וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ירידה לצורך עלייה

קרית שמונה גברה 0:2 על הכח עמידר רמת גן בקרב היורדות, והתבודדה בפסגה. ניצחונות לאשקלון, הרצליה ומכבי באר שבע

המחזור ה-19 בליגה הלאומית יצא אתמול (שישי), והליגה הופכת צפופה מתמיד. משחקי היום רק הגבירו את העניין במאבקי התחתית ובמאבקים על הכרטיסים לפלייאוף העליון. מכבי הרצליה עלתה למקום השישי לאחר ניצחון 0:1 בחוץ על בית"ר שמשון תל אביב, מכבי באר שבע שיפרה עמדות עם 0:1 בטדי על הפועל ירושלים, ואילו הפועל אשקלון לקחה הרבה אוויר לנשימה בתחתית כשהביסה את האחרונה, הפועל מרמורק, 1:3 במשחק חוץ.

ביום שבת נערכו שני משחקים נוספים, שהמרכזי ביניהם הפגיש את שתי היורדות, הכח עמידר רמת גן ועירוני קרית שמונה. האורחים מהצפון ניצחו 0:2 ועלו למקום הראשון עם יתרון שלוש נקודות על עירוני רמת השרון. בנצרת עילית נפרדה הקבוצה המקומית ב-0:0 מסקציה נס ציונה, לה זה תיקו מאופס שלישי ברציפות.

המחזור יושלם ביום שני עם שלושה משחקים: עירני בת ים - הפועל ראשון לציון, הפועל כפר סבא - בני לוד, עירוני רמת השרון - אחווה עראבה.

הפועל ירושלים - מכבי באר שבע 1:0

שבוע מעניין עבר על מכבי באר שבע. ביום רביעי איבדה הקבוצה נקודה כשבית הדין השיב על כנו את ההפסד הטכני במשחק מול ראשון לציון והקבוצה איבדה נקודה. יום קודם לכן, נקבע כי באר שבע תארח את בית"ר ירושלים בסיבוב ח' של גביע המדינה, והיום השחקנים של שרון אביטן עברו את המבחן מול הנציגה הקטנה יותר של העיר. ינון ברדה, אחיו של אליניב שפתח את העונה בהפועל אשקלון, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-63. ההגנה הבאר שבעית הצליחה לעצור את מלך שערי הליגה, שי אהרון, וירושלים רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

הפועל מרמורק - הפועל אשקלון 3:1

אחרי שני הפסדים רצופים אשקלון הגיעה למשחק התחתית הרותח עם החרב על הצוואר ויצאה ממנו עם הרבה אוויר לנשימה. אריק רומאו, הזר הקמרוני כבש ראשון בדקה ה-11 והשלים צמד בדקה ה-50. עומרי רון, הרכש ממכבי תל אביב, כבש את השני בדקה ה-24 והרגיע את אורי מלמיליאן. גם הרחקתו של בריאן מן בדקה ה-62 לא מנעה מאשקלון ניצחון ראשון לשנת 2010. חואן פאבלו זבאלה הבוליביאני צימק בפנדל 14 דקות לסיום, אך קבוצתו שקועה עמוק במקום האחרון ונראית בדרך הבטוחה לליגה א'.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בית"ר/שמשון תל אביב - מכבי הרצליה 1:0

מזל טוב למכבי הרצליה. מאז השביעי בדצמבר הקבוצה של סלובודן דראפיץ' לא ניצחה ובתוך כך כבשה שער אחד בששת משחקיה האחרונים והתדרדרה לחצי התחתון של הטבלה. הערב, דווקא במשחק החוץ הרצליה חזרה לכבוש ולנצח. טוב, לא בדיוק לכבוש. שער הניצחון שנכבש בדקה ה-64 היה אחד השערים העצמיים המוזרים שנראו, כשעמנואל פאפו ניסה להרחיק, אך בעט על גופו של אסף עזו והכדור חדר לרשת. האורחים היו הטובים יותר לאורך כל דקות המשחק והיו קרובים לשערים נוספים עד לסיום. הרצליה עלתה למקום השישי המוביל לפלייאוף העליון, בית"ר שמשון נעצרה לאחר חמישה משחקים רצופים ללא הפסד.

הפועל נצרת עילית - סקציה נס ציונה 0:0

אחרי תיקו מאכזב נגד בני לוד מהתחתית, חזרה הקבוצה של אלדד שביט לאיצטדיון גרין וקיוותה גם לחזור לנצח. בנצרת עילית ידעו ששלוש נקודות ישאירו אותם בקשר עין טוב עם הפסגה ואחרי ניצחון 0:1 בנס ציונה במשחק הראשון בין הקבוצות העונה, בהחלט האמינו בסיכויים, אך כנראה שהמצב במועדון בגינו נאלצו השחקנים להשבית אימון השבוע, נתן את אותותיו. הקבוצה מהשפלה, שהתאוששה לאחרונה מפתיחת עונה רעה, רשמה מבחינתה תיקו מאופס שלישי ברציפות.

הכח עמידר רמת גן - עירוני קרית שמונה 2:0

דרבי היורדות הראשון העונה הסתיים ב-0:1 לקבוצה מהצפון, אי שם במחזור הרביעי וזה היה משחק שפחות או יותר סימן את המשך הדרך של שתי הקבוצות. קרית שמונה המשיכה לרוץ אז בצמרת, בעוד הכח עמידר רמת גן הסתבכה קשות בתחתית. השחזור הוכרע לטובת אותו כיוון, רק בתוצאה כפולה.

בשבועיים האחרונים הסגולים-צהובים התחילו להתחבר מעט והשיגו שני ניצחונות רצופים, כשהצפוניים לעומתם לא כבשו בשבועיים האחרונים בהם ליקטו נקודה בלבד. כל התוכניות של הכח השתבשו לחלוטין בדקה ה-33, אז וויהאם עמאשה מצא את הרשת והעניק לרן בן שמעון יתרון מרגיע. תומר סוויסה, שניצח את הכח בסיבוב הקודם, היה חתום על השני בדקה ה-58 וסידר שלוש נקודות חשובות שמציבות את קרית שמונה במקום הראשון לפחות עד יום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully