וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ניצחה את ליברפול 1:2

ליברפול הוליכה, אבל טוטנהאם נהנתה משער ניצחון של ארון לנון בדרך ל-1:2 מרשים. צ'לסי שוב לא ניצחה ב-1:1 מול ניוקאסל

אחרי שאתמול (שבת) שתי יריבותיה העיקריות במירוץ האליפות השיגו ניצחונות, ארסנל עם 2:4 מול אסטון וילה ומנצ'סטר יונייטד עם 1:7 ענק על בלקבורן, הגיעה היום צ'לסי למשחק החוץ הקשה בסט. ג'יימס פארק מול ניוקאסל בידיעה שגם היא חייבת ניצחון. לא רק כדי להיצמד לפסגה, אלא כדי להתאושש מהמשברון שעובר עליה. הכחולים של קרלו אנצ'לוטי לא הצליחו לנצח, שוב שמטו נקודות יקרות וסיימו רק בתיקו 1:1 שמותיר אותם במקום השלישי. במשחק המרכזי של הערב הוכיחה טוטנהאם פעם נוספת שהיא קבוצה עם הרבה בגרות וניסיון, כשהצליחה לחזור מפיגור ביתי מול ליברפול, בדרך לניצחון מרשים, 1:2, שמקרב אותה אל הצמרת.

ניוקאסל - צ'לסי 1:1

זה שצ'לסי במשבר זה כבר ממש לא סוד. הערב היא סגרה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, כשסיימה ב-1:1 בחוץ מול ניוקאסל. אם קרלו אנצ'לוטי רוצה סיבה לנחמה, אז לפחות הוא יכול לחייך חיוך מריר על כך שהקבוצה שלו קטעה רצף של שני הפסדים. אבל אם לדבר ברצינות, צ'לסי סגרה לראשונה העונה מחזור כשהיא לא במקום הראשון. בצדק מוחלט יש לומר.

המגפייס עלו ליתרון כבר בדקה השישית לאחר טעות איומה של אלכס, שניסה להחזיר מסירה לצ'ך, אך הכדור עבר את השוער הצ'כי והגיע לאנדי קארול שמול שער ריק דחק פנימה וקבע 0:1 מפתיע. צ'לסי לא נבהלה והצליחה להשתלט על מרכז השדה, ובאה על שכרה בדקה ה-45. פלורן מאלודה הכניס מסירת עומק לסלומון קאלו, שבעט חזק כדור שפגע בדני סימפסון ושינה כיוון בדרך פנימה ל-1:1. במחצית השנייה הגיעה צ'לסי לאינספור הזדמנויות, אך החמצות של דרוגבה ועוד אחת מצמררת של קאלו הותירו את התוצאה בעינה.

טוטנהאם - ליברפול 1:2

התרנגולים הגיעו חמים מליגת האלופות, ופתחו מצויין, כשהיו קרובים מאוד להבקיע בשלב מוקדם של המשחק, אבל החמצה דפו לא הצליח להכניע את השוער. ליברפול גם היא נכנסה למשחק, ובדקה ה-42 הפתיעה את היושבים בווייט הארט ליין, כשבעיטה חופשית עשתה את דרכה אל רחבת המארחים ומצאה את אנגונג שספק נגע בידו, והוריד לסקרטל שירה את הכדור פנימה כדי להעלות את קבוצתו של הודג'סון ליתרון. המומנטום של האורחים נמשך, ובתוך דקות היתה ליברפול קרובה לכבוש שני שערים נוספים, אבל החמצות נוראיות של מקסי רודריגז וטורס מנעו זאת ממנה.

בדקה ה-56 זעקו המארחים על השופט בטענה שקראוץ' נתפס ברחבה, אך השופט לא התרשם. אלא ששתי דקות מאוחר יותר, גם הוא לא היה יכול להתעלם מנגיעת היד של אנגונג ברחבה, שעצרה את הבעיטה החופשית של בייל, והורה על פנדל. ג'רמיין דפו ניגש אל הכדור ושלח אותו אל השלטים שמאחורי השער, למורת רוחם של האוהדים המקומיים. התרנגולים לא ויתרו, המשיכו ללחוץ ובדקה ה-65 הם מצאו את השיוויון, כשמודריץ' פרץ נהדר באגף השמאלי, הגיע עד לשער וניסה להעביר כדור רוחב לקראוץ', אך סקרטל שניסה להציל את הכדור דחק אותו דווקא לשערו שלו.

שתי הקבוצות לא הסתפקו בנקודה וחיפשו את שער הניצחון, אבל השער של דפו סמוך לדקה ה-90 נפסל בטענת נבדל נכונה, ומקסי רודריגז לא הצליח להכניע את גומס. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק יסתיים ב-1:1 הגיעה הדקה ה-92: כדור ארוך מצא את לנון שהסתער בצורה נהדרת, השאיר את המגן שלו באבק ומול השוער כבש את שער הניצחון. לנון אגב היה קרוב לכבוש שער נוסף שתי דקות מאוחר יותר, אבל הכידרור הנהדר שלו הסתיים בבעיטה חדה שהכניעה את השוער אך חלפה ליד הקורה והלכה החוצה. טוטנהאם ממשיכה להראות שהיא לא רק חזקה העונה, אלא גם יש לה אופי, כשהיא חוזרת לא בפעם הראשונה מפיגור בדרך לניצחון מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully