וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים

חלוץ מנצ'סטר סיטי ינותח בברכו הפגועה. ג'רמיין דפו, שנפצע בקרסולו ב-1:3 של אנגליה בשוויץ, יחמיץ בין 6 ו-8 שבועות

מנצ'סטר סיטי קיבלה הבוקר (חמישי) חדשות רעות מאוד, כאשר התברר כי חלוצה החדש, מריו באלוטלי, ייעדר מהמגרשים כחודש וחצי בעקבות ניתוח שנאלץ לעבור הבוקר בברכו. החלוץ בן ה-20, שהגיע לסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום בקיץ החולף תמורת 23 מיליון ליש"ט, נפצע כבר בבכורה מול טימישוארה בליגה האירופית, ובעוד שבקבוצה האמינו כי לא מדובר בפציעה רצינית במיוחד, הבוקר התברר אחרת.

באלוטלי יחמיץ בין היתר את המשחקים המרתקים מול צ'לסי בליגה ויובנטוס בליגה האירופית. בכך מצטרף החלוץ האיטלקי הצעיר למזל הרע שמאפיין את שאר שחקני הרכש של סיטי: ג'רום בואטנג עדיין לא שיחק בשורות הקבוצה מכיוון שסובל מפציעה בברכו, וכך גם אלכסנדר קולארוב, שישוב רק בעוד כחודש למגרשים. אם מוסיפים לכך את דקות המשחק המעטות להן זוכה עד כה דויד סילבה, נדמה כאילו למרות הרכש הנוצץ, מנצ'סטר סיטי בינתיים מסתדרת עם הסגל של העונה שעברה.

חלוץ מצוין נוסף שישוב למגרשים רק בעוד מספר שבועות הוא ג'רמיין דפו. חלוץ טוטנהאם, שנמצא בכושר מצוין, נפצע במהלך ה-1:3 של אנגליה על שוויץ לפני יומיים, ומתברר כי הוא סובל ממכה חמורה בקרסול שתגרום לו להחמיץ בין שישה ושמונה שבועות. טוטנהאם תיאלץ להסתדר ללא החלוץ במשחקי ליגת האלופות מול ורדר ברמן, טוונטה ואינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully