וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "בקהאם מבוגר מדי כדי לשחק עבור אנגליה"

מאמן אנגליה הבהיר לקינג דייויד שהקריירה הבינלאומית שלו הסתיימה (דרך הטלוויזיה). ג'רארד יוצא נגד ביקורות הקהל

במונדיאל האחרון ישב דייויד בקהאם על ספסל נבחרת אנגליה בחליפה אלגנטית, כיועץ מיוחד של מאמן נבחרת אנגליה פאביו קאפלו. אם אנגליה תעפיל ליורו 2012 אולי נמשיך ונראה את בקהאם על ספסל אנגליה, אבל שוב בחליפה אלגנטית ולא במדי נבחרת שלושת האריות. זאת משום שהמאמן קאפלו סבור ש"קינג דייויד" כבר לא יוכל להיות בשיאו בטורניר הבא.

בראיון לתחנת הטלוויזיה ITV נשאל קאפלו האם לדעתו יש מקום לבקהאם בסגל הנבחרת, והאיטלקי השיב כי "בקהאם כנראה קצת מבוגר מדי כדי לשחק שוב עבור אנגליה", ואף הוסיף: "תודה לך, דייויד". נראה כי בגיל 35, אחרי 115 הופעות במדי הנבחרת, בקהאם לא ישוב למדים הלאומיים. קפטן אנגליה לשעבר היה אמור לשחק בדרום אפריקה אך פציעה בגיד אכילס מנעה ממנו את ההשתתפות.

כזכור, רק לאחרונה טען דייויד בקהאם כי הוא חולם ללבוש שוב את מדי הנבחרת והצהיר כי לא יפרוש ממשחק בינלאומי.

ג'רארד על הקהל: "הביקורת הלא הוגנת פוגעת בנו"

אמש חזרו האנגלים מפיגור בדרך ל-1:2 על הונגריה, אלא שהסיפור המרכזי במשחק התנהל דווקא בקהל. האוהדים האנגלים שמילאו את וומבלי הגיעו טעונים לאחר אכזבת המונדיאל, והם דאגו להראות זאת לשחקנים המנוסים - ביניהם גם ווין רוני, שקיבל שריקות בוז לאחר שלא הבקיעו במדי הנבחרת כבר 11 חודשים. "אני בטוח שהאוהדים אוהבים אותו, הוא שחקן מאוד חשוב לנבחרת אנגליה אבל נצטרך לחכות - כרגע הוא לא בכושר טוב", אמר קאפלו על כוכבו, שאכזב גם אמש.

בנוגע למשחק עצמו אמר המנג'ר האיטלקי: "אני מרוצה כי מצאנו שחקנים חדשים, ששיחקו עם הרבה מאוד ביטחון - קירן גיבס שיחק היטב, גם בובי זאמורה ואדם ג'ונסון, ואני מרוצה גם מאשלי יאנג".

סטיבן ג'רארד, כוכב המשחק והאיש שהציל את אנגליה מהפסד נוסף עם צמד מצוין, הוסיף: "השחקנים קיבלו הרבה מאוד ביקורת, חלקה לא הוגן. אמרו שהחולצה האנגלית לא אומרת לנו דבר, וביקורת לא הוגנת פשוט פוגעת בשחקנים, ואין לה סיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully