וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "מאלודה היה הטוב ביותר במגרש"

מאמן צ'לסי התרשם מהתצוגה של הקשר צרפתי, והוסיף: "אני רוצה להשתמש בו בשלישי". ונגר עם מונולוג קורע לב על בנדטנר

לאחר המפלה הגדולה במשחק האחרון בליגה בסטמפורד ברידג' (הפסד 4:2 למנצ'סטר סיטי ולווין ברידג'), שבה הערב (שבת) צ'לסי לנצח באצטדיון הביתי שלה. הכחולים של קרלו אנצ'לוטי הביסו 1:4 את ווסטהאם במחזור ה-29 בפרמיירליג, כאשר כעת היא מצויה בשוויון נקודות עם ארסנל (לתותחנים משחק עודף), לאחר שזו גברה בצורה דרמטית ביותר 1:2 על האל סיטי בחוץ, ומוליכה בנקודה על מנצ'סטר יונייטד. הצמרת האנגלית רותחת והיא כנראה תהיה עד סוף הליגה כזו.

דידייה דרוגבה כבש צמד בניצחון 1:4 על ווסטהאם, ובכך העלה את מניין כיבושיו בליגה ל-21. חלוץ נבחרת חוף השנהב מפגר כעת בשני שערים בטבלת מלך השערים של הליגה אחרי ווין רוני, שמולך עם 23.

זולה: "אני ממש לא מתכוון לוותר"

שלושה ימים לפני המשחק הגורלי שלה נגד אינטר במסגרת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות (1:2 לנראזורי במשחק הראשון), לא התקשתה צ'לסי להביס את הקבוצה של ג'יאנפרנקו זולה. דידייה דרוגבה כבש צמד ב-1:4, אבל אנצ'לוטי יודע מי היה באמת הכוכב במשחק.

"פלורן מאלודה", אמר המאמן האיטלקי על הקשר הצרפתי שכבש שער ובישל שניים וסיים בכך תקופה לא טובה במיוחד. "היה השחקן הטוב ביותר במגרש והבקיע שער פנטסטי. הוא היה קשור במישרין לשני הגולים הראשונים, והוא נמצא בכושר טוב מאוד כרגע, ואני רוצה להשתמש בו ביום שלישי".

אנצ'לוטי גם התייחס כמובן לשוער השלישי של הקבוצה רוס טרנבול, שעמד בשער הקבוצה לאור פציעותיהם של פטר צ'ך והילאריו. "הוא היה טוב, הוא שיחק עם ביטחון". לגבי המשחק בשלישי נגד אינטר אמר: "הוא יהיה בסדר, יש לנו ביטחון בבחור".

"היו לנו 65 דקות טובות", אמר זולה לאחר העימות עם בן ארצו, אנצ'לוטי. הדרבי האיטלקי על הקווים היה אמוציונלי כשאנצ'לוטי היה המאמן שזרק את זולה מפארמה לפני 14 שנה ומכר אותו לצ'לסי. "אני ממש לא מתכוון לוותר", הוסיף זולה, לאחר שקבוצתו קרובה מאוד לתחתית הליגה. "יש לנו משחק בקרוב נגד ארסנל ואני לא הולך לשם בידיעה שנפסיד".

ונגר סירב ללחוץ בסיום את ידו של פיל בראון

צמד השחקנים שהיו מאדריכלי הניצחון הגדול על פורטו, 0:5 בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, אנדריי ארשבין וניקלאס בנדטנר, היו גם אלו שהביאו שלוש נקודות דרמטיות וקריטיות לתותחנים. הרוסי כבש את הראשון, הדני התמיר כבש את שער הניצחון (1:2) שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המשחק.

ונגר התייחס לחלוץ הדני, שכבש שלושער נגד פורטו, ונתן מונולוג שלא מקבלים ממנו כל יום: "כמובן שחל בו שינוי. הוא הרבה יותר בטוח בעצמו, אבל בדרך יותר בוגרת. הוא יכול לעתים לטעות לחלוטין כשהוא הולך ואומר 'אני הטוב ביותר'. אבל אם אומרים לו: 'אתה לא הטוב ביותר בגלל שיש לך עדיין לא מעט דברים לשפר', הוא מקשיב ולוקח את העצה. כך שהוא לא מאמין באופן עיוור בכישוריו, בגלל זה אני כל כך מאמין בו.

"זה יכול להיות לעתים קצת קשה להיות המאמן שלו, כי יש לו הרבה ביטחון בעצמו עוד לפני שהוא הוכיח משהו", הוסיף ונגר, "אבל כדי לשחק כחלוץ מרכזי צריך להיות בעל אופי מסוים ויש לו איכויות שמתאימות מאוד לחלוץ".

מעבר למשחק, האירוע המסקרן אחריו הייתה אי לחיצת היד בין שני המנג'רים, לאחר שוונגר סירב ללחוץ את ידו של מנג'ר האל פיל בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully