וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרדייס: "מקווה כי שחקן שאומר שהוא פצוע דובר אמת"

29.1.2007 / 10:19

טל בן חיים לא שותף במשחק הגביע מול ארסנל לאחר שטען כי הוא פצוע. מאמנו התקשה לקנות את הסיפור. צ’לסי עלתה עם 0:3 קליל

הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי ננעל אתמול (ראשון) עם ארבעה משחקים. בשבת נערכו 12 משחקים, אבל רק 10 קבוצות הצליחו להעפיל לשלב שמינית גמר. שני משחקים הסתיימו בתיקו ויוכרעו במשחק נוסף. גם אתמול לא הצליחו שתי קבוצות, ארסנל ובולטון, להכריע אחת את השנייה והן ייאלצו להתמודד שוב במשחק החוזר על הכרטיס המיוחל לשמינית הגמר.

במשחק שפתח את משחקי היום העפילה ווסט ברומיץ' אחרי שגברה על וולבס בחוץ. האלופה האנגלית, צ'לסי, אירחה את נוטינגהאם פורסט, אגדה בפני עצמה ולא התקשתה לגבור עליה. מנצ'סטר סיטי ניצחה את סאות'המפטון מליגת המשנה והצטרפה ל-16 המאושרות.

ארסנל - בולטון 1:1

התותחנים אירחו באיצטדיון האמירויות את הוונדררס על זכות ההעפלה לשמינית. טל בן חיים כאמור לא היה בסגל למשחק, עידן טל היה על הספסל, אך לא שותף. החניכים של ונגר זכו בגביע האנגלי בשנת 2005 והם רצו לעשות את הדרך הארוכה והמתוקה שוב. אבל לתיירי הנרי וחבריו יש כנראה מנהג העונה - לעשות התקפי לב לאוהדיהם. המחצית הראשונה התנהלה בשליטת התותחנים, אך הם לא הצליחו להבקיע.

שאול אדר ויניב אורגד מ"הארץ" מוסיפים: מנג'ר בולטון, סם אלרדייס, סיפר אתמול (ראשון) כי טל בן חיים דיווח על פציעה ולכן החמיץ את משחק הגביע מול ארסנל. "בן חיים פרש מהאימון בשבת בגלל פציעה בשוק, אחרי שלא עבר בדיקה רפואית", אמר אלרדייס והוסיף בזהירות: "אם שחקן אומר שהוא פצוע אנחנו חייבים להאמין. אני מקווה שכאשר שחקן אומר שהוא לא יכול לשחק מדובר בפציעה אמיתית".

בעקבות היכולת החלשה של הגנת ווסטהאם והאמצעים שעומדים לרשותה, עלתה סברה כי הפטישים שוב ינסו להחתים את בן חיים בימים הקרובים. "אם מישהו ירצה לקנות אותו עכשיו זה יעלה הרבה יותר מלפני כמה שבועות", אמר אלרדייס, שטען כי אין הצעה עבור הבלם. בן חיים סרב להגיב לדברים.

עם פתיחת המחצית השנייה הצליח קווין נולאן, אחרי מהלך מצוין, לקבוע 0:1 מפתיע. ארסנל המשיכה לתקוף ובדקה ה-77 הגיעה שער השיוויון מראשו של קולו טורה. ססק פברגאס הגביה כדור חופשי, אחד משחקני בולטון נגח לא טוב וטורה היה שם כדי לנגוח כדור, שפגע בקרקע, קפץ והיטעה את יסקליינן, שנותר חסר אונים.

צ'לסי - נוטינגהאם פורסט 0:3

לפני 20 ו-30 שנה, הפורסט לא ראו את צ'לסי ממטר. בימים היפים של בריאן ונייג'ל קלאף, ניל ווב, דז ווקר, סטיוארט פירס, רוי קין ואחרים, נוטינגהאם הייתה שם דבר בכדורגל האנגלי וזה מבלי להזכיר את ההיסטוריה האירופאית. הזמן עבר, הפורסט צנחו עד לליגה השלישית ולצ'לסי הגיע רומן אברמוביץ'. על הדשא, כמו גם בחשבון הבנק, זה פשוט לא היה כוחות. אנדריי שבצ'נקו כבש שוב, כבר בדקה ה-9 ודידייה דרוגבה הכפיל כשהשעון מראה 18 דקות. ג'ון אובי מיקל סגר את הסיפור עם השלישי עוד לפני השריקה למחצית.


וולבס - ווסט ברומיץ' 3:0

במפגש על טהרת ליגת המשנה הצליחו האורחים להעפיל עם ניצחון מרשים. החגיגה התחילה בשער, דקה לפני סיום המחצית הראשונה של דיומאנסי קאמרה. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה הכפיל קווין פיליפס את התוצאה. זולטאן גרה חתם את התוצאה בדקה ה-78.

מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 1:3

הסיטיזנס פגשו בביתם את הקבוצה שממוקמת במקום החמישי בליגת המשנה, שניסתה לנפק הפתעה. הפתיחה של האורחים הייתה מצויינת מבחינתם עם שער של קנויין ג'ונס בדקה ה-23. אבל כעבור שלוש דקות דריוס ואסל איזן את התוצאה. הילד הרע של הכדורגל האנגלי, ג'ואי ברטון, קבע מהפך עם פתיחת המחצית השנייה. מרכוס ביסלי חתם את התוצאה בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully