וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן עשתה עוד צעד לעבר ליגת העל

שער עצמי של חודדה בתוספת הזמן סידר לאורדונים 1:2 על אחי נצרת. קאמבק לבית"ר תל אביב רמלה ב-2:3 על הפועל ירושלים

המחזור ה-26 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם דרמות גדולות. המוליכה הפועל רמת גן השיגה ניצחון שישי ברציפות, שבוע לפני משחק העונה מול בני לוד, כשניצחה 1:2 בתוספת הזמן את מכבי אחי נצרת והגדילה את יתרונה בפסגה לשמונה נקודות. בית"ר תל אביב רמלה ביצעה מהפך גדול מול הפועל ירושלים, כשפיגרה 2:0 וניצחה לבסוף 2:3 (בדיוק כמו שעשו להם הירושלמים בסיבוב הקודם). בתחתית, עירוני בת ים ומכבי באר שבע נפרדו ב-1:1.

משחקי שישי

הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 1:2

הקבוצה של פרדי דוד נראית בדרך הבטוחה חזרה לליגת העל, ונראה שגם הקיזוז לא יפריע לה. הפועל רמת גן אמנם נקלעה לפיגור לאחר שאלירן חודדה כבש מהנקודה הלבנה לזכות אחי נצרת בדקה ה-58, אבל אורן ניסים הוותיק והטוב השווה בנגיחה מקרוב בדקה ה-61 והיה שם כדי ללחוץ את חודדה שהבקיע לשערו הוא שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. ניצחון ביתי ראשון לרמת גן על הנצרתים מאז מאי 2006, והיא עם שמונה נקודות יתרון בפסגה, לפחות עד יום שני.

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ירושלים 2:3

האדומים מהבירה הגיעו לביקור בשכונת התקווה, וראו את בית"ר תל אביב רמלה נוקמת בהם על ההפסד בסיבוב הראשון. במפגש הקודם הבית"רים הובילו 0:2 ולבסוף הפסידו 3:2. הפעם קרה בדיוק ההפך. הפועל ירושלים כבר הוליכה 0:2 בדקה ה-26, אחרי שאדם מזרחי כבש בדקה ה-24 עם נגיחה מקרוב ואוסקר גררו נעץ את השני אחרי בישול של עידן טל. אלא שנבו מזרחי הלוהט המשיך להרעיד רשתות עם שער מצמק בדקה ה-36, איציק אבושדיד איזן בדקה ה-50 ומזרחי הכריע עם השני שלו במשחק בדקה ה-83. הפועל ירושלים מאבדת הזדמנות להתקדם למקום הרביעי, ניצחון שלישי ברציפות לבית"ר תל אביב רמלה.

עירוני בת ים - מכבי באר שבע 1:1

אליהו עופר, המנהל המקצועי החדש של מכבי באר שבע, לא היה רחוק מניצחון שני ברציפות. הקאמבק של לילו עופר נפתח עם 0:1 גדול על הפועל כפר סבא, אך הפעם בת ים והאקס דורון ממן עמדו בדרכם של הבאר שבעים. עומר מולאי העלה את באר שבע ליתרון בדקה ה-45, אך רן בן שמעון איזן 12 דקות לסיום וקבע תיקו חמישי ברציפות של בת ים.

משחקי שבת

מכבי אום אל פאחם - הפועל אשקלון 1:2

אום אל פאחם ניצחה לראשונה אחרי ארבעה משחקים וזה היה בסך הכל השער השני שלה בחמשת המשחקים האחרונים, אבל שערים של עובדה זבידאת (30) ותאמר טאטור (80) אפשרו לה לעשות צעד חשוב בדרך לפלייאוף העליון. אורי מגבו צימק (88). אשקלון ירדה מהמקום השביעי לשמיני.

הפועל כפר סבא - הפועל נצרת עילית 1:3

הירוקים פנטזו בקיץ על עלייה לליגת העל, אבל אכזבו ושלוש הנקודות הללו חשובות להם רק במסגרת המאבק על מקום בפלייאוף העליון. איתי עוזרי העלה את הקבוצה הביתית ליתרון בדקה ה-30, אחמד דיאב השווה כעבור שמונה דקות ועומר פדידה השאיר את הנקודות בשרון עם פנדל מוצלח בדקה ה-75. מנואלו בולסטר השלים (80) את החגיגה.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully