וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1:1 לצ'לסי נגד ווסטהאם

השופט מייק דין כיכב עם שריקות לשני פנדלים, דיאמנטי ולמפארד כבשו והדרבי הלונדוני הסתיים ב-1:1 מעט מאכזב

אחרי שאתמול (שבת) מנצ'סטר יונייטד הובסה 3:0 בלונדון נגד פולהאם במחזור ה-18 בפרמיירליג האנגלית, ידעו בצ'לסי שהם יוכלו להגדיל את הפער מהשנייה לשש נקודות. אלא שרצונות לחוד ומציאות לחוד. צ'לסי פגשה הערב קבוצה שאפתנית לכשעצמה, ווסטהאם, בנאבקת בתחתית על כל נקודה, המשחק הסתיים ב-1:1 ושתי הקבוצות לא יוכלו להיות מרוצות מדי.

אחרי שקיבלו אתמול חבר נוסף למועדון המאמנים האיטלקים באנגליה בדמותו של רוברטו מנצ'יני, נפגשו הערב ג'אנפרנקו זולה וקרלו אנצ'לוטי. צ'לסי הייתה טובה יותר, סיכנה יותר את השער, אבל לא הצליחה להכניע את רוברט גרין ובפעם היחידה שנגיחה של ברניסלב איבנוביץ' כבר עברה את השוער, סקוט פארקר בלם על הקו והשאיר את השער של הפטישים נקי. בצד השני ווסטהאם ניסתה לעקוץ ובדקה ה-43 היא גם הצליחה לעשות זאת אחרי שאשלי קול הכשיל את ג'ק קוליסון ברחבה ואלסנדרו דיאמנטי כבש מהנקודה הלבנה.

רבע שעה בתוך המחצית השנייה השיגה צ'לסי את השוויון, אחרי מתיו אפסון ירד לרגליו של דניאל סטארידג' כדי לחלץ כדור וספק הכשיל אותו. מייק דין הצביע על הנקודה, פסק פעמיים ברציפות על פנדלים חוזרים אחרי שפרנק למפארד כבש, אבל הקשר הבקיע גם בפעם השלישית וקבע 1:1, שהייתה גם תוצאת הסיום.


במשחקים נוספים שנערכו היום:

אברטון - בירמינגהאם 1:1
לאברטון: דיניאר ביליאלטדינוב (5), לבירמינגהאם: סבסטיאן לארסון (22)

וולבס - ברנלי 0:2
לוולבס: ננאד מיליאש (15), קווין דויל (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully