וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ווסטהאם ניצחה 1:3 את סטוק ב-120 דקות

שער של פארקר (84) הוביל להארכה, שם הצליחו הפטישים לכבוש פעמיים ולעלות לרבע הגמר. 0:4 לארסנל על ניוקאסל

כנראה שלאברהם גרנט יש איזו השפעה מיוחדת על השחקנים שלו. לפחות בכל הנוגע לגביעים. הערב (רביעי) הצליחו הפטישים להתאושש מספיגה מוקדמת ולנצח 1:3 את סטוק אחרי 120 דקות בדרך לרבע גמר גביע הליגה. המהפך התחיל בדקה ה-84 בזכות שער של סקוט פארקר והושלם בדקה ה-96 משער של מנואל דה קוסטה. בדקה ה-118 כבש ויקטור אובינה את השלישי של ווסטהאם. ביום שישי יגלו גרנט ושחקניו, שישחקו בשבת נגד ארסנל באצטדיון האמירויות, את מי יפגשו בשלב הגמר.

השער הראשון הגיע כאמור בדקה השישית כשנגיחה של קנווין ג'ונס מצאה את הפינה הימנית של השער וקבעה 0:1 ושער שלישי ברציפות שהקבוצה של גרנט סופגת בנגיחה. השוויון הגיע רק בדקה ה-84 כשסקוט פארקר, גם הוא בנגיחה, מצא את הרשת ואיזן. המהפך הגיע בדקה ה-96 מבעיטה של הבלם דה קוסטה. השער השלישי הגיע בדקה ה-118, כשהפעם היה זה ויקטור אובינה הניגרי שהרשית.

ארסנל סוף סוף מתחילה להשתחרר ולהציג את הכדורגל הנפלא שאנחנו כל כך אוהבים לראות ממנה. התותחנים, שרק לפני שלושה ימים הביסו 0:3 את מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג במשחק שהיווה עבורם הצהרת כוונות רצינית לקראת המשך העונה, דרסו הערב (רביעי) 0:4 גם את ניוקאסל בשמינית גמר גביע הליגה ועוד בחוץ. כזכור, לקבוצה של ארסן ונגר זהו ניצחון יוקרתי שני במפעל לאחר שבסיבוב הקודם ניצחה 1:4 את היריבה השנואה טוטנהאם.

השער הראשון, שהגיע בדקה ה-45 ארסנל היה די משעשע. ניקלאס בנדטנר נגח אחרי קרן של האדומים, ריאן טיילור הרחיק מהקו אלא שהוא פגע בראשו של השוער טים קרול וחדר פנימה. בדקה ה-52 הגיע השני. הפעם ג'ורו נגח כדור ממחצית המגרש של ארסנל אחרי בעיטת שוער של קרול. הכדור הגיע לוולקוט שנשאר באחד על אחד מול קרול האומלל והקפיץ אותו פנימה, 0:2 לארסנל. השער השלישי של ארסנל הגיע בדקה ה-82, כשמסירה של ססק פברגאס מצאה את בנדטנר שבעט טיל לחיבורים וקבע 0:3. החגיגה לא נגמרה ובדקה ה-87 וולקוט כבש את השני שלו, שוב ממסירה של המאסטרו הספרדי, שרק נכנס בדקה ה-70.

במשחק נוסף, ניצחה אסטון וילה 1:2 את ברנלי אחרי הארכה. אמיל הסקי כבש ראשון בדקה ה-86, אך שחקניו של ז'ראר הוייה ספגו שלוש דקות לאחר מכן מרגליו של קלארק קרלייל והמשחק הלך ל-30 דקות נוספות. שש דקות בתוך ההארכה הצליח סטיוארט דאונינג למצוא את השני של וילה שעלתה לרבע הגמר לא לפני שמארק אולברייטון הורחק בדקה ה-100.

עדכון ראשון: 22:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully