וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "זו היתה הופעה הרואית"

מנג'ר ווסטהאם לא התרגש מההפסד לארסנל, וטען: "מגיע לנו לנצח משחקים, מאמין שנישאר". בטוטנהאם זועמים על השיפוט

88 דקות לקחו לארסנל להכניע את רוברט גרין ו-ווסטהאם בדרך ל-0:1 דרמטי למדי, שעזר להם לשמור על פער חמש הנקודות מהפסגה. אלא שהניצחון הערב על הפטישים היה מר-מתוק מבחינת התותחנים, כאשר ססק פברגאס שוב סבל מכאבים בשריר הירך האחורי, שהשביתו אותו לחודש, והוא נמצא בספק למשחק ליגת האלופות באמצע השבוע מול שחטאר דונייצק.

"אני מקווה שהוא ישחק", אמר ונגר על הקפטן שלו. "במחצית התלבטנו האם להחליף אותו, אבל בסופו של דבר הוא שיחק יותר ויותר טוב, וסיים את המשחק חזק". באשר ליכולת הבינונית משהו של קבוצתו אמר המנג'ר הצרפתי: "תמיד מדובר בהקלה כשאתה מנצח משחק שתי דקות לסיום".

ונגר אף התייחס לסיכויי קבוצתו ללכת עד הסוף העונה, והוסיף: "אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב, אבל קודם כל אנחנו צריכים להראות יציבות. אנחנו הולכים צעד-צעד, ואנחנו מסוגלים ליותר, אבל זה עדיין מוקדם מדי בעונה כדי לקבוע".

מנגד, ההפסד הכואב השאיר את ווסטהאם ואברהם גרנט במקום האחרון בטבלה. למרות זאת, המנג'ר הישראלי המשיך לדבוק בקו האופטימי של השבועות האחרונים. "אחרי משחק מול קבוצה טובה מאוד שנזקקה לשער בדקה ה-88 כדי לשבור אותנו אני יכול למצוא הרבה דברים טובים. הגנו היטב, ולהפסיד בדקה כזו זה מאוד מאכזב. אם היינו משחקים רע הייתי מדבר על זה, אבל שיחקנו טוב, וזה אומר שאנחנו יכולים גם לקחת נקודות ככה.

"אם נמשיך להילחם כמו היום, לא נהיה רחוקים מלנצח משחקים", המשיך גרנט. "עוד ננצח משחקים. מגיע לנו לנצח משחקים, וננסה לעשות את זה מול בירמינגהאם בשבת הבאה. אנחנו במצב טוב מבחינת היכולת שלנו, אם נהיה במצב הזה בחודש אפריל זה יהיה סיפור אחר, אבל אני באמת מאמין שנוכל להישאר בליגה. הקבוצה משחקת כדורגל טוב ונלחמת. היום זו היתה הופעה הרואית שלנו". לבסוף החמיא גרנט לשוערו, רוברט גרין: "הוא היה טוב לכל אורך המשחק, בחודש האחרון הוא משחק טוב מאוד".

נאני? לפי פרגוסון, גומז הוא האשם האמיתי

האירוע המוזר והשנוי במחלוקת של המחזור היה באולד טראפורד, שם ניצחה מנצ'סטר יונייטד 0:2 את טוטנהאם, לא לפני שנאני הבקיע שער מוזר מאוד שהעסיק את שתי הקבוצות גם בתום 90 הדקות. זה קרה בדקה ה-84, כאשר הגנת טוטנהאם חיכתה לשריקה לנגיעת יד של השופט מארק קלטנבורג לאחר הרמת הדגל של הקוון. קלטנבורג נותר בשלו ולא שרק, ולאחר ששוער התרנגולים, הורליו גומז, הניח את הכדור על כר הדשא מתוך מחשבה שהמשחק נעצר, הגיע נאני, אסף את הכדור וגלגל אותו אל מול הרשת החשופה פנימה.

"היתה נגיעת יד. נאני נגע בכדור ביד. הוא היה צריך לקבל כרטיס צהוב, זו היתה נגיעה מכוונת", השתולל בסיום מנג'ר טוטנהאם, הארי רדנאפ. "ברור לגמרי שהשופט לא ראה את נגיעת היד, אז הוא נתן למהלך להמשיך. הקוון כן ראה, ובגלל זה הוא הרים את הדגל. אם מארק קלטנבורג היה הולך אליו ושואל מה קרה, השער היה נפסל. איך אפשר לאשר שער כזה?"

מנגד, ושלא במפתיע, גם במנצ'סטר יונייטד עסקו בשער המוזר. "הקוון לא הרים את הדגל עד אחרי הבקעת השער, כך שהוא עשה טעות", אמר אלכס פרגוסון. "השופט לא שרק. נאני הסתכל עליו, והשופט אמר לו להמשיך לשחק, אז מה אתה כבר יכול לעשות? אתה שם את הכדור ברשת. השוער של טוטנהאם צריך היה לדעת טוב יותר, הוא שוער מנוסה, והוא עשה בלגאן. זו טעות שלו".

באשר ליכולת של קבוצתו, שרשמה ניצחון חשוב בנסיון להישאר קרובה לארסנל וצ'לסי הוסיף המנג'ר הוותיק של השדים האדומים: "במחצית השניה שיחקנו טוב מאוד. אנחנו ממשיכים הלאה. אסור לנו לאבד משחקים. בשבוע שעבר מול סטוק עשינו טעויות ובסופו של דבר ניצחנו. היום לא היינו צריכים לדאוג לזה, מהרגע שהבקענו את השער השני". ואכן, זה מה שיזכרו מהמשחק הערב באולד טראפורד: השער השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully