וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 1:2 בהאל

ארבעה ימים אחרי השלושער מול פורטו, כבש בנדטנר בדקה ה-93, ארסנל נצמדה לצ'לסי, שהביסה 1:4 את ווסטהאם

תחת הרושם הגדול שהותירו הקבוצות האנגליות על ליגת האלופות בשבוע החולף ומספר ימים לפני שאינטר וז'וזה מוריניו מגיעים לסטמפורד ברידג', חזרה היום (שבת) צ'לסי לפסגת הפרמיירליג עם 1:4 ביתי על ווסטהאם, וכעת מובילים הכחולים על ארסנל בזכות הפרש שערים ועל מנצ'סטר יונייטד בנקודה.

במשחק המאוחר הצליחה ארסנל לנצח 1:2 בהאל בזכות שער של ניקלאס בנטנדר בדקה ה-93. במשחק שפתח את המחזור ניצחה טוטנהאם 1:3 את בלקבורן, בעוד שבולטון המשיכה במסע ההיחלצות שלה מהתחתית עם 0:4 מוחץ על וויגאן.

צ'לסי - ווסטהאם 1:4

אחרי שפילסה את דרכה לחצי גמר הגביע האנגלי ורגע לפני הקרב האמוציונלי מול מוריניו ואינטר, שרדה צ'לסי עוד דרבי לונדוני קטן, שהיה גם דרבי איטלקי על קווים בין ג'יאנפרנקו זולה לקרלו אנצ'לוטי, המאמן שזרק אותו מפארמה לפני 14 שנה ומכר אותו לצ'לסי.

האוהדים בסטמפורד ברידג' חששו מהצבתו של השוער השלישי רוס טרנבול בין הקורות, אבל נרגעו מהר מאוד בדקה ה-16, כשפלורן מאלודה הגביה נהדר לאלכס והבלם הברזילאי התרומם מעל כולם ונגח פנימה. כעבור רבע שעה אכן הוציא טרנבול כדור מהרשת אך לא כזה שהיה לו סיכוי לעצור, כשסקוט פארקר הפגיז מ-25 מטרים לחיבורים וקבע 1:1.

המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר. בדקה ה-56 הוסיף מאלודה בישול נוסף כשסידר לדידייה דרוגבה שער קל בדחיקה מהקו שהחזיר לצ'לסי את היתרון, ובדקה ה-77 התכבד הקשר הצרפתי בשער משלו שלמעשה הכריע את המשחק. בתוספת הזמן השלים דרוגבה צמד שחתם את התוצאה הסופית.

האל סיטי - ארסנל 2:1

ארבעה ימים אחרי הניצחון הגדול על פורטו והעלייה המרשימה לרבע גמר ליגת האלופות בלי ססק פברגאס הפצוע, ארסנל חזרה לליגה עם ניצחון 1:2 בחוץ מול האל סיטי משער של ניקלאס בנטדנר בדקה ה-93. הניצחון על עשרה שחקנים של הקבוצה המדורגת במקום ה-19 בליגה, הצמיד את התותחנים לצ'לסי, שניצחה היום 1:4 את ווסטהאם. לשתי הקבוצות 64 נקודות, אך לארסנל יש משחק עודף.

ארסנל עלתה ל-0:1 משער של אנדריי ארשאבין בדקה ה-14. הקבוצה הביתית איזנה בדקה ה-28 מפנדל מוצלח של ג'ימי בולארד, אחרי שסול קמפבל הכשיל ברחבה את יאן ונחור אוף הסלינק. בדקה ה-45 נשארה האל בעשרה שחקנים אחרי עבירה גסה של ג'ורג' בואטנג על בקארי סאנייה. המחצית השנייה הייתה רק של ארסנל ששלטה לחלוטין במשחק, אך התקשתה להגיע להזדמנויות עד הדקה ה-93. ניקלאס בנטנדר השתלט על כדור שחזר אחרי הדיפה גרועה של שוער האל, בועז מייהיל, כבש, קבע את תוצאת המשחק - 1:2 - ורץ לחגוג ניצחון חשוב נוסף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טוטנהאם - בלקבורן 1:3

טוטנהאם המשיכה במאבק העיקש שלה להשגת המקום הרביעי עם ניצחון על בלקבורן, במשחק שאסור היה לה לשמוט נקודות לאור העובדה שלמנצ'סטר סיטי היה מספר נקודות זהה לשלה ומשחק חסר. התרנגולים, שחסרו את לדלי קינג, טום האדלסטון, ג'רמיין ג'נאס, ארון לנון ודייויד בנטלי הפצועים, פתחו את המשחק בצורה מעט מהוססת, התקשו להגיע להזדמנויות ונראה היה שהאירוע המרגש ביותר במחצית הראשונה יהיה פציעתו של שוער הקבוצה לשעבר ובלקבורן היום פול רובינסון, שזכה למחיאות כפיים מהאוהדים המקומיים. אבל דחיקה מקרוב של ג'רמיין דפו, אחרי הסטה של ורדאן צ'ורלוקה, הצליחה להעלות את טוטנהאם ליתרון בדקה ה-46 רגע לפני הירידה למחצית.

בלקבורן פתחה את המחצית השנייה טוב יותר, אלא שבדקה ה-55 כבש רומן פבליוצ'נקו את השני של טוטנהאם אחרי מהלך קבוצתי יפה שקבע 0:2. בדקה ה-80 הצליחה האורחת לצמצם את התוצאה מנגיחה של כריסטופר סאמבה, אבל כאן היא נעצרה וטוטנהאם כבשה אחד נוסף מרגליו של רומן פבליוצ'נקו בדרך ל-1:3, שהגדיל את הפער ממנצ'סטר סיטי החמישית לשלוש נקודות, אך שני משחקים עודפים.

בולטון - וויגאן 0:4

מסע הבריחה של הוונדררס נעצר בתבוסה 4:0 לסנדרלנד באמצע השבוע, אבל אחרי הניצחון הגדול בקרב התחתית, בבולטון יכולים להתכונן לעוד עונה בפרמיירליג. תמיר כהן חזר להרכב אחרי הרחקה ורשם 90 דקות טובות בהן גם ספג כרטיס צהוב. כבר אחרי 10 דקות בישל קווין דייויס בנגיחה ויוהאן אלמנדר המשיך לרשת. שלוש דקות בתוך המחצית השניה הוכשל כהן ברחבה ודייויס כבש מהנקודה הלבנה. בדקה ה-53 כבש פבריס מואמבה את השלישי לאחר בישול של לי צ'ונג יאנג ואת המסמר האחרון ברשת של כריס קירקלנד נעץ מתיו טיילור בדקה ה-69.

משחקים נוספים:

סטוק סיטי - אסטון וילה 0:0

בירמינגהאם - אברטון 2:2
לאברטון: ויקטור אניצ'בה 19, איגביני יעקובו 22. לבירמינגהאם: קמרון ג'רום 26, קרייג גארדנר 51.

ברנלי - וולבס 2:1
לוולבס: מתיו ג'ארביס 26, קלארק קארלייל עצמי 47. לברנלי: סטיב תומפסון 73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully