וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי אחי נצרת 1:2

סרג' איילי הבקיע בדקה ה-75, אך שני שערים של אדם מזרחי הביאו להפסד הראשון העונה של המוליכה. נצרת עילית - לוד 3:1

המחזור השביעי בליגה הלאומית יצא ביום שישי עם שלושה מפגשים מסקרנים. במוקד, דרבי היורדות בין הפועל אשקלון להפועל רמת גן הסתיים בניצחון 0:1 לאשקלון משער של עדי סופר בדקה ה-54. בהרצליה אירחה מכבי את הפועל כפר סבא וניצחה אותה 0:1 אחרי שקירטבה כבש אחרי 74 דקות. לדרבי השרון ואילו הכח עמידר רמת גן, המפתיעה של פתיחת העונה, הפסידה בבית 2:0 לבית"ר תל אביב/רמלה מהתחתית, אחרי ששרון גורמזנו (46) ואודי כהן (90) הבקיעו את שני השערים למנצחת.

שני משחקים נוספים במחזור מתקיימים היום (שבת) ובראשון מביניהם ניצחה בני לוד את הפועל נצרת עילית 1:3 באצטדיון גרין, עם צמד של מוראד אבו ענזה. המוליכה מכבי אחי נצרת חוותה הפסד בכורה, 2:1 מול הפועל ירושלים המתאוששת.

איתי ארקין שוער הפועל רמת גן. ברני ארדוב
לא הצליח לשמור על שער נקי. ארקין/ברני ארדוב

משחקי יום שישי

הפועל אשקלון - הפועל רמת גן 0:1

בדו קרב בין שתי היורדות בעונה שעברה מליגת העל, יצאה המארחת כשידה על העליונה, עם ניצחון 0:1. המשחק היה יחסית חלש, אך שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות. הגנאי אוסיי מאולי בישל את השער היחיד במשחק בדקה ה-54, אחרי שרץ במתפרצת והשאיר את עדי סופר. סופר עבר את שוער רמת גן איתי ארקין, וגילגל מול שער ריק.

שמונה דקות מאוחר יותר נשארה קבוצתו של אלי מחפוד בעשרה שחקנים אחרי עבירה של אור עלאווה על עומר בוקסנבוים, שזיכתה אותו בכרטיס אדום מוצדק. מהנקודה הזו, עברו שחקניו של פרדי דוד לשחק עם ארבעה חלוצים, אך אשקלון הצליחה להגן על שערה עד הסיום, למרות התקפות בלתי פוסקות של רמת גן.

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 0:1

דרבי בין שתי קבוצות מהשרון נערך היום באיצטדיון בהרצליה, ושתי הקבוצות הלא יציבות האלה, שמתחילת העונה מאכזבות, סיפקו כמעט שעה ורבע של כדורגל משעמם ונטול אירועים יחסית, עד שבדקה ה-74, הבקיעה קבוצתו של עופר טלקר את השער הראשון והיחיד במשחק. מסאי דגו ראה את מיכאל קירטבה בתוך הרחבה של של כפר סבא, וטעות של השוער עידו לוי איפשרה לעולה החדש לנגוח פנימה באין מפריע.

הכח עמידר רמת גן - בית"ר תל אביב/רמלה 2:0

הקבוצה השנייה של רמת גן בליגה הלאומית, הגיע למשחק כשהיא מדורגת במקום השני, אך הפעם לא הצליחה לנצח באיצטדיון וינטר. שני האירועים המעניינים של המשחק הגיעו קרוב לסיום שתי המחציות: הגבהה של אבי אבינו מימין מצאה את ראשו של שרון גורמזנו, שנגח פנימה את שער היתרון לזכות האורחת בדקה ה-45. גורמזנו כבש את שער הניצחון במחזור הקודם מול מכבי הרצליה. אודי כהן נעץ את הכדור ברשת של המארחת בדקה ה-90, אחרי בישול של איציק אבושדיד. שלוש הנקודות האלה מאוד חשובות לבית"ר, לה היה זה ניצחון שני בלבד העונה.

משחקי יום שבת

הפועל נצרת עילית - בני לוד 3:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כאשר הן צמודות אחת לשנייה בחלק התחתון של הטבלה במקומות ה-10 וה-11, כשלשתיהן 7 נקודות. מעט הצופים שהטריחו את עצמם לאיצטדיון גרין לא נהנו ממשחק גדול עד לדקה ה-80. האירוע היחיד במחצית הראשונה קרה בדקה ה-11, אז כבש מורד אבו ענזה את השער הראשון במשחק. בדקה ה-60 הורחק יבגני ברקמן המקומי, ומשם זה כבר היה הרבה יותר פשוט עבור האורחת, לה הבקיעו יחיא עיסא (85) ואבו ענזה עם השני שלו (90), כשבתווך הספיקה המארחת להשוות. הפועל נצרת עילית יורדת מנוצחת בפעם הראשונה בארבעת המחזורים האחרונים, ואילו לוד קופצת מעלה למקום השביעי.

הפועל ירושלים - מכבי אחי נצרת 1:2

הפועל ירושלים אירחה היום באיצטדיון בת ים את מכבי אחי נצרת, ובמשך שעה ורבע הצליחה המאחרת להחזיק את מוליכת הטבלה על תוצאה מאופסת. אלא ששחקניו של שמעון הדרי לא התכוונו לוותר, ובדקה ה-75 היה זה סרג' איילי שהבקיע לזכות האורחת. חמש דקות מאוחר יותר, פסק השופט על פנדל לזכות הירושלמים, ואדם מזרחי דייק מהנקודה הלבנה. זו לא הייתה הפעולה האחרונה של מזרחי, שבדקה ה-88 הבקיע את שער הניצחון לזכות המארחת. זה היה ההפסד הראשון העונה של אחי נצרת, אך המוליכה תמשיך להחזיק במקום הראשון בטבלה לפחות עד המחזור הבא.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully