וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ונגר צרח עלינו כפי שמעולם לא ראיתי"

ססק פברגאס חשף מה הוביל לשינוי של ארסנל, שהפכה פיגור במחצית לניצחון 1:2 בליברפול. בניטז: "חייבים להתחיל לנצח"

אחת התלונות התכופות ביותר שנשמעו העונה בהקשר של ארסנל מדברת על היעדר האופי. הילדים של ארסן ונגר לא תפקדו עד הערב (ראשון) באף משחק עונה עד כה, אלא שהפעם, קשה לבקש אופי חזק ומרשים יותר מצד התותחנים. החבורה של ונגר חזרה מפיגור 1:0 באנפילד כדי לנצח בסופו של דבר 1:2 את ליברפול הודות לשער ניצחון מרהיב של אנדרי ארשבין, כדי לעשות שני דברים באופן מיידי. הראשון הוא להעמיק את המשבר של האדומים של בניטז, והשני הוא להעלות את עצמם בחזרה למקום השלישי בטבלה, על חשבון אסטון וילה.

"היינו צריכים הצגה במחצית השניה וזה מה שעשינו. נתנו יכולת נפלאה. המחצית הראשונה היתה שייכת לליברפול, השניה לארסנל". אמר בסיום ארסן ונגר המאושר, שגער בקבוצתו במחצית המשחק, וזה השתלם. "זה הראה לי שהקבוצה מגיבה, גאה, ושגם השחקנים ידעו שהם לא נתנו את היכולת לה אנחנו מצפים. אני מאמין שזה טוב למוראל שלנו, אחרי ההפסדים למנצ'סטר יונייטד וצ'לסי נוצר פחד להפסיד משחקים גדולים".

"ונגר צרח עלינו כפי שמעולם לא ראיתי", הודה ססק פברגאס לתקשורת האנגלית עם תום המשחק, ומיהר להצדיק את מאמנו הצרפתי. "הוא היה מאוד מאוכזב מהמחצית הראשונה ולא היינו בשיאנו - לא היה מגיע לנו ללבוש את החולצה של ארסנל. אבל אז עשינו את השינוי, והמחצית השניה היתה אחת הטובות שלנו העונה". בהתייחסו לשער הניצחון הגדול של ארשבין, הוסיף הקפטן: "זה היה שער מדהים, אבל אני לא מופתע. אני רואה אותו כל יום באימונים ויודע למה הוא מסוגל. הוא שחקן מיוחד, ואנחנו זקוקים לו נואשות".

מנגד, היתה גם קבוצה מדוכדכת הערב, וממש כמו בשבועות קודמים, אין זו הפתעה שמדובר בליברפול. החבורה האדומה של רפא בניטז ממשיכה לשקוע, לדלג מתהום לתהום, וההפסד הביתי בוודאי לא יעזור למעמדו המעורער גם כך של המאמן הספרדי. "המחצית הראשונה שלנו היתה טובה מאוד. היינו מאוד מרוצים. אבל ברגע שספגנו התחלנו לבצע שגיאות, והמחצית השניה היתה שונה לחלוטין", אמר בניטז המאוכזב בסיום.

המאמן אף בא בטענות לשופט המשחק, הווארד ווב, שמנע מליברפול פנדל בשלהי המחצית הראשונה ("זה היה פנדל. אם אתה מכשיל מישהו ברחבה, זה פנדל"), אך גם הוא ידע כי את שאר הטענות הוא צריך להפנות כלפי עצמו וכלפי הקבוצה שלו. "כשאתה מפסיד אתה חייב להיות מאוכזב, במיוחד אם זה קורה בבית. המטרה שלנו היא אותה מטרה: לסיים בין ארבע הראשונות. יש לנו עוד דרך ארוכה, כך שאנחנו חייבים להמשיך הלאה, וחייבים להתחיל לנצח משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully