וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני מקווה שזוהי נקודת מפנה"

מאמן ווסטהאם היה מאושר מה-1:3 הקריטי על פולהאם: "בטוח שהניצחון הזה ייתן לנו דחיפה. הבעלים תומכים למרות הכל"

16 חודשים ו-27 משחקים עברו מאז ניצחון החוץ האחרון של ווסטהאם והיום (ראשון) שברו הפטישים את הרצף הלא מחמיא כשחזרו מקרייבן קוטג' של פולהאם עם 1:3 מחמיא לחשוב מאוד להמשך קרבות התחתית. הקבוצה של מארק יוז דווקא הוליכה 0:1, אבל ווסטהאם לא נשברה וחזרה בזכות צמד של קרלטון קול ושער של פרדריק פיקיון.

"אני מאוד מרוצה ואני משוכנע שזה לא ניצחון החוץ האחרון שלנו העונה", אמר אברהם גרנט אחרי המשחק, "מאוד קשה לשחק בקרייבן קוטג', אבל החבר'ה שיחקו כדי לנצח. היינו בפיגור בהרבה משחקים העונה ועכשיו חזרנו. יש שיפור גדול בצד המנטלי לעומת העבר - לפני זה היינו נשארים עם הראש למטה. פולהאם הייתה יותר טובה ב-30 הדקות הראשונות, אבל מה שחשוב זה הסוף".

"הבעלים של הקבוצה טובים מאוד איתי, הם לא אמרו לי שום דבר חוץ מזה", הוסיף גרנט בהתייחסו ללחץ הגדול. "זו מדינה חופשית, לכולם יש מה להגיד אבל הבעלים תומכים למרות הזמנים הקשים. אנחנו מקווים להמשיך לנצח - המטרה היתה לנצח שניים מתוך שלושה משחקים, ואחרי שניצחנו אחד אנחנו מקווים להמשיך כך. אני מקווה שמדובר בנקודת מפנה עבורנו, אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ולא מגיע לנו להיות במקום האחרון. אני בטוח שהניצחון הזה ייתן לנו דחיפה".

הצמד שכבש היום קרלטון קול כנראה סיים סופית את המשברון שהיה בינו לבין המאמן. כזכור, החלוץ התבטא כנגד גרנט בתקשורת, לאחר מכן התנצל והיום לקח את ההזדמנות שקיבל והראה ניצוצות מהכדורגל שידע לפהגין בשנתיים האחרונות. "קרלטון דיבר במגרש", אמר גרנט, "הייתה לו תקופה לא טובה. לכל שחקן יש תקופות כאלו, אבל אני חייב להגיד שבשבוע האחרון הוא מאוד השקיע באימונים, הרבה יותר מאשר לפני זה. כשאתה מתאמן ברצינות ויש לך איכויות, אתה מקבל על זה תגמול".

המאמן הישראלי התייחס גם להעברתו הקרבה והולכת של קשר אסטון וילה, סטיב סידוול, לאפטון פארק, ואמר: "אנחנו רוצים אותו כי אפילו אם ניצחנו אותו, חסרים לנו הרבה שחקנים. יש לנו בעיות בסגל והיום שיתפנו הרבה צעירים. חשוב שיהיה למועדון חזון ושחקנים צעירים, אבל אתה צריך שחקנים עם ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully