וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פברגאס: "1:6 זה נחמד, אבל אין צורך להיסחף"

ססק פברגאס לא יוצא בהצהרות אחרי הניצחון הגדול של ארסנל על אברטון. מארק יוז: "אנשים קיוו שנתרסק, וענינו להם"

מה נגיד על ארסנל? התותחנים של ארסן ונגר הושמצו לאורך כל הקיץ אחרי שאיבדו את עמנואל אדבאיור ואת קולו טורה, האוהדים איבדו תקווה עם פציעותיהם של סמיר נאסרי ושל תומאס רוזיצקי, אבל היום (שבת) ארסנל פתחה את עונת הפרמיירליג עם תוצאה מדהימה, כשהביסה 1:6 את אברטון החזקה בגודיסון פארק.

כוכב המשחק היה ססק פברגאס, שהשמועות על מעבר שלו לברצלונה הלחיצו את האוהדים, אבל היום הוא הרגיע אותם עם שני שערים. "רצינו לנצח, ומבחינתנו זו פתיחה מצוינת, אבל בואו נודה, אנחנו לא ננצח בכל שבוע 1:6", אמר פברגאס, שזוכר היטב איך קבוצתו פתחה נהדר גם בשנים קודמות, וסיימה בצורה מאכזבת, "זה רק עוד משחק אחד, ואנחנו לא הולכים להיסחף. זו לא תוצאה נורמלית, אבל היא בהחלט מעודדת.

"זה כדורגל, ואנחנו יודעים איך זה עובד. יום אחד אנחנו מנצחים 1:6 ואנחנו גדולים, ביום אחר הם יכלו להביס אותנו 0:3 ואז היו אומרים שאנחנו הקבוצה הכי גרועה בעולם. בואו נישאר מציאותיים".

לגבי העובדה שארסנל איבדה שני שחקנים כמו אדבאיור וטורה, אמר פברגאס: "הם שחקנים טובים, אבל העזיב שלהם לא רעה מבחינתנו, כי אנחנו רוצים בקבוצה רק שחקנים שרוצים להיות פה ומחויבים לקבוצה".

מנגד, דייויד מויס לא חיפש תירוצים. "זה מאוד מאכזב", אמר מאמן אברטון, "אני לא חושב ששיחקנו כל כך רע. כמובן שהיינו רוצים לצרף עוד שחקנים, אבל זה לא פשוט".

סיטי: אדבאיור מתחיל להחזיר

קבוצה מסקרנת נוספת שפתחה היום את העונה היא מנצ'סטר סיטי, שניצחה 0:2 בבלקבורן ועדיין שומרת על אופטימיות. "הרבה אנשים קיוו שנתרסק, ואני חושב שענינו היום בצורה מצוינת", אמר מאמן הסיטי מארק יוז, אחרי קיץ שבו קבוצתו הוציאה למעלה מ-160 מיליון דולר על רכש, "הראינו הרבה אופי, והייתי רוצה שנמשיך לשחק בצורה הזו ושנמשיך להראות התקדמות".

מי שכבש את אחד השערים והתחיל להחזיר חלק מההשקעה בו היה עמנואל אדבאיור. "זה היה שער נפלא, עם סיומת נפלאה", החמיא יוז לחלוץ הטוגולזי, "אבל כולם הציגו היום יכולת מספקת. לא קל לשחק פה, אבל עמדנו באתגר".

גם אדבאיור עצמו נראה מחיך בסיום. "הגעתי לקבוצה שבה כולם אוהבים אותי, ואני מרגיש שאני חייב להחזיר למועדון על כל התמיכה שאני מקבל", אמר אדבאיור, "הראינו היום שלא יהיה קל לנצח אותנו, אבל יש עוד עונה ארוכה לפנינו ונהיה חייבים להישאר מרוכזים".

אדבאיור אף התייחס לקבוצתו לשעבר, והזהיר את ההנהלה: "אם ארסנל לא תסיים בין ארבע הראשונות ותקבל מקום בליגת האלופות, היא תאבד את פברגאס. שיחקתי כבר עם הנרי ועם ברגקאמפ, אבל ססק הוא השחקן הטוב ביותר ששיחקתי עמו. הוא בחור חכם, ואם ארסנל לא תגיע לצ'מפיונס, הוא יקבל את ההחלטה הנכונה".

צ'לסי: אנצ'לוטי מתרגל לפרמיירליג

ברוך בואך לפרמיירליג מר קרלו אנצ'לוטי. מאמנה החדש של צ'לסי למד היום עד כמה קשה להשיג ניצחונות בליגה האנגלית, כשצ'לסי גברה בקושי 1:2 על האל סיטי בזכות שער ניצחון בדקה ה-90 של דידייה דרוגבה, שהשלים צמד והחזיר את הכחולים מפיגור.

"אין ספק, הייתי מודאג", הודה אנצ'לוטי בסיום, "אבל הדבר החשוב הוא שהקבוצה לא הפסיקה להאמין. המשחק הפך למסובך עבורנו אחרי שנקלענו לפיגור, אבל שמרנו על משחק מסודר והמשכנו בשיטת המשחק שלנו, ובסופו של דבר היינו ראויים לניצחון".

אנצ'לוטי לא הופתע מהסגנון ההגנתי של האל בסטמפורד ברידג'. "ידעתי שהם יסתגרו בחצי שלהם וינסו לעקוץ במתפרצות", אמר, "במחצית השנייה כבר שיחקנו מהר יותר, אבל זה לא היה קל כי היה צפוף מאוד במרכז השדה". ומה לגבי השיטה שלו? "לא יודע כמה זמן ייקח לשחקנים שלנו להתרגל לזה", הודה האיטלקי, "אבל זה יילך חלק אם נמשיך לעבוד קשה כפי שעשינו בחודש האחרון".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully