וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאמר זאקי לא שונא רק ישראלים

החלוץ המצרי הצהיר שלא יגיע לפורטסמות בגלל גרנט ובן חיים, אבל גם בגלל האלג'יראים של הקבוצה, שגם מהם הוא סולד

נראה שהחלוץ המצרי עאמר זאקי לא שונא רק ישראלים, אלא גם אלג'יראים. המתיחות הגוברת והולכת לאחרונה בין מצרים ואלג'יריה, בעקבות ההתמודדות ביניהן על העלייה למונדיאל (שנגמרה עם העפלתה של אלג'יריה אחרי ניצחון 0:1 במשחק המכריע) הביאה את זאקי להצהיר שהוא לא יהיה מוכן לשחק בפורטסמות, כיוון שהוא אינו מוכן לשתף פעולה עם שחקניה האלג'יראים של הקבוצה, המגן נאדיר בלחאדג' והקשר חסן יבדה.

זאקי, ששיחק בעבר בוויגאן, מצוי בקשר קבוע עם הבעלים החדשים של פורטסמות, סולימאן אל פאחים, אלא שהחלוץ הצהיר דרך האתר הרשמי שלו שהוא לא יגיע לקבוצה האנגלית בגלל הישראלים, הבלם טל בן חיים והמנהל המקצועי אברהם גרנט, כמו גם בגלל האלג'יראים.

"סירבתי להצעה שלהם בעבר", אמר זאקי, "אבל כעת הצטרפות לפורטסמות היא אפילו לא אופציונלית עבורי. אחרי שפורטסמות החתימה שחקן ישראלי ושכרה את גרנט, מעבר כזה ירד מן הפרק עבורי. מעבר לכך, אני לא יכול לשחק בקבוצה עם שחקן אלג'יראי".

כזכור, היחסים בין מצרים ואלג'יריה עלו על שרטון עקב התנגשויות רבות, מלבד בכדורגל, כאשר בין היתר אוהדים של הנבחרות משתי המדינות התקוטטו עד זוב דם. אפילו היחסים הדיפלומטיים בין המדינות נקלעו למשבר חמור, כאשר מצרים החזירה את השגריר שלה מאלג'יריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully