וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחינת הידינק, צ'לסי זו חבורת גורילות

המאמן ההולנדי חשף שכשאימן את הקבוצה ניסה למצוא קווים מקבילים בין חיי החיות באפריקה לשחקנים: "חקרתי מי המנהיג"

מאמן נבחרת טורקיה הנוכחי חוס הידינק אימן כזכור לפני מספר שנים את צ'לסי. המנג'ר ההולנדי הגיע לקבוצה והחליף בעונת 2008/9 את לואיז פליפה סקולארי הברזילאי, שלא הצליח עם הקבוצה, והביא גביע אנגלי למועדון הלונדוני. כעת הוא מנפק מספר תובנות מעניינות לגבי הקבוצה, שחקניה והמעמדות שבה. ראשית התייחס הידינק לגבי הבעלים המוחצן, האוליגרך רומן אברבמוביץ', כשההולנדי סיפר שהרוסי עוקב באדיקות אחרי תוצאות הקבוצה ומתעניין בה מקרוב.

לאחר מכן עבר לשחקנים. "כשג'ון טרי מדבר כל החבר'ה מקשיבים לו", חשף הידינק סודות מחדר ההלבשה של הקבוצה. "אני זוכר את היום שהגעתי למועדון. הייתי באפריקה זמן מה לפני ולמדתי את חיי הגורילות שם. צפיתי באימוני הקבוצה מהצד בשבוע הראשון להגעתי. חקרתי מיהם הבחורים בעלי ההשפעה החזקה, מי המנהיג? כמו באפריקה, חיפשתי אחרי מלך החבורה. יכולתי לראות שיש שלושה כאלה: טרי, פרנק למפארד ודידייה דרוגבה. לשניים האחרונים גם יש 'ביצים' לומר דברים.

"ציפיתי מהם להיאבק על הבכורה בקבוצה, אבל הם לא עשו כן, ולמען האמת די הופתעתי", הוסיף הידינק בניתוח קר. "כך, הבנתי שהם חבר'ה טובים. הייתי בטוח שיהיו יותר צרות בקבוצה, אבל לא היו כי ברגע שטרי היה מדבר כולם היו משתתקים. תמיד יש היררכיה בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully