וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "טרי הוא קפטן פנטסטי"

מנג'ר צ'לסי החמיא לבלם שנמצא בתקופה קשה: "הוא עשה עבודה נהדרת". בניטז: "מקווה שזה ייטיב עם הביטחון שלנו"

שבוע לא פשוט עבר על ג'ון טרי, בלמה של צ'לסי הלונדונית. לאחר צו איסור הפרסום שהוסר לאחרונה, התברר שטרי ככל הנראה ניהל רומן עם חברתו לשעבר של שחקן אנגלי אחר, ויין ברידג'. עם כל התיק העצום הזה שהיה על כתפיו, על טרי הערב (שבת) למגרש, ובמו רגליו (או ליתר דיוק, ראשו) הביא לאנצ'לוטי ולמועדון 3 נקודות, כשכבש את שער הניצחון ב-1:2 על ברנלי. הניצחון הרחיק את המיליונרים עד 4 נקודות ממנצ'סטר יונייטד, שתיאבק בארסנל מחר.

הסיפור של טרי הוא החדשות המשמעותית באנגליה כרגע, שכידוע אוהבת עד מאוד שערוריות מין שכאלה. לאחר מספר ימים של שקט מכיוונו, שיחרר הערב ויין ברידג' הודעה מטעמו לגבי הפרשה: "קראתי את העיתונים ביומיים האחרונים, והכתבים מתעסקים עם עניינים שהם אישיים מאוד, ופרטיים מטבעם", אמר ברידג'. "הדאגה המרכזית שלי היא בני. לכן, אני מתכוון שלא להגיב בשום צורה בעתיד לגבי דיווחים מהסוג הזה, ואני מבקש שיכבדו את הפרטיות שלי".

מנג'ר צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי העדיף להשאיר את הבעיות של הבלם שלו בצד, ולהתרכז במה שהוא נותן לו על המגרש: "זה חייו הפרטיים", אמר אנצ'לוטי. "על העבודה שלו אנחנו לא צריכים להגיד שום דבר. הוא מקצוען פנטסטי, קפטן פנטסטי, והוא עשה עבודה נהדרת עבורנו הערב. כל צ'לסי תומכת בו ובמשפחתו".

פרנק למפארד העדיף שלא להתייחס לטרי ולהתרכז בניצחון של קבוצתו: "ידענו שזה מקום קשה לשחק בו", אמר הקשר, "היה לילה קר, אבל אני חושב שעשינו עבודה טובה, והגיע לנו לנו את המשחק ללא ספק. יצרנו הרבה הזדמנויות, אבל ברנלי הם קבוצה קשוחה מאוד בשלב הזה, ועם המשחק הגדול שיש מחר (יונייטד נגד ארסנל) היה לנו חשוב מאוד לנצח, וכך עשינו".

למפארד התיחחס גם לכושר הטוב בו נמצאת הקבוצה: "זה חשוב מאוד בשלב הזה של העונה שאנחנו בכושר טוב, וחשוב שנמשיך לרוץ. אנחנו משחקים כדורגל טוב והיום היינו צריכים להראות אופי כשהם השוו". על היריבה שלהם הערב, אמר הקשר: "הם שיחקו טוב מאוד וחייבים לאחל להם בהצלחה, כי קבוצות שנמצאות בתחתית לא תמיד משחקות כדורגל טוב כמו שברנלי משחקים. אני מאחל להם הצלחה, הם חבר'ה נהדרים".

"לקחנו שליטה"

בליברפול כבר התחילו לשכוח איך זה מרגיש לצאת ממשחק ליגה עם ניצחון ביד. מנג'ר הקבוצה, רפא בניטז, נגדו הופעל לחץ רב כדי שיעזוב את תפקידו מאחורי הקווים, העדיף שלא להתלהב יתר על המידה מהניצחון 0:2 על בולטון, ואמר: "אני חושב שזה חשוב שנדע שבכל שבוע זה יהיה שונה. שבוע שעבר מול וולבס הוצאנו תיקו, וכולם אמרו 'אוי, פספסתם הזדמנות'. אבל עכשיו ניצחנו, אז נראה מה ייצא מזה".

הספרדי התייחס גם לעובדה שקבוצתו שוב לא ספגה: "שמרנו שוב על שער נקי, וזה חיובי מאוד. אני מקווה שזה ייטיב עם הביטחון שלנו לקראת המשחק הבא נגד אברטון. אנחנו חייבים לנצח משחקים, וזה אחד מהם". על היריבה שלו הערב, אמר בניטז: "במחצית הראשונה היו להם שתי הזדמנויות לכבוש, אבל במחצית השניה לקחנו שליטה והגענו להזדמנויות. בכדורגל, אתה חייב לנצל את ההזדמנויות האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully