וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי כהן: "המטרה של נס ציונה היא פלייאוף עליון"

העולה החדשה ללאומית ערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה. אנתוני פארקר: "מקווה להצליח כמו פארקר מהכדורסל"

סקציה נס ציונה, אלופת הליגה הארצית אשתקד, פתחה אתמול (שני) את העונה באופן רשמי במסיבת עיתונאים באיצטדיון העירוני. נס ציונה, שתחל את העונה בלאומית במשחק חוץ בשבת מול מכבי הרצליה, לא ביצעה שינויים גדולים בסגל לעומת העונה שעברה, ולדברי המאמן, רפי כהן, זה גם אחד היתרונות שלה.

כהן אמר במסיבת העיתונאים: "שמרנו על מרבית השחקנים ואני חושב שהחיבור הוא היתרון הכי גדול שלנו. התחזקנו בכמה עמדות, אנחנו עדיין מחפשים זר נוסף, אבל בסך הכל יש לנו קבוצה מאוד בריאה, מאוד חזקה, והמטרה שלנו היא בהחלט פלייאוף עליון".

הסקציה התחזקה העונה בשוער שלומי בןחמו שהגיע מהפועל אשקלון, במגן עמאר מנצור ובשני זרים, אנתוני פארקר והשני קשר נבחרת בנין, קובינה ניהום. פארקר הניגרי נשאל במסיבת העיתונאים אם הוא מכיר את אנתוני פארקר הכדורסלן שכיכב במכבי ת"א. פארקר ענה: "שמעתי עליו. אני מקווה שאצליח בכדורגל כמו שהוא הצליח בכדורסל". פארקר הוסיף שהוא מרגיש בנס ציונה כמו בבית, ומקווה שהקבוצה תרוץ בצמרת.

יו"ר הקבוצה, קובי כדורי, הוסיף: "אין אחד בליגה שיגיד שהוא לא רוצה לעלות ליגה, אבל עלייה לא עושים בדיבורים. היה חשוב לנו לשמור על דרך, מאוד חשוב לנו לקרב את האוהדים ולהחזיר אותם למגרש, ואני שמח שיש לנו מאמן כמו רפי, שהפך למעשה לבן בית במועדון והוא שותף לכל ההחלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully