וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים כי טוב: ארסנל שוב גברה על ליברפול בגביע

9.1.2007 / 23:11

אחרי ההדחה מהגביע, גם בגביע הליגה לא יכלה ליברפול לתותחנים, והובסה ב-1/4 גמר גביע הליגה 6:3. אינטר ניצחה בגביע האיטלקי

אנגליה התפנתה היום (שלישי) לערוך מספר משחקים בגביעיה השונים. המשחק המסקרן של היום הפגיש את ליברפול וארסנל באנפילד במסגרת רבע גמר גביע הליגה. האוהדים האדומים נדהמו ממספר השערים הרב שהובקע, אך היו מאוכזבים עד עמקי נשמתם מהמפלה. ליברפול הובסה בתוצאה מדהימה 6:3.

בשני משחקים נוספים שנערכו בסיבוב השלישי בגביע האנגלי ניצחו רדינג ובארנט והעפילו לסיבוב הרביעי.

גם באיטליה ובספרד נערך משחק אחד במסגרת הגביע. בארץ המגף ניצחה אינטר במשחק הראשון של רבע הגמר את אמפולי 0:2.

אתלטיקו מדריד ואוסאסונה נפרדו בתיקו 1:1 במשחק הראשון של שלב שמינית גמר הגביע הספרדי.

ליברפול - ארסנל 6:3

החניכים של רפא בניטז אירחו את התותחנים במסגרת רבע גמר גביע הליגה והפסידו במשחק רווי שערים 3:6. במחצית עמדה התוצאה על 1:4 לארסנל.

שלושה ימים אחרי שנפגשו במסגרת הגביע האנגלי והפסידו האדומים 3:1 לתותחנים, נפגשו היום שוב היריבות המרות. ליברפול רצתה לנקום, אבל מסתבר שכל אימת שהם רואים מולם את התותחנים הם מקבלים פיק ברכיים.

שתי הקבוצות פתחו בהרכבים חסרים. בדקה ה-27 העלה ג'רמי אליידירי את ארסנל על הלוח. לא חלפו חמש דקות ורובי פאולר איזן כשדחק ממטר פנימה. החל מהדקה ה-40 החל הבליץ של האורחים. ז'וליו באפטיסטה תפס יום משוגע והפציץ רביעייה (40, 45+6, 60 ו-84). אלכסנדר סונג הוסיף אחד משלו בדקה ה-45. סטיבן ג'רארד בוולי נהדר (68) וסמי היפיה (80) המתיקו קמעה את הגלולה המרה.

ארסנל, שהעפילה לחצי הגמר תפגוש את טוטנהאם. מחר (רביעי) ייערך המפגש הראשון בחצי הגמר בין צ'לסי לוויקומב.

מארק גונזאלס, קשרה של ליברפול, נפצע קשה בדקה השלישית של המשחק. הצי'ליאני שכב דקות ארוכות על המשטח, קיבל מנת חמצן והוחלף על ידי לואיס גארסיה.

* שני משחקים נוספים התקיימו היום (שלישי) במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. רדינג מהליגה הבכירה, ניצחה 2:3 את בארנלי, באיצטדיון מדייסקי, אחרי שהמשחק ביניהן, שהיה אמור להיערך בשבת נדחה עקב תנאי מזג אוויר. בסיבוב הרביעי תפגוש רדינג את המנצחת בין בירמיניגהאם לניוקאסל.
לרדינג: לירוי ליטה 27, שיין לונג 37, סאם סודייה 55. לבארנלי: אדה אקינביאי 69, אוקונר 90.

במשחק נוסף:

בארנט - קולצ'סטר 1:2

לבארנט: איסמעיל יאקובו 62, ג'ייסון פונחאון 80. לקולצ'סטר: ג'יימי קורטון 35. בסיבוב הרביעי תפגוש בארנט את המנצחת בין פטרבורו לבין פלימות'.

אמפולי - אינטר 2:0

הנראזורי, שמסתערים העונה על כל התארים באיטליה, יצאו למשחק חוץ במסגרת רבע גמר הגביע האיטלקי. באינטר מדברים בזמן האחרון על קסאנו, אולי כתחליף לאדריאנו. אז היום הברזילאי הוכיח למנצ'יני, מאמנו, שלא יוותר עליו כל כך מהר. החלוץ של אינטר כבש ראשון בדקה ה-71. קורדובה הכפיל את התוצאה בדקה ה-90. מפגש הגומלין ייערך בעוד שבוע באיצטדיון סאן סירו.


* אתלטיקו מדריד - אוסאסונה 1:1

הקולוצ'יונרס אירחו את אוסאסונה במשחק הראשון של שמינית גמר הגביע הספרדי. פייר וובו הדהים את הויסנטה קלדרון בדקה ה-36. פאבלו איבנז משורות הרוחיבלאנקוס הורחק בדקה-48. פרננדו טורס הישווה בדקה ה-73. את משחק הגומלין תארח אוסאסונה והקולוצ'יונרס יצטרכו תוצאה טובה כדי לא לעוף בשלב מוקדם של ה'קופה דל ריי'.


* במשחק ידידות שנערך בין גלאטסראיי לפיינורד ניצחו ההולנדים 1:2.

לפיינורד : ואן הוידונק 14, טים וינקן 57. לגלא: אטס 42 בפנדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully