וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול העפילה לסיבוב הרביעי

ריירה וטורס כבשו עבור האדומים, שניצחו 0:2 את פרסטון. צ'לסי נגררה למשחק חוזר אחרי 1:1 דרמטי מול סאות'נד, סיטי הובסה ע"י נוטינגהאם

רגע לפני שחוזרים לקרבות הליגה בין מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וליברפול, הקבוצות מקבלות הזדמנות לעשות הכנה נוספת להמשך המאבקים עם משחקי הסיבוב השלישי בגביע. בשנה שעברה לא נהנו אוהדי הליגה מגמר אטרקטיבי כשראו את פורטסמות' מנצחת בוומבלי החדש את קארדיף (0:1), אך הפעם הן באות מוכנות ודרוכות.

המשחקים מתקיימים בשיטת הנוק-אאוט, כשהמפסידה יוצאת אוטומטית מהמשך המפעל. הסינדרלה הראשונה הפציעה כבר במשחק הראשון. הארטלפול יונייטד, מהמקום ה-15 בליג 1 (הליגה השלישית) ניצחה את סטוק סיטי מהפרמיירליג 0:2 והדיחה אותה מהמשך המשחקים במפעל.

הגדולות זכו להגרלות נוחות עם כניסתן למעגל המשחקים, אך זה לא ממש הועיל להן. צ'לסי החזיקה ביתרון מינימלי של 0:1 עד לדקה ה-90 בסטמפורד ברידג', אך נכנעה לשער שיוויון דרמטי ותתמודד במשחק חוזר מול סאות'נד הקטנה. מנצ'סטר סיטי הביכה את אוהדיה, עם תבוסה ביתית 3:0 מול נוטינגהאם פורסט, מתחתית ליגת המשנה. ארסנל, לעומתן, התגברה על מחצית מאופסת וניצחה 1:3 את פלימות'. ליברפול קיבלה מעט עזרה מהשופט וניצחה 0:2 את פרסטון.

ארבעה משחקים בוטלו הבוקר (שבת) בשל תנאי מזג אוויר קשים ביותר. המשחק המרכזי שנדחה היה אמור להפגיש את בירמינגהאם סיטי ו-וולבס, אך הדשא באצטדיון סנט אנדרוס קפא. כמו כן בוטלו המשחקים הבאים: היסטון - סוואנסי סיטי, צ'לטנהאם טאון - דונקסטר רוברס, לייטון אוריינט - שפילד יונייטד, כולם בגלל מגרשים קפואים.

ביום ראשון יימשך מחזור הגביע עם המשחקים בין גילינגהאם לאסטון וילה (15:30) וסאות'המפטון למנצ'סטר יונייטד (18:00). בשני ישחקו בלית' ובלקבורן (22:00).

פרסטון - ליברפול 2:0

לא מעט ציפיות תלו שחקני פרסטון הקטנה לקראת המפגש, שנחשב לדרבי, מול חוד החנית של הליגות באנגליה נכון לעכשיו. פרסטון, שניצחה בשישה מעשרת משחקיה האחרונים, קיוותה להיות הסינדרלה של הסיבוב ולא הייתה רחוקה מהפתעה מול ליברפול, אשר בסגלה לא נכלל יוסי בניון.

האדומים מעדו פעמיים בארבע השנים האחרונות, אך הערב החזיקו מעמד ויצאו עם ניצחון מינמלי ממשחק החוץ הקשה. סטיבן ג'רארד חזר לאחר התקרית המדוברת בפאב, ומסירה שלו הובילה לשער נהדר של אלברט ריירה הספרדי בדקה ה-24. פרסטון השיגה מבחינתה את השער המשווה בדקה-62, אך השופט עצר את החגיגות של שון סנט לדג'ר בטענה לעבירה של ג'ון פארקין על ג'יימי קארגר, כאשר שניהם היו מחוץ לאירוע. הקריאות מצד הקהל הביתי לא הועילו, ובתוספת הזמן הספרדי פרננדו טורס חגג קאמבק מוצלח למגרשים עם שער קל.

ארסנל - פלימות' 1:3

ארסנל המגמגמת קיבלה הזדמנות לחזור קצת לחייך עם מפגש מול פלימות' מהליגה הראשונה. התותחנים בדרך כלל לא נופלים, כמו קבוצות גדולות אחרות, בשלבים המוקדמים של הגביע ונהנים מאחוזי הצלחה גבוהים נגד קבוצות שהן לא מהפרמייר ליג, כשהפעם האחרונה שהם הפסידו בגביע לקבוצה שלא מהליגה הראשונה הייתה לשפילד יונייטד בינואר 1996.

גם מול פלימות', שעשתה בעבר קמפיינים יפים בגביע, לא מעדו חניכיו של ארסן ונגר, למרות מחצית מאופסת. חמש דקות טובות של רובין ואן פרסי לאחר ההפסקה סידרו יתרון 0:2 לתותחנים. ההולנדי נגח לרשת הירוקים בדקה ה-47 ושלח כדור רוחב ממנו כבש דייויד גריי שער עצמי בדקה ה-50. האורחים צימקו בחלוף שלוש דקות, משער של קארל דוגויד. השער היפה במשחק נפל בדקה ה-84, אז שלח סמיר נאסרי את הקפטן ואן פרסי, וזה הקפיץ מעל השוער והרשית מקרוב את השלישי.

צ'לסי - סאות'נד 1:1

הכחולים קיוו להמשיך במסורת עשר השנים האחרונות ולעבור שוב את מחסום הסיבוב הראשון, אך ייאלצו לצאת למשחק חוזר כדי לעשות זאת. סאות'נד מהליגה השלישית עמדה בפרץ במשך חצי שעה, עד שנכנעה לנגיחה של סלומון קאלו, שפתח בחוד לצידו של בן ארצו דידייה דרוגבה. ללא מיכאל באלאק וג'ון טרי המורחקים, המשיכה צ'לסי לטווח את שערו של סטיב מידנהול, אך בלי כל הצלחה נוספת.

כשנדמה היה שהיתרון השביר יחזיק מעמד, השכילה סאות'נד להדהים את יושבי הסטפמורד ברידג'. השחקנים האורחים הימרו על כל הקופה ומצאו את השיוויון המפתיע, כשהבלם פיטר קלארק הגיע ראשון לכדור ברחבה ונגח לרשת של קרלו קודיצ'יני בדקה האחרונה. לזה צ'לסי ודאי לא ציפתה, אך היא תיאלץ לסור למגרשה של סאותנ'ד, שם ייערך המשחק החוזר שיקבע את זהות העולה לסיבוב הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

האל סיטי - ניוקאסל 0:0

העולה החדשה מתחילה להתרגל למעמדה כקבוצת פרמייר ליג לגיטימית, אך דווקא ההגרלה זימנה לה מפגש קשה נגד המגפייז, שרוצים לזכות בכרטיס לסיבוב הרביעי. אחרי ההפסד לאסטון וילה בדקות הסיום בליגה, האל קיוותה לשפר את מצב הרוח מול זו שנמחצה 5:1 על ידי ליברפול. אחרי מחצית מאופסת ולא איכותית, החלה האל ללחוץ את שערו של שיי גיבן האירי, אבל ג'ורג' בואטנג ודניאל קוזאן החמיצו מקרוב. ניוקאסל שמרה על התיקו עד לסיום ותנסה להכריע את ההתמודדות כשהשתיים תפגשנה לגומלין בסט. ג'יימס'ס פארק.

מנצ'סטר סיטי - נוטינגהאם 3:0

גם ללא רוביניו וסטיבן איירלנד הפצועים, הסיטיזנס לא ציפו לקשיים מיוחדים מול הקבוצה מהמקום ה-21 בליגת המשנה. מה שהמארחים לא לקחו בחשבון כנראה, זו העובדה שמדובר במשחק הראשון של בילי דייויס כמנג'ר החדש של נוטינגהאם פורסט. סיטי שלטה והגיעה למצבים מול שערו של פול סמית', אבל ארבע דקות של שכרון חושים הספיקו לנוטינגהאם להפתיע.

נייתן טייסון כבש בדקה ה-38 בבעיטה מצוינת וראה את שותפו לחוד, רובי ארנשו הוולשי, מכפיל את התוצאה בדקה ה-42. כל מאמצי הסיטי לחזור למשחק במחצית השנייה עלו בתוהו, כשהאורחים מנגד עוקצים בפעם השלישית מרגלי ג'ו גארנר בדקה ה-75. נוטינגהאם אחראית להפתעה אדירה, מארק יוז רושם ככל הנראה את הפסדו המביך בתפקיד ומקרב עצמו אל דלת היציאה מהמועדון.

סנדרלנד - בולטון 1:2

שתי קבוצות שקיוו למעט הפוגה מצרות הליגה כדי לעבור שלב בגביע, נפגשו באיצטדיון האור. החתולים השחורים חטפו שלישייה במחזור האחרון מאברטון, אבל הפעם יצאו עם ידם על העליונה מהמפגש מול שותפתם למאבקי התחתית בליגה. כדור חופשי של קירן ריצ'רדסון מצא את ראשו של קנווין ג'ונס שנגח פנימה בדקה ה-54 וקבע יתרון למארחים. הצרפתי ג'יבריל סיסה חגג את השני בדקה ה-67 והמחליף אבי סמולארק צימק עבור בולטון בדקה ה-79. סנדרלנד וריקי סבראגיה עולים לשלב הבא.

משחקים נוספים:

ווסטהאם - ברנסלי 0:3
לווסטהאם: הריטה אילונגה (10), מארק נובל (39 בפנדל), קרלטון קול (68)

הארטלפול - סטוק סיטי 0:2
להארטלפול: מייקל נלסון (49), דיוויד פולי (76)

ווסט ברומיץ' - פטרבורו 1:1
לווסט ברומיץ': יונאס אולסון (64). לפטרבורו: קרייג מקייל-סמית (87)'

מידלסבורו - בארו 1:2
למידלסבורו: אפונסו אלבש (23 ו-62). לבארו: ג'ייסון ווקר (80)

מאקלספילד - אברטון 1:0
לאברטון: לאון אוסמן (43)

קארדיף - רדינג 0:2
לקארדיף: רוס מקורמק (57), ג'ו לדלי (83)

צ'רלטון - נוריץ' 1:1
לצ'רלטון: ג'ונג'ו שלבי (20). לנוריץ': ארתורו לופולי (71)

שפילד וונסדיי - פולהאם 2:1
לוונסדיי: טומי ספאר (21). לפולהאם: אנדי ג'ונסון (12 ו-88)

ווטפורד - סקנת'ורפ 0:1
לווטפורד: גז'גוז' רסיאק (67)

לסטר - קריסטל פאלאס 0:0

פורטסמות - בריסטול סיטי 0:0

קווינס פארק ריינג'רס - ברנלי 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully