וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ניצחונות למנצ'סטר יונייטד וסיטי בבוקסינג דיי

השדים האדומים נותרו בפסגה אחרי 0:2 על סנדרלנד, היריבה העירונית ניצחה 1:3 בניוקאסל ונמצאת שתי נקודות מאחוריהם

לאחר 17 מחזורים, שהיו אמורים להיות כבר 18, ובשעה טובה היום (ראשון) ייצאו לדרך משחקי חג המולד בפרמיירליג, או בעצם חלק מהם וזאת לאחר שהמשחקים בין בלקפול לליברפול ובין אברטון לבירמינגהאם סיטי נדחו בגלל מזג האוויר הקפוא. אגב בלקפול, זהו משחק הבית השלישי ברציפות של הסיסיידרס שנדחה בגלל תנאי מזג האוויר.

אחרי המשחק בו ניצחה ווסטהאם 1:3 בחוץ את פולהאם (ראו ידיעה נפרדת), שמרה מנצ'סטר יונייטד על יתרון של שתי נקודות בפסגה עם 0:2 קל על סנדרלנד באולד טראפורד, כשיריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 בניוקאסל והתקדמה למקום השני. במשחק שנעל את יום המשחקים המרתק ניצחה טוטנהאם 1:2 את אסטון וילה מצמד של רפאל ואן דר וארט.

מנצ'סטר יונייטד - סנדרלנד 0:2

בשנים קודמות השדים האדומים אהבו את הדקות האחרונות במשחקים מול סנדרלנד. הפעם הם העדיפו לסגור עניין כבר בפתיחה, ואספו שלוש נקודות חשובות על חשבון בלם העבר שלהם סטיב ברוס וקבוצתו הניצבת בשיפולי הצמרת. אוהדי מנצ'סטר יונייטד אולי דאגו שמא החתולים השחורים יכינו להם הפתעה סטייל ה-0:3 מול צ'לסי בסטפמורד ברידג', אבל ווין רוני ודימיטאר ברבאטוב דאגו שאופציה כזאת אפילו לא תעלה על הפרק ושמרו על המקום הראשון.

יונייטד בדרך כלל מנצחת משחקים בבוקסינג דיי, וכך היה גם הפעם. כבר בדקה החמישית רוני הגביה מצוין מימין לשמאל וברבאטוב נגח מארבעה מטרים לרשת את ה-12 שלו העונה. חמש דקות לאחר מכן ברבאטוב כמעט כבש את השני עם כדור שהדביק לעמוד ואחריו גם אנדרסון הפציץ למשקוף. ברבאטוב הצליח בסופו של דבר להשיג את השני שלו בדקה ה-57, כשקיבל כדור ברחבה מאנדרסון וראה את הבעיטה שלו פוגעת באנטון פרדיננד וחודרת פנימה. יונייטד עדיין ללא הפסד העונה ועם ניצחון שלישי רצוף.

ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 3:1

המיליארדרים של רוברטו מאנצ'יני התאוששו מההפסד הביתי לאברטון, וכמו היריבה העירונית סגרו עניין כבר בחמש הדקות הראשונות כדי להישאר רק שתי נקודות מהפסגה. מנגד, אלן פארדיו רשם לחובתו הפסד ראשון מאז מונה למאמן ניוקאסל במקום כריס יוטון, והמגפייז סופרים כבר משחק תשיעי ללא ניצחון מול מנצ'סטר סיטי.

קרלוס טבז, שיישר את ההדורים עם ראשי המועדון, פתח בהרכב וכבר אחרי שתי דקות חטף כדור ממסירה רעה של השוער טים קרול וסידר לגארת בארי שער קל. בדקה החמישית הארגנטינאי המצוין כבר כבש בעצמו והעלה את מאזן שעריו ל-11, אחרי חילופי מסירות עם ג'יימס מילנר והבקעה תוך כדי גלישה. ניוקאסל חיפשה את הדרך להתאושש ואנדי קארול הגיע למספר מצבים טובים, אך רק בדקה ה-71 הצליח החלוץ גבה הקומה לצמק עם נגיחה מתיבת החמש בעקבות קרן של ג'ואי בארטון. בזמן שניוקאסל פנטזה על השוויון, טבז שוב לקח אחריות ובדקה ה-81 התגבר על ההגנה העלובה של המארחת וחגג עוד שער נאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אסטון וילה - טוטנהאם 2:1

התרנגולים האריכו את רצף המשחקים שלהם ללא הפסד לשישה, כשהתגברו על נחיתות מספרית ועל יתרון הביתיות של אסטון וילה ושבו למקום החמישי. טוטנהאם הגיעה לבירמינגהאם ללא וויליאם גאלאס ולדלי קינג הפצועים, אבל רפאל ואן דר וארט חזר להרכב ובדקה ה-23 המשיך לרשת כדור רוחב מדוד שהעביר המגן הימני אלן יוטון. ארבע דקות לאחר מכן קיבלה אסטון וילה עזרה מהשופט מייק אטקינסון, שהחליט להרחיק את ג'רמיין דפו לאחר שהתרומם לכדור גובה ופגע עם המרפק בפניו של ג'יימס קולינס. עבור טוטנהאם היה זה כרטיס אדום ראשון מאז אוקטובר 2009, כשגם אז היה זה דפו שהורחק במשחק מול פורטסמות.

למרות זאת, אסטון וילה לא השכילה לנצל את יתרונה המספרי כדי להשיג את השוויון וספגה בצד השני. גארת בייל דהר על פני 60 מטרים בדקה ה-67 ומסר לארון לנון, שהשאיר לאחור לוואן דר וארט שבעט שטוח בשמאל לפינה הרחוקה. מארק אולברייטון הצעיר הצליח לצמק במבצע אישי נאה בדקה ה-82, אבל הקבוצה של ז'ראר הוייה ממשיכה לאכזב ונמצאת רק במקום ה-15.

משחקים נוספים:

בלקבורן - סטוק 2:0
לסטוק: רוברט הות (51), מארק ווילסון (90)

בולטון - ווסט ברומיץ' 0:2
לבולטון: מתיו טיילור (40), יוהאן אלמנדר (86)

וולבס - וויגאן 2:1
לוולבס: סטיבן פלטשר (87). לוויגאן: הוגו רודאייגה (9), טום קלברלי (20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully