וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני מאוד גאה ומאוד עצוב"

מנג'ר פורטסמות לא ממש ידע איך להרגיש אחרי ההפסד 1:0 לצ'לסי בגמר הגביע. טרי על הדאבל: "לא ייאמן, זה יום מדהים"

כמה שמחה השתחררה הערב (שבת) במחנה צ'לסי עם שריקת הסיום שהעניקה לבלוז דאבל היסטורי. החבורה היעיליה והמצוינת של קרלו אנצ'לוטי הגיעה הערב לוומבלי שם פגשה את הסינדרלה הבלתי מעורערת של המפעל, פורטסמות של אברהם גרנט, ועל אף שנתקלה במשחק הגנתי מעורר כבוד, הצליחה בסופו של דבר לנצח 0:1 ולהניף את הגביע היוקרתי. מנגד, אברהם גרנט סוגר את הקמפיין שלו בפורטסמות בתחושת גאווה לא קטנה. פומפי עמדה כשווה מול שווה בשלבים רבים של המשחק, ואם היתה משכילה להבקיע מהנקודה הלבנה (בואטנג, 56), ייתכן וכל הסיפור היה נראה אחר. בסופו של דבר, הפצצה של דרוגבה בדקה ה-59 עשתה את ההבדל בין שתי הקבוצות: אחת חוגגת דאבל נפלא, האחרת מסיימת קמפיין מצוין במפעל, אך חוזרת להתעסק בצרותיה העצובות.

"זהו יום בו אני מאוד גאה ומאוד עצוב. עצוב בגלל שלא יכולנו לנצח, אבל זו היתה עונה בלתי רגילה ולעולם לא אשכח את זה", אמר אברהם גרנט המדוכדך בסיום. "פנטסטי. טקטית שיחקנו היטב, סגרנו אותם, נתנו הכל. הקהל היה מצוין, ולמרבה הצער לא הצלחנו לנצח. זו היתה עונה קשה מאוד. ניצחתי הרבה מאוד משחקים בחיי, זכיתי בגביעים, אבל זה היה בלתי רגיל. כל הזמן שיחקנו נגד הסיכויים". המנג'ר הישראלי התייחס להחמצת הפנדל של בואטנג בתחילת המחצית השניה, שהיתה יכולה להפוך לגמרי את המשחק, ואמר: "אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה. זה קורה לטובים ביותר". לבסוף, הישראלי נשאל האם אוהדי פומפי ראו אותו בפעם האחרונה, וענה: "אני לא יודע. הם נפלאים".

המנג'ר הישראלי אף התייחס לכך שעל שהעפילה לגמר, פורטסמות לא תזכה לשחק בליגה האירופית בעונה הבאה: "אני חושב שהליגה האנגלית ירתה לעצמה ברגל, ירתה לעצמה בלב. אי אפשר לתאר מה שקרה בפורטסמות העונה - כל מה שאתם קוראים, זה הרבה יותר, יום יום. השחקנים כיבדו את הפרמיירליג, אבל הפרמיירליג לא כיבדה את השחקנים שלנו".

"זהו היה מסע סינדרלה, והם באים ואומרים לנו לא. האם יש סיפור גדול מזה?" תהה גרנט המתוסכל. "אתה משיג משהו על כר הדשא והם באים ולוקחים ממך את זה בגלל שלא נרשמת בזמן. הם מענישים את השחקנים, הם מענישים את המועדון וזה מכעיס אותי".

ג'יימי אוהרה, אחד השחקנים הבולטים בעונה המתוקה-מרירה הזו של פורטסמות, הוסיף: "אם הפנדל היה נכנס היינו יורדים להגנה על החיים שלנו, אבל כנראה שזה לא היה צריך לקרות. אנחנו שבורים שלא הצלחנו להשיג את התוצאה, כי זה היה יכול להיות נפלא לרדת עם ניצחון גדול. אבל אנחנו מועדון ענק עם אוהדים מצוינים, ועוד נחזור".

טרי: "אנחנו הקבוצה הכי טובה"

"זה לא ייאמן", התרגש קפטן צ'לסי, ג'ון טרי, עם תום המשחק. "המועדון מעולם לא זכה בדאבל, ולעשות את זה עם חבורה כזו של שחקנים - זה מרגיש מיוחד. זהו יום מדהים, והסיבה שאנחנו בפסגת הטבלה ומחזיקת הגביע היא שאנחנו הקבוצה הכי טובה. כבר חשבתי שהמזל שלנו נגמר, עד הבעיטה החופשית הנהדרת של דידייה". לאחר מכן, בלם נבחרת אנגליה התפנה להתייחס למצב הנורא של כר הדשא בוומבלי: "המגרש הרס את הגמר. זה ככל הנראה כר הדשא הכי גרוע עליו שיחקנו השנה. ההתאחדות האנגלית חייבת להחליט אם זה מגרש כדורגל או אצטדיון של אירועים".

קרלו אנצ'לוטי, שהוביל את המועדון לעונתו הטובה ביותר בכל הזמנים, סיכם את הדאבל הנפלא: " זה מאוד חשוב, גם למועדון וגם לי. זו היתה עונה פנטסטית ומשחק פנטסטי. פגענו במשקוף חמש פעמים, דבר שמעולם לא קרה לי. החמצת הפנדל שלהם היתה הרגע המכריע, ככל הנראה. היה לנו מאוד קשה אם פורטסמות היתה מבקיעה".

גיבור נוסף בניצחון של צ'לסי הוא פטר צ'ך. הצ'כי אמנם לא הזדקק למתוח את איבריו לרוב אורך המשחק, אך בדקה ה-56, כשמולו קווין פרינס בואטנג ניגש לבעוט פנדל, עשה השוער את העבודה כשהדף עם הרגל. שלוש דקות מאוחר יותר, הכניע דידייה דרוגבה את המשחק. "לפי שפת הגוף בחרתי לאיזה צד לקפוץ, כך שהיה לי מזל. אין לי מילים, זה היה משחק מלא ברגשות", אמר צ'ך. "רצינו להיות הקבוצה הראשונה שזוכה בדאבל עם המועדון, אני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully