וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואן קויל מונה למאמן בולטון, משחקה של ליברפול נדחה

המנג'ר שהעלה את ברנלי לליגה הבכירה, שב לקבוצה בה שיחק בשנות ה-90'. 5 משחקים נדחו בגלל הסופה המשתוללת בממלכה

אואן קויל הוא מאמנה הבא של בולטון. הנהלת המועדון הודיעה היום (שישי) בצורה רשמית כי קויל, שאימן את ברנלי, הוא האיש שיחליף על הקווים בריבוק סטאדיום את גארי מגסון, שפוטר מהקבוצה על רקע חוסר הצלחה מקצועית ב-30 בדצמבר.

קויל, 43, שיחק בוונדררס כשנתיים וחצי בין השנים 1993-5, וכעת הוא ינסה להצעיד את הקבוצה מעל הקו האדום, כאשר בולטון מדורגת כעת במקום ה-18 בליגה. קויל, שעשה עבודה לא רעה בברנלי בפרמיירליג, לאחר שהעלה אותה, לראשונה מזה 33 שינם לליגה הבכירה, לא נהנה מהמחסור במשאבים של המועדון, בהשוואה למועדוני תחתית אחרים בליגה.

"אני מאוד שמח ונרגש לחזור לבולטון וונדררס", אמר קויל לאחר ההודעה הרשמית שהפיצה הקבוצה. "אני כבר מחכה בקוצר רוח להזדמנות להחזיר את הקבוצה לימיה היפים".

גם המשחק בין ליברפול וטוטנהאם נדחה

מזג האוויר הסוער ברחבי אנגליה ממשיך להשפיע בצורה ישירה גם על תחום הכדורגל, ולאחר שמשחקי חצי גמר גביע הליגה, שהיו אמורים להתקיים ביום שלישי ורביעי נדחו, כמו גם משחק ההשלמה בין ארסנל ובולטון, היום (שישי) מתברר כי השלג והקור העז ישפיע גם על משחקי הליגה.

ההתאחדות האנגלית הודיעה היום כי המשחקים בין פולהאם ופורטסמות, ברנלי וסטוק, סנדרלנד ובולטון והאל וצ'לסי נדחו, כאשר בשלב זה עדיין לא פורסם מועד המשחק החדש. "ביטחון האוהדים חשוב לנו ביותר, ואחרי שבדקנו את האצטדיון היום, הוחלט כי הוא לא בטוח לארח את הקהל שלנו", נכתב בהצהרה שפרסמה פולהאם.

גם המשחק המסקרן בין ליברפול לטוטנהאם באנפילד, שהיה אמור להיערך ביום ראשון, נדחה למועד לא ידוע עקב הקור העז השורר באזור. הדרכים בסביבת האצטדיון אנפילד חסומות, ובהתאחדות החליטו לדחות גם משחק זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully