וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: לזה קוראים הסתבכות

אשקלון ומלמיליאן עם משחק חמישי ללא ניצחון והפעם הפסידו 2:1 לעראבה, שחזרה לעצמה. ק. שמונה ניצחה 1:3 את ב"ש

המחזור השמיני בליגה הלאומית סיפק ראש חץ של שתי קבוצות שביצעו בריחה קטנה. עירוני קרית שמונה ממשיכה להפגין דומיננטיות עם ניצחון ביתי 1:3 במשחק בצמרת על מכבי באר שבע. הפועל כפר סבא צמודה במקום השני לאחר ניצחון חוץ 0:2 על בית"ר שמשון שמאבדת גובה. השתיים פתחו זמנית פער של ארבע נקודות מהמקום השלישי. בדרבי החם של השפלה ניצחה הפועל ראשון לציון 0:3 את הפועל מרמורק.

בשבת סיבכה אחווה עראבה את הפועל אשקלון ואת אורי מלמיליאן, שממשיכים להפסיד נקודות בצרורות והשלימו חמישה משחקים ללא ניצחון. עראבה, שנכוותה במחזורים האחרונים, השיגה ניצחון 1:2, שסיבך עוד יותר את מלמיליאן, שעתידו כעת נראה לא ברור. עוד בשבת: נס ציונה התקרבה לצמרת אחרי 1:2 נגד הפועל ירושלים הלא יציבה ואילו נצרת עילית תצא לבת ים.

ביום שני יושלמו שאר משחקי המחזור כשהכח עמידר רמת גן תנסה להמשיך את המומנטום אחרי שהשיגה ניצחון בכורה העונה לאחר הגעתו של רונן וינשטיין במקומו של ויקי פרץ, במשחק חוץ בהרצליה. עירוני רמת השרון, הרביעית בטבלה, תתארח אצל בני לוד.

קרית שמונה - מכבי באר שבע 1:3

אחרי פתיחה מהוססת משהו, היתרון האיכותי (והכלכלי) של עירוני קרית שמונה על יתר קבוצות הליגה הלאומית מתחיל לתת את אותותיו. החבורה של רן בן שמעון אירחה למשחק צמרת את הקבוצה המפתיעה מבירת הנגב, ואם כך נראים הבדלי הרמות בין הראשונה לשלישית, הרי שאפשר להתחיל לסמן את הפייבוריטית המובהקת לעלייה. כבר אחרי 20 דקות כבש וויליאם נ'גובו הזמבי את שער היתרון לצפוניים ודקה להפסקה הכפיל תומר סויסה את היתרון. אותו סויסה היה גם זה שחתם עם השער השלישי של קרית שמונה בדקה ה-68, לפני שער מצמק שגם אותו כבש שחקן קרית שמונה - סולי צמח.

בית"ר שמשון ת"א - הפועל כפר סבא 2:0

הקבוצה מהשרון צמודה לקרית שמונה במקום השני עם 17 נקודות, אחרי ניצחון חוץ על הקבוצה המידרדרת של לופא קדוש, שספגה הפסד שלישי ברציפות ונמצאת עם הפנים לכיוון החלק התחתון של הטבלה. שלומי אזולאי הוא גיבור היום של כפר סבא. החלוץ הצעיר היה אחראי על שני השערים בדקות 49 ו-73 כשהקבוצה של תומר קשטן ממשיכה את המסע המופלא והמפתיע שלה בצמרת הליגה הלאומית.

הפועל ראשון לציון - הפועל מרמורק 0:3

הפועל ראשון לציון ניצחה בפעם השניה בסך הכל העונה, אך כמו בפעם הראשונה (0:3 על כפר סבא), היא עשתה זאת בסטייל בדרבי השפלה נגד הפועל מרמורק. לאיש של ראשון במשחק, ואולי בכל העונה עד כה, קוראים מגלן אוואלה. החלוץ הניגרי שעלה מקבוצת הנוער קיבל בדקה ה-17 כדור נפלא מפדריניו, חלף על פני השוער ז'ניה דונייב וגלגל פנימה. במהלך המחצית הראשונה ראשון הרבתה להחמיץ, אך הלחץ נשא פרי עם תחילת החצית השניה כשקרן של מסאי דגו מצאה את ראשו של בן דרור שכבש את שערו הרביעי העונה בדקה ה-50. בדקה ה-81 תום גולן השאיר לאוואלה שירה לרשת העליונה מ-16 מטר והשלים צמד וניצחון גדול לראשון בדרבי החם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אחווה עראבה - הפועל אשקלון 1:2

קשה להאמין שרק לפני חודש וחצי ניצבה עראבה במקום הראשון עם תשע נקודות מלאות אחרי שלושה מחזורים, אבל מאז העולה החדשה טרם ניצחה. השבת הזו היא עשתה לזה סוף ואולי תצא לדרך חדשה, אחרי שניצלה היטב את הביתיות כדי לחזור ולנצח ובעיקר להשיג ניצחון רביעי העונה משמונה משחקים.

כחלק מהניצחון החשוב של עראבה, נראה שמצד שני כיסאו המתנדנד של אורי מלמיליאן מתחיל להיות חסר יציבות לחלוטין. אחרי שמאמן הפועל אשקלון זכה בשבוע האחרון לגיבוי מהנהלת אשקלון, נראה שהפעם המצב עשוי להיות מעט שונה. אחרי ההפסד בשבוע שעבר 3:0 למכבי באר שבע, חמש דקות מהפתיחה נגד עראבה כבש מחמוד עבאס את שער היתרון אחרי טעות קשה של יניב והבה, שוער אשקלון. אגודה קאובינה הצליח רק לצמק בדקה ה-64 אחרי מהלך אישי כשבעט מקרוב לפינה הקרובה.

ההגנה הנרפית של אשקלון ספגה שער נוסף חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה כשחיים סילבס החל במהלך כשהעביר כדור בשמאל לרונן שוורצמן, שמירכז את הכדור אל אלכס לויט, אקס עירוני רמת השרון, שכבש את שערו השלישי העונה וסיבך את אשקלון, שנותרת עם ניצחון אחד בלבד ושבע נקודות עמוק בתחתית.

"אין תירוצים", אמר מלמיליאן בסיום. "בכדורגל אם אתה לא מבקיע אתה לא מנצח. אם אנחנו מגיעים לכל כך הרבה מצבים ולא מבקיעים, אז זה אומר שחוליית ההתקפה חלשה. שמות לא מביאים ניצחונות. השחקנים מגיעים למצבים של לתת פס ונמצאים בלחץ. דווקא השער שהבקענו היה ממצב קשה. אי אפשר לדעת לגבי העתיד, אנחנו מתעסקים בכדורגל ואתה לא יכול לדעת מה יקרה מחר. צריך להתאושש מהמשחק הזה ולהתכונן למשחק הבא".

סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים 1:2

למרות כל הצרות הכלכליות והמקצועיות, ערב המשחק הפועל ירושלים מצאה את עצמה במרחק ארבע נקודות מהמקום השני וממשיכה. אבל... ההבעיה הייתה שהקבוצה מהבירה השיגה נקודת חוץ אחת עד היום והסטטיסטיקה נשמרה. סהר לוי בדקה ה-40 ואנתוני פארקר בדקה ה-85 כבשו עבור הסקציה, איציק כהן השווה זמנית בדקה ה-44, אך לא מנע הפסד. ניצחון שני העונה לקבוצה של רפי כהן.

עירוני בת ים - הפועל נצרת עילית 0:1

משחק הצמרת בבת ים הפגיש את הקבוצה המקומית שדורגה שביעית (11 נקודות) והפועל נצרת עילית שדורגה חמישית (12 נקודות) בקרב בין שתיים שרוצות להשתלב בסיום העונה הסדירה בפלייאוף העליון. האורחים קיוו להמשכיות לאחר ה-0:4 הגדול על בית"ר שמשון במחזור הקודם בעוד בת ים הגיעה גם היא למשחק עם מומנטום לא רע, ולאחר שחיכתה במשך 86 דקות מורטות עצבים, הגיע מאור אסור עם שערו החמישי העונה, כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 0:1 חשוב לבת ים, שממשיכה את המומנטום ועוקפת את יריבתה למשחק בטבלה, כל הדרך למקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully