וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "נצטרך לטפס למעלה ממקום נמוך מאוד"

טוטנהאם במקום האחרון בפרמיירליג, חואנדה ראמוס מתרץ: "התחלנו מאוחר בהכנות, חייבים להתעשת". עוזרו פויט שולח רמז להנהלה

ושוב, טוטנהאם במקום האחרון. עם נקודה אחת בלבד אחרי ארבעה משחקים, התרנגולים קבורים במעמקי הפרמיירליג וסובלים זו השנה השנייה ברציפות מפתיחה זוועתית לליגה. הכישלון של השנה שעברה גרר את פיטוריו של מרטין יול, אבל מחליפו חואנדה ראמוס אמור היה להביא את השינוי. בסיום העונה שעברה טוטנהאם עוד חזרה לעצמה והראתה ניצוצות של כדורגל חיובי ומבטיח, אבל גם העזיבה של ברבאטוב וקין לא יכולה לשמש תירוץ למאזן הנוכחי. ההפסד אמש (שני) לאסטון וילה (2:1) רק הגביר את הלחץ בווייט הארט ליין.

"אני תמיד כועס אחרי משחקים כאלה, גם על השחקנים וגם על עצמי", אמר ראמוס בסיום, "הליגה רק התחילה, ויש עוד הרבה מקום לשיפור. לא אגרר להערכות מוקדמות מדי בשלב הזה של העונה. אני מקווה שנמצא את הרוגע והניסיון כדי להוציא גם תוצאות חיוביות".

טוטנהאם הציגה אתמול לראשונה את שחקני הרכש ודראן צ'ורולקה ורומן פאבליוצ'נקו, שהצטרפו ביום האחרון של מועד ההעברות אבל לא הצליחו לגרום לחבריהם להיראות טוב יותר. "היה לנו מעט מאוד זמן כדי להכין את השחקנים החדשים - צ'ורולקה, פאבליוצ'נקו ופרייז'ר קמפבל", ניסה לתרץ ראמוס שמאז שהגיע ללונדון ספג יותר הפסידם מניצחונות (רק 19 ניצחונות מתוך 46 משחקים), "אנחנו בפיגור מבחינת ההכנות שלנו. נהיה חייבים לשמור על רוח חיובית. עכשיו, אחרי שהפסדנו שלושה משחקים, יהיה עלינו לטפס למעלה ממקום נמוך מאוד".

זו ההתחלה הרעה ביותר לתרנגולים לעונה ב-36 השנים האחרונות, ועוזר המאמן גוסטבו פויט טוען כי "אין לנו מה להאשים את הגישה של השחקנים. לאחר מכו פויט רמז שאולי גם להנהלה חלק בפתיחה הרעה של הקבוצה. "מדובר בקבלת החלטות", אמר, "לפעמים ההחלטות שמתקבלות פועלות טוב, לפעמים לא".

מרטין אוניל, מנגד, ממשיך לעשות את העבודה באסטון וילה, שממוקמת במקום הרביעי. "אם עכשיו לא נהיה מרוצים מעצמנו ונשאב ביטחון, מתי כן?", אמר אוניל, "היו לנו כמה רגעים של כדורגל נהדר".

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully