וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "לעתים שכנים עושים רעש"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד התייחס שוב בזלזול למנצ'סטר סיטי, לאחר ה-3:4 הדרמטי. "זו בושה, יכולנו לנצח 0:7". מארק יוז: "נשדדנו"

משחק כדורגל כמו שנערך היום (ראשון) באולד טראפורד זקני השבט בטח כבר לא זוכרים הרבה זמן. שלוש פעמים מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון, שלוש פעמים היריבה העירונית המושבעת, מנצ'סטר סיטי, השוותה, כשהפעם האחרונה הייתה דרמטית במיוחד משער של קרייג בלאמי בדקה ה-90. אבל אלופת אנגליה הראתה שגם בלי טבז, שעבר את הכביש, ורונאלדו יש לה עצבים מברזל, ושחקנים עם אופי ענק כמו ריאן גיגס. הקשר הבלתי נגמר שלח כדור עומק יוצא מן הכלל בדקה ה-96 (!) למייקל אואן כשהאחרון הבקיע את שער הניצחון הדרמטי ב-3:4 הענק.

שחקני מנצ'סטר יונייטד, דארן פלטשר, ווין רוני, פטריס אברה. רויטרס
שחקני מנצ'סטר יונייטד צוהלים עם האוהדים/רויטרס

אלכס פרגוסון, שהתנצח כל כך הרבה בשבוע האחרון עם שחקנו לשעבר ומנג'ר הסיטי בהווה, מארק יוז, היה נרגש ומאושר בסיום. "הענקנו להם שלושה שערים. זו הייתה בושה, היינו יכולים לנצח 0:6 או 0:7. בעצם זה שעשינו את הטעויות הללו, קיבלנו את אחד הדרבים הגדולים בהיסטוריה. אז מה אתם מעדיפים"?, שאל פרגוסון בפטרונות, "אחד הדרבים הגדולים בכל הזמנים או ניצחון 0:6?

"יש לנו שכנים, ולעתים השכנים עושים רעש, אבל הראנו להם את הכוח והעוצמה שלנו במשחק הזה", הוסיף מנג'ר היונייטד בשפה מליצית ומתנשאת.

מייקל אואן הגיע הקיץ בהעברה חופשית ליונייטד. אוהדי השדים האדומים לא התלהבו בלשון המעטה מהגעתו של החלוץ המזדקן, שמזוהה מאוד עם היריבה השנואה, ליברפול. אחרי שער הניצחון הכביר שלו נראה מה יהיה לקהל היונייטד להגיד עליו עכשיו. "זה תמיד יוצר רעש כשאני מצטרף לקבוצה, אבל גם אם האוהדים לא התייחסו לצירוף שלי ברצינות, הרי שמבחינתי אסור היה לי לוותר על הזדמנות להצטרף ליונייטד". מנג'ר השדים אמר על החלוץ: "הוא מתרגל אלינו אט-אט, הוא נהיה חד יותר ויותר, הוא מתפקד יוצא מן הכלל".

בדקה ה-90 שגה ריו פרדיננד בצורה נוראית, כששלח ברשלנות כדור, שבסופו של דבר הגיע לבלאמי, שכבש את השוויון. פרגוסון לא כעס על הבלם האנגלי הבינלאומי שלו: "אני בטוח שהוקל לו מאוד אחרי שער הניצחון. עשינו טעויות נוראיות במשחק, אבל אי אפשר להאשים רק אותו".

יוז: "מתסכל מאוד עבורנו"

מארק יוז היה, כמובן, מאוכזב ועצבני מאוד. מנג'ר הסיטי רתח וזעם על השופט מרטין אטקינסון, שסימן על תוספת זמן בת ארבע נקודות, כאשר למעשה שער הניצחון של אואן הגיע בדקה ה-96.

"זה מתסכל ביותר עבורנו", אמר יוז בסיום, "במשחק שהיה משמעותי מאוד לנו וגם ליונייטד. הראנו הרבה אופי ואיכויות במשחק הזה. בסיום הרגשנו מאוכזבים ושנשדדנו, בגלל שהשופט הוסיף כל כך הרבה זמן".

יוז אמר כי השופט הרביעי, אלן ווילי, הסביר לו שהתוספת על התוספת הגיעה בעקבות החגיגה של הסיטי על השער המשווה של בלאמי בדקה ה-90. "צפיתי בווידאו של המשחק", אמר המאמן וולשי. "זה ארך 45 שניות, והוא אמר שהוא יוסיף דקה.

"הגענו לאולד טראפורד עם תוכנית משחק, הצלחנו לעשות עבודה טובה ותסכלנו את היונייטד". לגבי בלאמי, שכבש צמד, אמר יוז: "הוא היה נהדר. ההופעה שהוא נתן במשחק הייתה מדהימה. אני חושב שהאוהדים שלנו היו מצוינים, אנחנו צריכים אותם גם בעתיד כי מחכים לנו לא מעט אתגרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully