וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את מכבי תל אביב 0:2 בבלומפילד

מכבי חיפה ניצחה את מכבי תל אביב החלשה 0:2 משערים של ארבייטמן ורפאלוב, ונצמדה אל הפועל תל אביב בצמרת הטבלה

מכבי חיפה גברה הערב (שני) 0:2 על מכבי תל אביב ונצמדה בחזרה להפעול תל אביב, כשלשתיים 42 נקודות, שני מחזורים לסיום העונה. הקבוצה מהכרמל שלטה הערב במשחק ללא עוררין, הפגינה עליונות לאורך מרבית דקות המשחק ולאחר שכבשה את הראשון, מראשו של שלומי ארבייטמן כבר בדקה ה-10, הניצחון שלה לא הוטל בספק. ליאור רפאלוב הכפיל את התוצאה בדקה ה-41 ולמעשה חתם אותה.

שחקן מכבי חיפה שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
שוב הוכיח שמקומו בהרכב. ארבייטמן/ברני ארדוב

מכבי חיפה עלתה למגרש נחושה הערב, ולמרות שהמארחת הייתה זו שהגיעה להזדמנות הראשונה, אחרי מספר דקות המשחק נצבע בירוק-לבן. הקבוצה של אלישע לוי השתלטה לחלוטין על מרכז המגרש, שלטה בקצב ונתקלה ביריבה שמלבד מאור בוזגלו, הראתה נחיתות מוחלטת ששימשה הסבר מצוין לפער הנקודות בין השתיים בטבלה.

בין כל המערכים שעבדו לא טוב אצל אבי נמני, בלט מרכז הגנה נרפה בחסותם של ניסו קפילוטו ורונאלד רקאלדס החלשים ווארבייטמן ניצל זאת כדי לכבוש את השער הראשון וגם בשביל להגיע לעוד מספר הזדמנויות שלא נוצלו. לגול השני היו אחראים ליאור רפאלוב, איגור טומאסיץ' ולירן שטראובר. הראשון הוכשל בצורה מיותרת על ידי השני ובעט כדור חופשי מ-20 מטרים, והשוער לא עמד במקום הנכון וספג.

אלישע לוי הוריד את ארבייטמן לספסל נגד הפועל תל אביב ובבימים שלפני המשחק שהתקיים הערב, נדמה היה שהפעם זה יהיה גורלו של רפאלוב. לבסוף הוא החליט להרכיב את הקשר ושניים מהשחקנים שהציגו את הכושר הכי טוב במדים הירוקים בחודשים האחרונים, הביאו למכבי חיפה את שלוש הנקודות.

בסופו של יום מכבי תל אביב פשוט לא הייתה מסוגלת. מכבי חיפה הוכיחה הערב פעם נוספת שביחד עם הפועל תל אביב, היא גדולה על הליגה הזו ואין אינדיקציה טובה יותר מאשר משחק כל כך חד צדדי נגד השלישית בטבלה. עכשיו הירוקים יצטרכו להשיג את שש הנקודות שנותרו בקופה ולקוות לאיבוד נקודות של הפועל תל אביב או להפרש שערים עדיף. דבר אחד בטוח והוא שהמתח בשיאו וכנראה יישאר במצב הזה בשבועיים הקרובים.

במרחק אלפי קילומטרים ממכבי חיפה כאמור, ניצבת לה הקבוצה של אבי נמני, שהערב למדה עוד שיעור שלפיו היא רחוקה מאוד מלהיות קבוצת צמרת אמיתית שמאיימת על האליפות. הצהובים יצטרכו לבצע חריש עמוק בסגל לקראת העונה הבאה, להופיע ליותר משניים-שלושה משחקים בעונה נגד הגדולות ולהשיב לעצמם את האופי שעליו בנו מוניטין והיסטוריה.

שחקן מכבי חיפה ליאור רפאלוב. ברני ארדוב
הועדף על פני גולסה והחזיר בריבית דריבית. רפאלוב/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 4: שבחון השתחרר יפה על קו הרוחב והוציא כדור לטומאסיץ', שניצב חופשי כ-12 מטרים מהשער, אבל פגע לא טוב בכדור ובעט רע.

דקה 10: גול! עוסמאן קיבל כדור בצד ימין כשהוא חופשי לחלוטין והעלה כדור מצוין לרחבה, ארבייטמן שלא כוסה כראוי נגח מקרוב פנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 15: ארבייטמן קיבל כדור מצוין מקטן בתוך הרחבה, התגבר על שחקן צהוב ובעט מול שטראובר שיצא מולו, השוער הצהוב נגע בכדור וזה נעצר רק במשקוף.

דקה 20: רפאלוב בעט חזק ברגל שמאל מ-20 מטרים, שטראובר הדף רע למרכז הרחבה, אבל ארבייטמן שהגיע ראשון לריבאונד, לא השתלט היטב וההחמיץ.

דקה 24: חיפה ביצעה כדור קרן מהיר, ארבייטמן קיבל בתוך הרחבה, הסתבובב ובעט שטוחל מקרוב, דור מלול, שעמד מטר מהקו, הרחיק לקרן והציל את קבוצתו מספיגה נוספת.

דקה 41: גול! טומאסיץ' הכשיל את רפאלוב כ-20 מטרים מהשער, האחרון לקח בעצמו את הבעיטה, שטראובר התבלבל וגם מעד והכדור נעצר ברשת העליונה.

דקה 45: ארבייטמן נשלח לכדור עומק לבדו מול שטראובר, אבל בעט שטוח והחוצה.

דקה 78: בוקולי הפציץ מחוץ לרחבה, הכדור פגע בשחקן צהוב ופיספס במעט את המסגרת.

דקה 79: טשיירה ניצל יציאה רעה של הצהובים לנבדל ובעט מכ-14 מטרים אלכסונית לשער, הכדור נעצר ברשת החיצונית.

דקה 84: יברויאן פגע בקינן בלי כדור, וראה כרטיס אדום שמונה דקות אחרי שנכנס כמחליף.

דקה 90+1: ארבייטמן בעט היטב מ-17 מטרים, שטראובר הסיט את הכדור לקרן.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, ניסו קפילוטו, רונאלד ראלדס, רוני גפני, שרן ייני, איגור טומאסיץ' (ליאור ז'אן, 46), תמיר כחלון (יובל אבידור, 46), יוסי שבחון, מאור בוזגלו (איליה יברויאן, 76 - הורחק 84), עמנואל מאיוקה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב (סאדאת בוקארי, 83), יניב קטן (אייל גולסה, 75), שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבאלישווילי (מוחמד גדיר, 56).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully