימיר דבאלישווילי נפצע בשריר הירך האחורי ולכן לא ייכלל בסגל מחר. אלישע לוי אמר לשחקנים: "יהיה משחק קשה. כפר סבא קבוצה טכנית ומהירה. אסור שיהיו הפתעות. מחר במלון ניערך למשחק ונקיים אסיפה".

גוסטבו בוקולי סובל מכאבים בשריר הירך האחורי וייתכן שייעדר תקופה מסויימת מהמגרשים, אם כי הדבר נתון לבדיקה נוספת של אנשי הצוות הרפואי. ערן רוזנבאום וסארי פלאח אמורים להיכלל בסגל. יניב קטן ייעדר אף הוא מהמשחק בשל עומס.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה; ג'ון קולמה, סיידו יאיא, עידן ורד, אייל גולסה; תומר חמד, שלומי אזולאי.

קשטן: "תבואו בלי לחץ"

בכפר סבא, המאמן תומר קשטן חולם להחזיר העונה את הגביע לעיר. למרות השלושער שכבש בסיבוב הקודם מול בני לוד, קשטן מתכוון לעלות עם חלוץ אחד בחוד, החלוץ הגיאורגי גאגא צ'חטיאני שהגיע ממכבי נתניה ועדיין מחפש את שער הבכורה שלו העונה. הקשר עומר פדידה שבר את אפו באחד האימונים השבוע וייאלץ לצפות במשחק מהיציע, ופטריק דופלה ישחק במקומו.

היום (שלישי) החתימה הקבוצה את החלוץ אמיר אבו עראר, שעבר בשעות הצהריים בבקרה, אבל לא ברור האם ייכלל בסגל. קשטן לא ערך הכנות מיוחדות למשחק ואמר לשחקניו: "פשוט שחקו את הכדורגל הרגיל שאתם יודעים. תבואו בלי לחץ".

קצת פיקנטריה: הגביע האחרון בו זכתה כפר סבא היה ב-1990, אחרי ניצחון בגמר על בית"ר שמשון תל אביב, כשאת שער הניצחון הבקיע גדעון סיימון, אביו של הבלם אלירן סיימון שיפתח מחר בהרכב. את הגביע הראשון, אחד מתוך שלוש, השיגה בזכות הקשר יצחק שום, אביו של הקשר הפצוע עידן שום. את האליפות הראשונה והיחידה הביא המאמן דרור קשטן, אביו של המאמן הנוכחי. דור ההמשך, קוראים לזה.

הרכב משוער: יניב מזרחי, יניב צ'יצ'יאן, איתי עוזרי, אלירן סיימון, סמי אלקיים, אסי וסיהון, דידי אונגר, שי דוד, אבי אבינו, פטריק דופלה, גאגא צ'חטיאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully