וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסונות של ווסטהאם

בזמן שאביו של שחקן הקבוצה נהרג בתאונת אופנוע, התברר כי החשוד בדקירת קאלום דבנפורט הוא חבר של אחותו של הבלם

אחד הסיפורים העצובים ביותר ברחבי אנגליה בימים האחרונים ממשיך להיות זה של בלם ווסטהאם, קאלום דבנפורט. כזכור, השחקן נלקח בלילה שבין שישי לשבת לבית החולים, לאחר שהוא ואימו נדקרו בביתם שבמזרח אנגליה. ובעוד אימו של השחקן התאוששה, הרופאים שטיפלו בבלם נבחרת הנערים של אנגליה לשעבר הודיעו כי רגלו, שנדקרה חמש פעמים, נמצאת בסכנה גדולה, והם עדיין נלחמים להצילה.

הבוקר (שלישי), מתברר כי הסיפור, שממילא היה נראה סבוך מלכחתילה, מסתמן כסוג של אופרת סבון טראגית, כשהחשוד העיקרי בדקירת דבנפורט הוא לא אחר מחבר של אחותו. וורל ווייטהרסט (25), חבר של אחותו של דבנפורט, קיירה, נעצר אמש על ידי המשטרה בחשד כי ביצע נזק גופני בכוונת תחילה.

ווייטסוהרסט, שאף מצפה לתינוק עם אחותו של בלם ווסטהאם, הופיע בבית המשפט אמש, שם הוגשו נגדו האישומים וכן תיאור קצר של התיק. קיירה, שהיתה באולם וראתה את חברה לחיים נכנס, פרצה בבכי. ווייטהורסט יובא לבית המשפט בלוטון ב-16 בנובמבר.

ואם לא די בטרגדיה הזו, נחת אמש אסון נוסף על ווסטהאם, הפעם כאשר אביו של הקשר הוולשי הצעיר, ג'ק קוליסון, נהרג בתאונת אופנוע. איאן קוליסון, 46, היה בדרכו לראות את בנו משחק נגד טוטנהאם, כשהתהפך והוכרז מת במקום. "זה לא ייאמן, אתה לא מצפה שדברים כאלה יקרו, בטח לא לאנשים שאתה מכיר", אמר בעצב מאמן הפטישים, ג'יאנפרנקו זולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully