וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "נותר עם הרגליים על הקרקע"

מנג'ר ליברפול לא התרגש מהניצחון על צ'לסי וכבר חושב על חיזוק. אנצ'לוטי: "ידענו שיהיה פה קשה. טורס הוא חלוץ מצויין"

עונה לא פשוטה עוברת עד כה על רוי הודג'סון. ליברפול פשוט לא מצליחה להמריא תחת ידיו, ועד למחזור הערב (ראשון) היא מוקמה בחלק התחתון של הטבלה עם שלושה ניצחונות בלבד מ-10 משחקים. אלא שלכל עונה יש רגע מכונן, שיכול לשנות את כל המומנטום ולהכניס למועדון ביטחון עצמי לו הוא כה משתוקק. בהחלט ייתכן שרגע שכזה נרשם הערב באנפילד, כשקבוצתו של הודג'סון השיגה את ניצחונה הגדול העונה עד כה, כשגברה על האלופה מצ'לסי 0:2.

"אני מרוצה כמובן", אמר הודג'סון לאחר המשחק. "אני מעדיף לדבר על ההופעה של כל הקבוצה מאשר על שחקנים בודדים, אבל פרננדו טורס ראוי לכל המחמאות. הוא קיבל לא מעט ביקורת בתקופה האחרונה, שלעיתים היתה מוגזמת, והיום הוא חזר לעצמו ושיחק נהדר". המנג'ר נשאר האם זהו הרגע המאושר שלו עד כה במועדון, ואמר: "על מה אתם מדברים? היום הטוב ביותר שלי היה כשחתמתי. מאז הכל בירידה. אבל הניצחון היום היה מספק, צ'לסי קבוצה טובה, והיא לא הולכת להפסיד הרבה משחקים העונה".

עם זאת, גם המנג'ר יודע היטב שמה שהספיק היום, לא בטוח יספיק מחר. "הקבוצה שלנו צריכה חיזוק, היא חייבת להיות חזקה יותר וזה יכול להיעשות רק בחלון ההעברות הקרוב. המשקיעים האמריקאים היו טובים מאוד עבור המועדון, ובמשך תקופה ארוכה הלכנו בכיוון הלא נכון. הם אנשים ריאליסטים כי הם יודעים שאתה לא יכול לשנות הכל במטה של קסם. אני נותר עם הרגליים על הקרקע. אנחנו נצטרך לספק עוד הרבה הופעות כאלה מעתה ועד חודש מאי".

"ליברפול יכולה לחזור למקום הרביעי"

בצ'לסי היו מאוכזבים מאוד מהופעת הקבוצה, שאיבדה נקודות יקרות בפסגה, והחמיצה הזדמנות לפתוח פער גדול יותר ממנצ'סטר יונייטד. "ידענו שיהיה קשה לפתוח פער דווקא בליברפול משאר הליגה", אמר מנג'ר צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי בסיום. "אנחנו בעמדה טובה יותר בהשוואה לשאר הקבוצות בליגה, אבל אנחנו צריכים פשוט לשמור על הריכוז ולא להיות מודאגים". המנג'ר האיטלקי ניסה להסביר את הסיבות להפסד ואמר: "לא שיחקנו מהר מספיק, ליברפול הגנה טוב מאוד במחצית הראשונה והבקיעה פעמיים במתפרצות".

אנצ'לוטי המשיך ואמר: "היה לנו קשה מאוד לחזור למשחק במחצית השניה. מן הסתם התוצאה לא טובה אבל ההופעה שלנו במחצית השניה היתה מוצלחת יותר, ואני מרוצה מהצורה בה השחקנים שלי שיחקו. יצרנו לחץ והגיע לנו להבקיע, אבל לא הצלחנו". על פרננדו טורס, שכבש צמד מול קבוצתו, אמר האיטלקי: "הוא חלוץ מצויין. לליברפול יש הזדמנות טובה לחזור, הם עוד יכולים להגיע בחזרה למקום הרביעי ולהילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully