וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווילה הרסה את הבית

ליברפול נוצחה באנפילד 3:1 על ידי אסטון וילה וספגה הפסד שני בשלושה מחזורים וראשון בבית בליגה מאז דצמבר 2007

בליברפול קיוו שהעונה הזו תהיה שלהם, האוהדים באנפילד האמינו שהשנה הם יוכלו להחזיר לעצמם את התואר לראשונה מאז 1990, גם רפא בניטז שידר הרבה אופטימיות לפני פתיחת העונה, אבל המחזורים הראשונים של הליגה לא מבשרים טובות לאדומים. הערב (שני) ליברפול ספגה הפסד ביתי כואב לאסטון וילה, כשנוצחה 3:1 באנפילד ורשמה הפסד שני בשלושה מחזורים והפסד ליגה ביתי ראשון מאז דצמבר 2007.

הקבוצה של מרטין אוניל, יש לזכור, אומנם נהנתה מעונה מצוינת בשנה שעברה, אבל את העונה הזו פתחה עם רע הפסד ביתי לוויגאן, וביום חמישי הפסידה באוסטריה לראפיד וינה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד, והערב ליברפול שוב למדה על בשרה עד כמה קשה היא הפרמיירליג, ואיך שבשום משחק אסור לקחת את הניצחון כמובן מאליו.

ליברפול דווקא פתחה טוב ונראתה מסוכנת, כשיוסי בניון (הוחלף בדקה ה-76) הגיע לשתי הזדמנויות די נוחות בפתיחה, אבל מי שכבשה ראשונה הייתה דווקא האורחת מבירמניגהאם, משער עצמי של לוקאס לייבה בדקה ה-34 אחרי הגבהה לרחבה בכדור חופשי. קרטיס דייויס קבע 0:2 לאורחים בדקה ה-45 והוריד את שתי הקבוצות מופתעות לחדרי ההלבשה.

בחצי השני האדומים לחצו על השער של וילה, אבל יכולת נפלאה של השוער פרידל מנעה מטורס וחבריו לכבוש. בדקה ה-72 טורס צימק ל-2:1 ונדמה היה שליברפול חוזרת למשחק, אבל שתי דקות לאחר מכן עבירה מיותרת של ג'רארד ברחבה גרמה לפנדל עבור וילה, ואשלי יאנג כבש מהנקודה הלבנה וקבע 1:3.

אחרי שלושה מחזורים, לליברפול יש שלוש נקודות בלבד ושני הפסדים (מספר ההפסדים שרשמה בכל העונה שעברה), והרבה סיבות לדאגה לקראת המשך הליגה. האם עכשיו הבעלים של הקבוצה יסכימו לפתוח את הארנק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully