וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון בכורה למכבי יבנה

אוראל אדרי כבש צמד ב-1:2 של העולה באום אל פאחם. 0:2 להכח עמידר על בית"ר ת"א, 2:2 בין רעננה לנצרת עילית

המחזור השני בליגה הלאומית ננעל הערב ובסופו נותרה רק מכבי פתח תקוה עם מאזן מושלם, אם כי סקציה נס ציונה תוכל להשתוות אליה כשתשלים את המשחק החסר מול מכבי אחי נצרת. מכבי אום אל פאחם קיוותה להתייצב בפסגה, אבל הפסידה הערב (שני) במגרשה הביתי 2:1 לעולה החדשה מכבי יבנה, שבמאזנה כעת ארבע נקודות. ניצחון חוץ רשמה גם הכח עמידר רמת גן, שחזרה משכונת התקווה עם 0:2 על בית"ר תל אביב רמלה נטולת הנקודות. הפועל נצרת עילית, שגם היא ניצחה במחזור הראשון, נמנעה מניצחון נוסף עם 2:2 בחוץ מול הפועל רעננה.

* בינתיים יש כבר מאמן ראשון שסיים את תפקידו, כשבהג'ת עודה, שהגיע לבני לוד על מנת למלא את מקומו של סלימאן אזברגה המורחק, החליט להתפטר עקב חילוקי דעות עם ההנהלה. עודה חזר לעבוד במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה.

הפועל רעננה - הפועל נצרת עילית 2:2

על הנייר, הפועל נצרת עילית סומנה כמועמדת לירידה, אבל הקבוצה מהצפון שהחלה את הכנותיה באיחור בכל זאת ידעה להתחזק, ולא הייתה רחוקה מניצחון שני ברציפות. עבור רעננה היה זה תיקו שני, אחרי ה-1:1 מול הפועל פתח תקוה במחזור הפתיחה. אחמד שעבאן, המגן השמאלי שהגיע מהנוער של מכבי חיפה, העלה את רעננה ליתרון בדקה ה-21, אבל רן רול (25) והקשר ממולדובה יבגני סידורנקו (51) ביצעו מהפך, לפני שמיקי סירושטיין קבע שוויון (67). אחרי שלושה הפסדים רצופים במפגשים מול רעננה, נצרת עילית עוצרת את יריבתה, וזה בעיקר הודות להחטאת הפנדל הדרמטית של אלון זיו בתוספת הזמן.

מכבי אום אל פאחם - מכבי יבנה 2:1

אחרי 14 שנים בליגות הנמוכות, היבנאים שבו לליגת המשנה עם ציפיות גבוהות וסגל עתיר ניסיון, שבינתיים מספק את הסחורה. במחזור הראשון סיימה מכבי יבנה ב-0:0 מול מכבי הרצליה למרות ששיחקה מחצית שלמה ב-10 שחקנים, והערב היא הפתיעה עם ניצחון באום אל פאחם. אוראל אדרי, שחזר לקבוצת נעוריו אחרי ששיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקוה, כבש את השער הראשון של יבנה לעונה זו בבעיטה חופשית בדקה ה-15, והשלים צמד אישי בדקה ה-31 מבישול של מאור פרץ. אחמד אבו נהיה רק צימק בדקה ה-76, בשער הראשון שסופג העונה יוסי שקל בין הקורות של יבנה.

בית"ר תל אביב רמלה - הכח עמידר רמת גן 2:0

סכנת הקיום שריחפה מעל הכח עמידר רמת גן התפוגגה לה, ובינתיים הקבוצה הצעירה של מאיר סומך חגגה גם ניצחון ראשון ועלתה למאזן של נקודה אחת בטבלה, לאחר שפתחה את העונה עם עונש של הפחתת שתי נקודות. בית"ר תל אביב רמלה אירחה את הכח בשכונת התקווה ורשמה הפסד שני העונה, כשנכנעה לשערים של גל גמליאל בדקה ה-66 ואור גירו בדקה ה-73.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully