וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "קשה לעכל הפסד כזה, התחושה קשה"

מאמן ארסנל נשמע שבור אחרי ההפסד 2:0 לצ'לסי. דרוגבה התייחס לפרשת טרי: "אנחנו עומדים מאחוריו ונתמוך בו"

צ'לסי הצליחה להתאושש מהשבוע הלא פשוט שעבר עליה עם פרשת ג'ון טרי, כשניצחה הערב (ראשון) 0:2 את ארסנל וחזרה למקום הראשון באנגליה. בניגוד להפסד הביתי למנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר, הפעם ארסנל דווקא שיחקה טוב ואפילו שלטה ברוב שלבי המשחק, אבל את המנ'גר שלה, ארסן ונגר, זה ממש לא מעודד: "קשה לעכל הפסד כזה", הוא אמר בתום המשחק, "הרגשנו טוב והיינו עדיפים על פני צ'לסי ברוב שלבי המשחק. התחושה קשה מאוד, מפני שבסך הכול אני גאה ביכולת של השחקנים".

למרות שההפסד לצ'לסי מרחיק את התותחנים מרחק של תשע נקודות מהפסגה, ונגר מסרב להרים ידיים: "אנחנו לא בתמונה כרגע, אבל נילחם עד הסוף. אני מאמין שכל הקבוצות עוד ייאבדו נקודות. כל מה שחשוב לנו עכשיו הוא המשחק הבא".

בצד השני, בחר דידייה דרוגבה להחמיא לתותחנים: "ארסנל שיחקה נפלא ואנחנו מאוד מאושרים מהניצחון". החלוץ מחוף השנהב, שכבש צמד והעלה את מאזנו ל-12 שערים ב-12 משחקים מול ארסנל, התייחס גם לפרשת ג'ון טרי והדחתו מתפקיד קפטן הנבחרת. "זה שבוע קשה בשבילנו בצ'לסי. אנחנו מנסים להישאר ביחד ולבוא ממוקדים, למרות הכול".

אם תהיתם לגבי הצד בו נקט דרוגבה ושאר חבריו בצ'לסי, החלוץ סיפק תשובה די ברורה: "אנחנו עומדים מאחורי טרי. הצענו לו את כל התמיכה שאנחנו יכולים לתת", וניסה לתת לו גם טיפ כיצד לצאת מהתקופה הקשה: "הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לטרי הוא לשחק כדורגל. אנחנו ניתן הכול בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully