וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי מכחישה: "לא פנינו לאף מאמן"

26.9.2007 / 11:51

צ'לסי מכחישה את הפרסומים לפיהם פנתה לואן באסטן. לפני האל סיטי, גרנט אמר לשחקנים: "גבו אותי או שתעזבו את הקבוצה"

צ'לסי וההתאחדות ההולנדית הכחישו היום (רביעי) בתוקף את הפרסומים לפיהם מחזיקת הגביע האנגלית פנתה אל מאמן נבחרת הולנד, מרקו ואן באסטן.

ה"סאן" פרסם כי רומן אברמוביץ' פנה לואן באסטן והציע לו לו לאמן את הקבוצה במקומו של אברהם גרנט, אבל ההתאחדות ההולנדית מכחישה שנעשתה כל פנייה אל ואן באסטן. "יש לו חוזה עד אחרי יורו 2008", מסר דובר האוראנג'.

גם צ'לסי שיחררה הודעה רשמית בעניין: "צ'לסי מתנערת לחלוטין מהפרסומים. תפקיד המנג'ר לא הוצע לאף אחד מלבד אברהם גרנט".

הסערה החלה, כאמור, כאשר ה"סאן" דיווח כי אברמוביץ', בעלי צ'לסי, סיכם עם ואן באסטן. לפי הדיווחים, מאמנה לשעבר של ריאל מדריד, פאביו קאפלו, גילה כי פרנק ארנסן, המנכ"ל המקצועי של צ'לסי, המליץ לאוליגרך על ההולנדי. "ארנסן מעוניין שואן באסטן ימונה וכבר המליץ עליו לאברמוביץ'", אמר קאפלו, "פרנק וקאפלו מכירים עוד מימיהם המשותפים בכדורגל ההולנדי".

ואן באסטן בן ה-42, מצא את עצמו בסערה לאחר שנתפס במצלמות כל העולם יושב מאחורי כיסאו של אברמוביץ' במשחק האחרון של צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד. ההולנדי התעקש כי מדובר בצירוף מקרים ושהוא בכלל היה אורח מטעם היונייטד. אך התקשורת האנגלית מתעשת כי כוכב מילאן לשעבר דיבר ארוכות עם אנשי צ'לסי על ההצעה להחליף את גרנט. "מרקו עומד בפני דילמה ענקית", סיפר אחד מחבריו, "הוא חייב לחשוב ולבדוק אם הוא יוכל לעזוב את הולנד".

עשרה מאבטחים לאברמוביץ' במשחק הגביע

העיתונים האנגליים מספרים גם על ההפסד הראשון של אברהם גרנט בחדר ההלבשה של צ'לסי. המאמן רצה לטוס למשחק מול האל היום (רביעי), יום המשחק, אך השחקנים העדיפו להקפיד על נוהל מלונות הפאר והטיסות בלילה לפני המשחק וכך יצאה הקבוצה כבר אמש, ב-19:00 שעון אנגליה, מגטוויק בדרכם למשחק גביע הליגה.

את הקבוצה ילווה הבעלים, רומן אברמוביץ', שאנשיו העבירו כבר מספר ימים לפני המשחק דרישה להנהלת האל סיטי לשמור עוד עשרה מקומות עבור מאבטחיו של האוליגרך. אברמוביץ החמיץ מספר משחקים בתקופתו של מוריניו, אך נראה כי כעת כי יעשה הכל כדי לגבות את החלטותיו האחרונות.

"גבו אותי או שתעזבו"

עוד לפני מסיבת העיתונאים אמש (שלישי) והמשחק מול האל סיטי בגביע הליגה, עיתון ה"טיימס" האנגלי מפרסם כי אברהם גרנט נפגש עם שחקני צ'לסי בימים האחרונים לשיחות אישיות, בהן הסביר לכל אחד מהם כי הוא מאמנם הקבוע ומבחינתם, האפשרות היא לקבל את העובדה שהוא המאמן או לעזוב לקבוצה אחרת. אף אחד מהם עדיין לא ביקש לעשות זאת.

כזכור, חדר ההלבשה של צ'לסי מלא בשחקנים שנחשבים מקורבים למוריניו, כמו למפארד, דרוגבה, אסיין ומאלודה ובתקשורת האנגלית מדברים מאז מינויו של הישראלי על רצון חלקם לעזוב בעקבות החלפת המאמנים. ה"טיימס" מדווח עוד כי לפחות הקפטן, ג'ון טרי, העניק לגרנט את הגיבוי, כשאמר לשאר השחקנים כי הם לא ירוויחו כלום מהרחמים העצמיים.

יונייטד נגד גרנט, סאות'גייט בעדו

מנצ'סטר יונייטד תילחם בבקשת צ'לסי לאפשר לאברהם גרנט לעמוד על הקווים במשחקי הפרמייר ליג. ה"גארדיאן" מדווח היום כי מקורות באולד טראפורד אומרים כי אם צ'לסי תעלה הצעה שתעקוף את החוק, תנסה אלופת אנגליה למנוע את אישורה ותשתמש לשם כך באחד מחוקי הליגה האנגלית האומר: "אף מועדון לא יוכל למנות אף אדם כמנג'ר ללא ההוכחה לכך שהוא מוסמך לפי החוק".

עוד באותו עניין: גארת' סאות'גייט, מאמן מידלסבורו הביע את תמיכתו בגרנט בויכוח על האפשרות שיאמן ללא תעודת ה-Pro. "אברהם הוא מאמן מנוסה ואני חושב שכל המאמנים היותר מבוגרים בליגה זכו ליחס מיוחד ולא נזקקו לאישורים הללו". סאות'גייט מכיר את ההרגשה של המאמן הישראלי, רק משום שחווה אותה בדיוק בעונה שעברה, כשהגיע לאמן את מידלסבורו במקום סטיב מקלארן. "כמובן שהדעה שלי היא קצת צבועה בעקבות הנסיון שלי, אבל אני חושב שהוא פשוט נופל לאותה קטגוריה כמו המאמנים הוותיקים. אני בטוח שלגרנט אין מה לדאוג מכיוון שיש לו את הגיבוי של הבוס שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully