וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: האל סיטי פיטרה את פיל בראון

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הקבוצה מהמקום הלפני אחרון נפרדה ממאמנה. במנצ'סטר יונייטד המומים ממעלליו של ווין רוני

האל סיטי הודיעה היום (ראשון) כי מאמן הקבוצה פיל בראון פוטר מתפקידו. הקבוצה, המועמדת לירידה, נוצחה בשבת 2:1 על ידי ארסנל, והיא כרגע במקום ה-19 (מתוך 20), מרחק שלוש נקודות מהקו האדום.

בהצהרה באתר הרשמי של המועדון נכתב כי "בראון שוחרר ממחויבויותיו ועזיבתו היא מיידית", ועוזרי המאמן בריאן הורטון וסטיב פארקין ימלאו זמנית את מקומו של בראון, ויכינו את האל למשחקה החשוב מול פורטסמות במחזור הבא.

ההפסד של האל בשבת היה הרביעי שלה ברציפות, ולדברי ההנהלה, "השינוי בצוות המקצועי הוא כורח המציאות בתקופה כזאת".

"אני חושב שהוא השחקן הטוב ביותר בעולם"

ווין רוני המשיך אתמול (ראשון) את העונה החלומית שלו. חלוצה של מנצ'סטר יונייטד כבש צמד ב-0:3 של השדים האדומים על פולהאם, ניצחון שהחזיר את הקבוצה של אלכס פרגוסון למקום הראשון בליגה (למנצ'סטר משחק עודף על צ'לסי).

חלוץ נבחרת אנגליה הבקיע עד כה, כולל הצמד האחרון 32 שערים והוא בדרך לשבור את שיאו של חברו לשעבר לקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, שכבש 42 שערים בעונת 2007/8. כאשר נשארו ליונייטד עוד 13 משחקים זה בהחלט אפשרי. 25 מהשערים של רוני נכבשו בליגה, והוא מוביל בארבעה שערים בטבלת מלך השערים של אנגליה על חלוץ צ'לסי דידייה דרוגבה, שכבש אמש גם צמד.

חלוץ אחר של מנצ'סטר, כזה שעושה את העבודה הרבה פחות טוב, דימיטאר ברבאטוב, אמר על חברו: "אני חושב שהוא בהחלט יכול לחצות את מחסום ה-40 שערים. יש לנו עוד הרבה משחקים עד סיום העונה ואני מאחל לו מזל. כולנו נעזור לו להשיג את ההישג הזה. אני חושב שהוא השחקן הטוב ביותר בעולם. הוא עוד צעיר ויש לו הזדמנות להיות טוב אפילו יותר".

פרגוסון כמעט החמיץ את השער הראשון

מנג'ר היונייטד אלכס פרגוסון ציין את העובדה כי הוא כמעט והחמיץ את השער הראשון של הקבוצה, שהובקע כחצי דקה לאחר שריקת הפתיחה של המחצית השנייה. "בקושי הספקתי להתיישב במקומי", אמר פרגי.

גם המנג'ר הסקוטי מאמין, כמו ברבאטוב, שרוני יכול כנגד כל הסיכויים לעבור את רונאלדו. "אמרתי לא מכבר שזה בלתי אפשרי לשחקן להבקיע 42 שערים בעונה, אבל הוא כבר עם 32, מה עוד אפשר לומר?".

לגבי המאבק הצמוד בצמרת שמנהלת קבוצתו מול צ'לסי וארסנל אמר פרגוסון: "כרגע, זה נראה כאילו זה יהיה עד קו הסיום. שלוש הקבוצות גם באירופה ולצ'לסי יש גם את הגביע האנגלי כך שאי אפשר לדעת מה יקרה".

עדכון ראשון: 14.3, 21:19
עדכון אחרון: 15.3, 13:19

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully