וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם גברה 1:3 על פולהאם בחוץ

עם הגב לקיר ואולטימטום באוויר, אברהם גרנט הוביל את ווסטהאם למהפך 1:3 גדול על פולהאם בקרב תחתית חם ונוקשה

אברהם גרנט ידע שרגע המבחן האמיתי שלו הגיע - משחקי חג המולד. אחרי התיקו בשבוע שעבר בחוץ נגד בלקבורן, יצאה ווסטאהם למשחק חוץ בקרייבן קוטג' של פולהאם, ושבה משם עם ניצחון גדול 1:3 אחרי מהפך בדרבי הלונדוני. ווסטהאם, שהשיגה ניצחון חוץ ראשון לאחר 27 משחקי ליגה ו-16 חודשים, נחלצה לפי שעה מהמקום האחרון ומעבר לכך שהשיגה ניצחון שלישי בליגה, נראתה הרבה יותר תוססת וחיה. הלחץ על גרנט קצת ירד כעת, בעוד הביקורות על מנג'ר פולהאם מארק יוז רק יגברו.

שחקן ווסטהאם קרלטון קול. Clive Rose, GettyImages
ידע לנצל כהלכה את הטעויות של מגני פולהאם. קרלטון קול/GettyImages, Clive Rose

שתי הקבוצות חיפשו ניצחון שלישי בליגה בקרייבן קוטג', כאשר כל אחת מהן ידעה שהיא חייבת שלוש נקודות עם פתיחת מחזורי חג המולד כדי להרים את המוראל לקראת משחקיה הבאים. אברהם גרנט העלה מערך התקפי והלך על כל הקופה. המנג'ר הישראלי, עליו דווח כי קיבל עוד אולטימטום לאחרונה, ידע שאם לא ישיג שלוש נקודות נגד כעת, במשחקים נג קבוצות תחתית, הוא כבר לא ישיג אותן כלל.

ווסטהאם פתחה טוב בדקות הראשונות, אבל היא ספגה בדקה ה-11 שער שהראה, שוב, עד כמה ההגנה שלה חלשה, כשארון יוז התרומם חופשי לכדור גובה ונגח לפינה של רוברט גרין. אבל הפטישים לא נשברו. הם אמנם לא הציגו יכולת טובה בהמשך, אבל ידעו לשמור את עצמם במשחק. בדקה ה-37 הם באו על שכרים כשקרלטון קול זכה מן ההפקר וכבש את השוויון. רגע לפני הירידה למחצית פרדריק פיקיון השלים מהפך עם שער אחרי בישול מצוין של המנוע של ווסטהאם, סקוט פארקר.

הקוטג'רס פתחו את המחצית השנייה בתנופה ותקפו את השער אבל לא היו מספיק תכליתיים, והשער הרביעי במשחק נפל דווקא בצד השני. ההגנה של פולהאם, שספגה עד המשחק הזה רק 20 שערים, שוב שגתה וקול (73) שוב היה במקום כדי להגיד תודה ולכבוש שער מצוין שסגר את המשחק וחתם את תוצאת המשחק.

גרנט והבחורים שלו השיגו שלוש נקודות קריטיות וזוכים לרוח גבית רבה לקראת משחק הבית הבא של הקבוצה באפטון פארק, נגד אברטון, שתגיע מעט יותר רעננה אחרי שהמשחק שלה נגד ברמינגהאם נדחה בשל תנאי מזג האוויר. ווסטהאם אמנם יכולה לשוב למקום האחרון לאחר שכל הקבוצות ישלימו את המחזור, אבל כרגע זה נהדר מבחינתה להסתכל על הטבלה ולראות שהיא לא מעמיסה את כל הליגה על גבה. גרנט, שזכה בניצחון חוץ ראשון העונה, יקבל כעת מהבעלים עוד גיבוי ועוד תמיכה, וקנה לעצמו עוד לא מעט ימים של חסד.

מהלך המשחק

דקה 7- ווסטהאם פתחה טוב, קרלטון קול קיבל כדור בצד השמאלי של הרחבה, הסתובב ובעט מזווית לא קלה לרוחב השער.

דקה 10 - קרלוס סלסידו חתך משמאל למרכז, ובעט ברגלי ימין מכ-30 מטרים בעט, כדור שהדף רוברט גרין לקרן.

דקה 11 - גול! כדור הקרן הגיע לדני מרפי, שבעט, הכדור שלו נהדף לסיימון דייויס, שהרים לרחבה. ארון יוז התרומם לבד ונגח משבעה מטרים בקלילות לפינה של גרין, 0:1 לפולהאם.

דקה 27 - דייויס שלח בעיטה מכ-25 מטרים שהלכה גבוה מעל המסגרת של גרין.

דקה 37 - גול! דיקסון אטוהו טעה בכדור פשוט, קרלטון קול היה ראשון לגלוש ולהגיע לכדור כדי להכניס את מארק שוורצר ולהשוות את התוצאה ל-1:1, בניגוד למהלך המשחק.

דקה 45 - קרלטון קול קיבל כדור עומק נהדר מג'וניור סטניסלאס אך בעט לא טוב, ושוורצר הדף מצוין.

דקה 45+1 - גול! סקוט פארקר הוציא כדור קרן, קיבל חזרה ומצא במסירת זהב בתוך הרחבה את פרדריק פיקיון, שמארבעה מטרים שלח בקלילות לפינה ופנימה, ווסטהאם ביצעה מהפך מרשים ל-1:2.

דקה 64 - פארקר ניסה להוציא רוחב מסוכן, אבל פולהאם הרחיקה את הסכנה משערה. בהתקפה לאחר מכן פרדי סירס בעט כדור מסוכן מתוך הרחבה שחלף סמוך לקורת השער.

דקה 73 - גול! עוד טעות בהגנת פולהאם, כאשר יוז שלח עם הראש ובעצ ם"בישל" שוב לקול, שנהנה מהמתנה ושלח לפינה הרחוקה של שוורצר בדרך ל-1:3 ולשלוש נקודות חשובות מאוד לווסטהאם.

דקה 74 - אנדי ג'ונסון בעט כדור משישה מטרים בתוך הרחבה, אבל רוברט גרין ניפק הצלה מדהימה.

הרכב פולהאם: מארק שוורצר, ארון יוז, ג'ון פיינטסיל, ברדה האנגלנד, קרלוס סלסידו, דני מרפי, סיימון דייויס, קלינט דמפסי (דמיאן דאף, 53), דיקסון אטוהו (אדי ג'ונסון, 53), אנדי ג'ונסון, זולטאן גרה.

הרכב ווסטהאם: רוברט גרין, טל בן חיים, מתיו אפסון, דניאל גבידון, ג'יימס טומקינס, רדוסלאב קובאץ', סקוט פארקר, פרדי סירס, ג'וניור סטניסלאס, פרדריק פיקיון (פרנק נובל, 90), קרלטון קול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני ווסטהאם חוגגים. Clive Rose, GettyImages
חגיגה של פטישים. שחקני ווסטהאם/GettyImages, Clive Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully