וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "הקבוצה הראתה הרבה אופי"

מאמן פורטסמות שיבח את שחקניו, שלא נשברו אחרי החמצת פנדל וניצחו את ברנלי. הריידרסון: "ההתאוששות החלה"

אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה וספיגת שתי רביעיות בשבוע האחרון, רשמה היום (שבת) פורטסמות ניצחון ראשון בעידן אברהם גרנט, 0:2 על ברנלי החלשה ששוב הוכיחה מדוע היא השיגה נקודה אחת בלבד העונה בחוץ. ארונה דינדאן החמיץ פנדל במחצית הראשונה אחרי צלילה של הרמן הריידרסון, אבל במחצית השנייה האיסלנדי והניגרי כבשו וניצחו.

"דינדאן החמיץ פנדל היום, בואטנג החמיץ לפני שבועיים, כך שתמיד אפשר לשאול למה השני לא בעט. אולי את הפנדל הבא שלנו אני אקח", אמר המאמן הישראלי אחרי המשחק, "אבל אני תמיד מנסה ללמד את השחקנים שלי לפתח אופי ודינדאן והקבוצה הוכיחו היום הרבה אופי. ארונה עבד קשה יותר במחצית השנייה והגיע לו לכבוש".

גרנט הוסיף: "במחצית אמרתי לשחקנים שהדבר החשוב ביותר הוא להשיג את שלוש הנקודות ושצריך לעשות משהו כי במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב. במחצית השנייה היינו יותר טובים. כבשנו פעמיים ויכולנו לכבוש עוד שניים-שלושה שערים".

הרמן הריידרסון, שהיה אחד מהאנשים המרכזיים, אמר אחרי המשחק: "אני חושב שזו הייתה תחילת ההתאוששות שלנו. אני לא מודאג כי כל עוד נמשיך לצבור נקודות, בעיקר בבית, נהיה בסדר".

האיסלנדי הוותיק הוסיף על המשחק והתייחס גם להגעה שלו לרחבה של היריבה: "הדבר החשוב ביותר הוא התוצאה. עד עכשיו שיחקנו כדורגל טוב, אבל לא לקחנו את הנקודות. כשאני מגיע למצבים אני בדרך כלל לא מחטיא. כשאני מגיע לתוך הרחבה זה יכול להיגמר רק במקום אחד".

ארונה דינדאן, שכבש את השני וכיפר על החמצת הפנדל שלו מלפני כן, הוסיף: "אני חלוץ, רציתי להבקיע ולכן בעטתי את הפנדל. לפעמים אתה מפסיד ולפעמים אתה כובש. היום החמצתי, אבל המשכתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully