וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אי אפשר לשפוט אותנו עדיין"

אחרי הפסד הליגה השלישי של ווסטהאם, גרנט כבר לא פירגן לשחקניו אבל ביקש: "יש לנו דברים לשנות, אנחנו צריכים זמן"

למרות ההפסד השלישי בשלושה משחקים, הפעם 3:0 למנצ'סטר יונייטד, מנג'ר ווסטהאם אברהם גרנט מתעקש שלו ולקבוצתו מגיע עוד זמן לפני שישפטו אותם. גרנט אמר היום (שבת) בסיום המשחק: "עוד לפני פתיחת העונה, ידענו שצפויה לנו שנה קשה מאוד. אנחנו מנסים לשנות כל מיני דברים, אבל זה ייקח יותר משלושה או חמישה משחקים, כך שאי אפשר לשפוט אותנו. אנחנו פשוט צריכים יותר מזה. אנשים יכולים להגיד מה שהם רוצים על היכולת שלנו, אבל עשינו את המקסימום".

בימים הקרובים גרנט ינסה לחזק את הסגל שלו, לפני שחלון ההעברות ייסגר ביום שלישי. במקביל הוא התעקש כי סקוט פארקר, שחוזר על ידי טוטנהאם, יישאר בקבוצה. "אני מקווה שנחתים עוד שניים או שלושה שחקנים, אבל סקוט יישאר. אנחנו לא יכולים להוציא הרבה כסף וזה לא יהיה קל, אבל ננסה".

למפארד ייעדר ממשחקי נבחרת אנגליה

צ'לסי השיגה ניצחון שלישי ברציפות בפרמיירליג עם 0:2 על סטוק סיטי, אבל מי שקיבל בשורת איוב הוא פרנק למפארד. אם לא די בכך שקשר הכחולים החמיץ פנדל במהלך המשחק, הרי שאחריו התברר כי הוא יצטרך לעבור ניתוח בקע, עוד השבוע, שישבית אותו ממשחקיה של נבחרת אנגליה במסגרת מוקדמות יורו 2012.

המשחק הראשון בקמפיין המוקדמות של נבחרת אנגליה ופאביו קאפלו נגד נבחרת בולגריה ייערך ביום שישי הקרוב, ב-3 לספטמבר באצטדיון וומבלי. ארבעה ימים לאחר מכן, ביום שלישי (7 לחודש הבא), תצא נבחרת שלושת האריות למשחק חוץ בשוויץ, משניהם כאמור ייעדר למפארד הפצוע.

למפארד הוחלף במהלכה של המחצית השנייה, לאחר שחש כאבים באזור, ולאחר המשחק אובחנה הפגיעה ממנו הוא סובל. "הוא יזדקק לניתוח השבוע, ביום שלישי או רביעי, והוא לא יוכל לשחק עבור נבחרת אנגליה, הודענו לראשי הנבחרת", אמר מנג'ר הדאבליסטית קרלו אנצ'לוטי. "הוא יחזור תוך שבוע עד שבועיים לפעילות. זה ניתוח קל מאוד".

מי שעוד עלולים להיעדר ממשחקי נבחרת אנגליה הם צמד חלוצי טוטנהאם והנבחרת, פטר קראוץ' וג'רמיין דפו, שנפצעו במשחק ההפסד של התרנגולים 1:0 לוויגאן.

* במנצ'סטר סיטי דאגו לשמוע על תאונת דרכים שבה היה מעורב חלוץ הרכש האיטלקי מריו באלוטלי (עדיין לא התרגל לנהיגה בצד ימין?), אך השחקן יצא ללא פגע ורק מכונית ה-A8 שלו ניזוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully