וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם פיטרה את ג'אנפרנקו זולה

הכישלון המקצועי והמתיחות עם הבעלים הביאו לפיטורי האיטלקי, גרנט מועמד. אנצ'לוטי למילאן: "תבחרו בטאסוטי"

זה היה צפוי והיום (שלישי) זה רשמי: ווסטהאם פיטרה את מאמנה ג'אנפרנקו זולה. הבוקר נפגש המאמן האיטלקי עם סגנית יו"ר המועדון קארן בריידי, והתבשר כי לא ימשיך בתפקידו. עזיבתו של האיטלקי הייתה בלתי נמנעת לאחר שהתעמת עם הבעלים דייויד סאליבן ודייויד גולד, לאחר שאלו אמרו כי מבחינתם כל שחקני הקבוצה, מלבד סקוט פארקר, יוכלו לעזוב בחלון ההעברות.

אחרי ההפסד של ווסטהאם לוולבס פרסם סאליבן התנצלות בפני אוהדי הקבוצה באתר המועדון, ואמר כי הקבוצה "לא יציבה ופתטית", והוסיף כי "איש במועדון לא יכול להשלות את עצמו שאנחנו קבוצה טובה, הטבלה העונה לא משקרת". זולה והבעלים כבר לא שידרו על אותו גל, והעובדה שווסטהאם ניצלה מירידה רק בישורת האחרונה של העונה לא תרמה למעמדו של זולה, שהיה קרוב להתפטר במהלך העונה אחרי רצף הפסדים שחוותה הקבוצה. ב-80 משחקיו כמאמן הקבוצה רשם זולה מאזן של 23 ניצחונות ו-36 הפסדים. "טלגרף" הבריטי דיווח כי שמו של אברהם גרנט, מאמנה של פורטסמות, עלה כמועמד להחליפו, וכן נשקלת מועמדותם של מארק יוז והקרואטי סלאבן ביליץ'.

אנצ'לוטי: "צ'לסי חזקה לא רק לקראת העונה הבאה"

אחרי חגיגות האליפות מאמן צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי, מתכונן לגמר הגביע האנגלי, אבל מצא זמן להעניק ראיון ל"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי. אנצ'לוטי יכול להוביל את צ'לסי לדאבל אם ינצח בשבת את אברהם גרנט ופורטסמות בגמר הגביע האנגלי, ואחרי שהפך למאמן האיטלקי הראשון שזוכה באליפות הפרימיירליג ניכר שהוא מרוצה מהתקופה שעברה עליו במועדון הלונדוני. "יש לנו הזדמנות לזכות בדאבל אם ננצח את פורטסמות, אני מקווה שהשחקנים שלי יצליחו לעשות את זה אחרי שחגגנו אליפות. צ'לסי חזקה לא רק לקראת העונה הבאה, אלא גם לקראת השנים הבאות".

אנצ'לוטי, שלא נודע בחיבתו למאמן אינטר ז'וזה מוריניו, הוא המאמן השלישי בתולדות צ'לסי שמוליך את המועדון לאליפות, והאיטלקי מצא זמן לעקוץ את הפורטוגלי. "אני רוצה להישאר הרבה זמן בלונדון ושמוריניו יישאר באינטר. ז'וזה עשה עבודה מצוינת וזכה בשתי אליפויות איטליה, והוא יכול לעשות טרבל עם אינטר, הם קבוצה מצוינת".

"רומא עשתה עונה מדהימה", הוסיף אנצ'לוטי והתייחס ליריבה של אינטר במירוץ אחר האליפות, "בהתחלה אף אחד לא האמין שהיא תרוץ לאליפות, אבל קבוצה מנוסה כמו אינטר לא תשמוט את התואר".

אנצ'לוטי, שזכה עם מילאן פעמיים בליגת האלופות, סבור שהעונה הנוכחית של הרוסונרי אינה כישלון, למרות שהם לא הגיעו רחוק בליגת האלופות, הציגו כדורגל לא מרשים בחלקים נרחבים של העונה וסבלו מסיומת חלשה שלא אפשרה להם להתמודד על הסקודטו. "זאת עונת מעבר למילאן, אחרי שמכרה את קאקה ואחרי שמאלדיני פרש", אמר דון אנצ'לוטי, "מהסיבות האלה אני חושב שלאונרדו עשה עבודה מצוינת וצריך לראות את העונה הזאת באור חיובי".

לאונדרו לא ימשיך במילאן ואנצ'לוטי מצא לנכון להמליץ לרוסונרי על עוזרו של הברזילאי כמאמן לעונה הבאה, ואמר: "תבחרו במאורו טאסוטי, הוא טוב מאוד, מנוסה ויכול להוביל את הרוסונרי. הוא מאמן טוב עם רעיונות טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully