וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבז: "אולי פרגוסון מפחד מאיתנו"

הארגנטינאי ממשיך במתקפה על מאמנו לשעבר ומוסיף: "יוז יותר קרוב לשחקנים". בעוד פחות מחודש הם נפגשים

קרלוס טבז שבינתיים נהנה מאוד במנצ'סטר סיטי, ממשיך להתקוטט תקשורתית עם המנג'ר מהצד השני של הכביש, אלכס פרגוסון והפעם בדברים שאמר ל"סאנדיי פיפל" ושפורסמו הבוקר (ראשון). דבר אחד בטוח, המתח לקראת המפגש הראשון ביניהם ב-20 בספטמבר.

כזכור, לפני זמן לא רב הגדיר המנג'ר הסקוטי את מנצ'סטר סיטי כ"מועדון קטן" ושחקנו בעונה שעברה השיב כעת: "הביקורת של פרגוסון על סיטי היא מסוכנת עבורו. אולי הוא יותר מפחד מאיתנו ולכן מנסה להוציא אותנו מריכוז. התשובה שלנו תגיע על המגרש, בדרבי הראשון בספטמבר".

הארגנטינאי המשך במתקפה: "פרגוסון הוא היסטוריה עבורי. מארק יוז מתרכז רק בעבודה ואימונים, לא בקבוצות האחרות. יוז קרוב יותר לשחקנים מאשר פרגוסון והוא גם מדבר קצת ספרדית, שזה טוב מבחינתי".

טבז התייחס גם לריבוי החלוצים בסגל של התכולים ולעונה עצמה ואמר: "יש לנו הרבה חלוצים, אבל זה המצב גם במנצ'סטר יונייטד ובעוד קבוצות. העונה האנגלית ארוכה ויהיה מקום לכולם. יש כמה מועמדות לאליפות ומנצ'סטר סיטי היא אחת מהן".

* אברטון פנתה להתאחדות האנגלית והתלוננה נגד מנצ'סטר סיטי על הפנייה הלא חוקית לבלם ג'וליאן לסקוט. אברטון דורשת שיורדו נקודות ממאזנה של הסיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully