וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיטי לכם את העבודה

מנצ'סטר סיטי סיימה ב-1:1 עם ליברפול, ועזרה בכך למנצ'סטר יונייטד להגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות. 90 דקות ליוסי בניון

המחזור ה-26 בפרמיירליג יושלם הערב (ראשון) כאשר שלושה משחקים נערכים. המשחק המרכזי של היום הפגיש באנפילד את מנצ'סטר סיטי וליברפול שנפרדו בתיקו 1:1, שרע מאוד לאדומים. פולהאם ניצחה 0:2 את ווסט ברומיץ'. ניוקאסל ואברטון סיימו את משחקן ללא שערים.

ליברפול - מנצ'סטר סיטי 1:1

המשחק הקודם בין שתי הקבוצות בליגה היה דרמטי ביותר עם שער ניצחון בדקת הסיום וניצחונה של ליברפול 2:3. הערב, במסגרת המחזור ה-26, נפגשו האדומים והתכולים שוב. החבורה של רפא בניטז הייתה חייבת ניצחון כדי להחזיר את הפער ממנצ'סטר יונייטד לחמש נקודות, אבל גם הזדמנות גדולה של יוסי בניון, שהשלים משחק מלא, בדקה ה-85 לא עזרה והפער בין האדומים לשדים האדומים גדל.

ליברפול עלתה לשחק ללא סטיבן ג'רארד כדי שיקבל מנוחה לקראת המפגש של האדומים נגד ריאל מדריד במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. האדומים פתחו בלחץ על השער של שיי גיבן והגיעו למספר הזדמנויות טובות בחצי השעה הראשונה. הסיטי החלו לצאת מהמגננה ותקפו. שלוש דקות בתוך המחצית השנייה הם באו על שכרם, כאשר וינסנט קומפאני מסר טוב אחורה לקרייג בלאמי ברחבה, הוולשי בעט כדור שפגע באלבארו ארבלואה, הוסט וחדר לפינה הרחוקה של פפה ריינה, שלא הגיע לכדור. ליברפול שבה לתקוף והשוותה בדקה ה-77. בניון שלח רוחב טוב, פרננדו טורס הגיע לכדור, אבל לא הצליח לבעוט טוב, דירק קויט הגיח מאחור ושלח מקרוב לפינה של גיבן. חמש דקות לסיום שלח, כאמור, בניון בעיטה יפה מהאוויר, אך גיבן הדף טוב.

מנצ'סטר סיטי לא הכי רוצה, אולי, אבל היא עושה ליריבה העירונית שלה את העבודה בגדול. ניצחונם של השדים האדומים, בתוספת התיקו של הקבוצה של מארק יוז, שחקן היונייטד לשעבר, מעלה את הפער בצמרת לשבע נקודות. כשנותרו 12 מחזורים לסיום ועם איך שמנצ'סטר יונייטד נראית, קשה לראות יריבה שתאיים על התואר השלישי שלה באנגליה ברציפות. ליברפול ממשיכה להראות שבעניין הווינריות היא לא מציאה גדולה. הסיטי עולה למקום השמיני בטבלה עם 34 נקודות.

נתק בין רוביניו ובלאמי

במנצ'סטר סיטי מרוצים, מן הסתם, מהמשחק מול ליברפול והתיקו, אולם בקבוצה התגלו לאחרונה מחלוקות קשות בין השחקנים המאיימות לפלג את המרקם העדין בין השחקנים.

השבועון 'ניוז אוף דה וורלד' מדווח כי רוביניו וקרייג בלאמי מצויים בנתק גדול. בידיעה צוין כי צמד השחקנים התעמת בהפסד לפורטסמות (2:0) והוויכוח ביניהם הביא לפיצוץ גדול, כאשר שניהם ממאנים להשלים, בייחוד רוביניו.

"העימות ביניהם היה גדול", אמר מקור במועדון. "בלאמי האשים את רוביניו על כך שהוא לא מתאמץ. נערכה פגישה בין השניים במגרש האימונים, אבל רוביניו סירב לדבר עם בלאמי".

ניוקאסל - אברטון 0:0

לא רק קבוצה אחת מליברפול סיימה את משחקה בתיקו במחזור, אלא גם היריבה העירונית. הקבוצה של דייויד מויס חיפשה ניצחון בסנט ג'יימסס פארק כדי לצמצם את הפער מהחמישית, ארסנל, לשתי נקודות בלבד. המגאפייז קיוו לברוח קצת מהתחתית, אבל בסופו של דבר כל קבוצה אפסה נקודה אחת עימה לקראת ההמשך. מי שהיה הכי פחות מרוצה הוא קווין נולן, שראה דקה לפני סיומה של המחצית הראשונה, את הכרטיס האדום.

פולהאם - ווסט ברומיץ' 0:2

במשחק שנערך קודם לכן גברה פולהאם על האחרונה בטבלה, ווסט ברומיץ', 0:2. אחרי שעה ודקה של משחק העלה בובי זאמורה את הקוטג'רס ליתרון, כאשר 11 דקות אחר כך הרכש מאברטון, אנדי ג'ונסון, הכפיל את היתרון וקבע את תוצאת המשחק. פולהאם ממשיכה לטפס במעלה הטבלה והיא כבר תשיעית, לווסט ברומיץ' אין עוד לאן לרדת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully