וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שוב מתחיל להיות צפוף

כפ"ס ניצחה 0:4 את אשקלון והתקרבה לרמה"ש המוליכה שניצחה, ולקרית שמונה שהפסידה. לוד הפתיעה עם 0:1 את בת ים

אחרי פתיחת הסיבוב השני ומשחקי סיבוב ז' בגביע המדינה, קבוצות הליגה הלאומית השלימו שבוע עמוס בדרמות ומשחקים. המאבקים בצמרת ובתחתית מתחילים לתפוס תאוצה כשכזכור, העולות והיורדות ייקבעו בתום משחקי הפלייאוף.

ביום שישי הגיעה המוליכה עירוני קרית שמונה למשחק חוץ במגרשה של הפועל נצרת עילית, וראתה את יריבתה סוגרת עניין עם 0:2 מרשים. השלישית, עירוני רמת השרון, ניצלה זאת על מנת לנצח במרמורק 0:2, לסגור את הפער ולעלות למקום הראשון על חשבון הקריה. בית"ר שמשון תל אביב, שהודחה מהגביע, סיימה רק ב-0:0 נגד סקציה נס ציונה.

בשבת אירחה הפועל כפר סבא את הפועל אשקלון, שנמצאת בצרות צרורות, ויצאה מרצף המשחקים ללא ניצחון עם 0:4 משכנע שמעלה אותה למקום החמישי. עירוני בת ים, שקיוותה להתאושש מהמשבר שפוקד אותה, הייתה יכולה לכבוש את המקום הראשון, אבל חילצה במה רגליה את בני לוד מהמקום האחרון אחרי שהפסידה לה 1:0.

הפועל נצרת עילית - עירוני קרית שמונה 0:2

שער נגיחה של סלאח חסארמה שבע דקות בתוך תוספת הזמן סידר לקריה 1:2 במשחק העונה על בת ים אשתקד. באמצע השבוע זה הלך חלק יותר כשהחבורה של רן בן שמעון חזרה מעפולה עם 0:3 והכרטיס לסיבוב ח' בגביע. אלא שהיום החבורה של רן בן שמעון לא הצליחה להשלים שבוע חלומי, וסביר להניח שאת המחזור הזה היא לא תסגור בפסגה. המארחת הצליחה לשבור רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון עם פתיחה נפלאה, כאשר כבר בדקה השביעית קבע קאלב איקונגו 0:1 מהיר. אלירן חודדה הכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה ארבע דקות מאוחר יותר, על מנת לקבוע את תוצאת המשחק - 0:2 מרשים לנצרת עילית.

הפועל מרמורק - עירוני רמת השרון 2:0

משהו טוב עבר על הקבוצה הרחובותית לאחרונה. ארבע נקודות בשבועיים האחרונים העלו את מרמורק מעל הקו האדום וההמשכיות באה לידי ביטוי בניצחון על ראשון לציון בגביע. אלא שגם ברמת השרון העניינים מתחילים להירגע. רצף תוצאות רעות שערער את מעמדו של יהודה זגורי הסתיים עם 1:4 על הכח ו-1:6 על כפר קנא בגביע כשהחלוצים רותם שמול ואורן ניסים לא מפסיקים לכבוש ונהנים מעזרה של חלוץ הרכש משה בן לולו. האורחת המשיכה את המומנטום המוצלח גם היום, כאשר רם סטי (40) ואדר כהן (54) היו אלה שכבשו הפעם. רועי בקל הורחק בתוספת הזמן, אבל גם זה לא קלקל את החגיגה של השרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בית"ר שמשון תל אביב - נס ציונה 0:0

המארחת הייתה הקבוצה היחידה מהלאומית שהודחה על ידי קבוצה מליגה נמוכה יותר, כשהפסידה 1:0 לעירוני נתיבות. לא בטוח שלופא קדוש שמח במיוחד לפגוש את הסקציה כיריבה לצאת מהמשבר. נס ציונה נמצאת בתקופה טובה וסופסוף מתחילה לממש את הציפיות הגבוהות שהיו ממנה בתחילת העונה כשהיא נאבקת על המקום בפלייאוף העליון. היום השתיים אמנם הציגו משחק משעמם, אבל דומה כאילו השבוע, שתיהן גם יכולות להסתפק בתוצאת ה-0:0 הזו.

הפועל כפר סבא - הפועל אשקלון 0:4

שתי תוצאות התיקו האחרונות של הפועל כפר סבא, ובכלל העובדה שהקבוצה לא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים גרמו לה להגיע שטופת זעם למשחק מול אשקלון. באמצע השבוע שחקניו של תומר קשטן הסתפקו ב-0:1 על עראבה בגביע משער של טל משעלי, ניצחון שהחזיר את החיוך לפנים לקבוצה, שהמשיכה ביכולת הגבוהה גם בשבת.

אשקלון, מלכת התיקו של הליגה (10), נזקקה השבוע ל-120 דקות בשביל לגמור על השקמה מליגה א' בגביע, וכנראה שהעייפות השפיעה על שחקניו של אורי מלמיליאן, שממשיכים לאבד גובה בליגה. כבר אחרי 15 דקות הקבוצה מהדרום ספגה שער של שלומי אזולאי. אשקלון קיוותה לתקן את מאזן החוץ הגרוע שלה, שכולל ניצחון אחד בלבד, אבל בפתיחת המחצית השנייה משעלי המשיך לכבוש והעלה את כפר סבא ל-0:2 אחרי מסירה של אזולאי בדקה ה-49. אזולאי המשיך להתעלל באשקלון בדקה ה-53 עם השלישי ואחמד מרעי סגר את הסיפור עם האחרון (85).

"היינו ביום הכי גרוע שיכול להיות", סיכם מלמיליאן את המשחק. "בישלנו להם שלושה שערים. לא היינו במשחק וכשאתה לא במשחק, אתה לא מבקיע. לא סיכנו פעם אחת את השער. כפר סבא ניצחה בצדק. שחררנו שחקנים ולא הבאנו אחרים במקומם, אבל אין מה לעשות. נלך הביתה, נעשה חושבים ונראה מה יהיה".

עירוני בת ים - בני לוד 1:0

כשכל הלחץ היה מונח על כתפיה, עירוני בת ים קיוותה לנצח ולהעפיל חזרה למקום הראשון בטבלה. השבוע של בת ים לא בישר טובות אחרי שהקבוצה הפסידה בצורה דרמטית לקרית שמונה בתוספת הזמן ובהמשך הודחה באמצע השבוע מהגביע על ידי נס ציונה, ובכל זאת בקבוצה של דורון ממן קיוו לפתוח את השבוע ברגל ימין. בבני לוד קלקלו את התוכניות של הבת ימים.

האורחת, קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה, הוכיחה שיש לה מה למכור העונה למרות פתיחת העונה הרעה. באמצע השבוע היא כבשה שלושה שערים לרשת של מכבי אום אל פאחם ועם ניסן יחזקאל, מאמנה החדש של הקבוצה, היא המשיכה לספק תוצאות עם שער ניצחון חשוב מאין כמוהו של גיורגי גבידאורי כבר אחרי שתי דקות. בת ים לא הצליחה להשוות עד הסיום וסיימה עם הפסד מספר שש העונה, בעוד לוד מצליחה להיחלץ מהמקום האחרון שמעלה אותה לפחות זמנית מעל הקו האדום עד משחקה של הכח עמידר רמת גן ביום שני נגד מכבי באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully