וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי היונייטד: "פרגוסון, תתפטר"

פלג קיצוני של אוהדי מנצ'סטר יונייטד דורשים מהמאמן האגדי להתפטר כמחאה נגד משפחת גלייזר: "המורשת עלולה להיהרס"

אוהדי מנצ'סטר יונייטד ממשיכים במחאתם נגד הבעלים של הקבוצה, משפחת גלייזר, ומבקשים ממאמן הקבוצה האגדי אלכס פרגוסון להתפטר מתפקידו כצעד מחאה אוליטימטיבי.

ההחלטה התקבלה בפגישה מיוחדת שערכו נציגי האוהדים, שמאסו בבעלים המנוכרים שלהם. הפגישה, שאספה כ-300 אוהדי הקבוצה, נערכה לפני הניצחון 0:3 על בארנלי, ובה נקבע כי תיערך צעדת מחאה ענקית לפני המשחק מול מילאן במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות ב-10 במארס. עוד החליטו האוהדים כי יבקשו מאריק קאנטונה להיות נציגם בתקשורת. גם במשחק מול בארנלי חולק עלון לאוהדים שקרא "אהוב את יונייטד, שנא את גלייזר", שהוחרם על ידי הסדרנים באולד טראפורד.

"זו כמובן לא מחאה נגד פרגוסון", אמר נציג האוהדים, "אבל הוא מתיימר להיות סוציאליסט, לשעבר זבן בחנות ואיש של העם, כך שגם הוא בוודאי מבועת ממה שקורה במועדון. המחאה שלנו תעבוד רק אם אלפי אנשים ישלחו את המכתב הזה ויביעו בפניו את הפחדים שלנו, שאם הגלייזרים יישארו כבעלים של הקבוצה - כל המורשת שלו עלולה להיהרס. אני בטוח שגם הוא לא רוצה בזה".

אוהדי היונייטד מעולם לא אהבו את הבעלים האמריקאים של המועדון, וחלקם אף עברו לתמוך בקבוצת האוהדים FC יונייטד, המשחקת בליגה חצי מקצוענית, הליגה השביעית. החששות האחרונים לגבי הגלייזרים נוגעים לדיווחים על מכירה או החכרה אפשרית של האיצטדיון אולד טראפורד, כמו גם את מתחם האימונים קרינגטון, כחלק מכיסוי החובות שלהם (700 מיליון ליש"ט) מאז שהשתלטו על המועדון ב-2005.

כמובן שהמחאה נתקלת בהתנגדות מצד חלק אחר ונרחב של אוהדי היונייטד, שאינם מוכנים שהמנג'ר הגדול ביותר בתולדות הכדורגל האנגלי יתפטר מקבוצתם. "זה מגוחך", אמר אחד מראשי הארגונים, ג'ון פלאקס, "אך אנחנו עדיין צריכים להילחם במצב ההזוי שבו קבוצה עם 70 אלף אוהדים בכל שבוע מפסידה כל כך הרבה כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully