וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הכח עמידר ר"ג מרימה את האף

הסגולים ניצחו 0:1 את אחי נצרת, ועלו למקום הראשון. הפועל חיפה גברה 0:2 על הפועל פ"ת וחזרה למאבק העלייה. 0:0 להפועל ב"ש ברמה"ש

המחזור ה-24 בליגה הלאומית נפתח אמש (שישי), וכצפוי, התמונה בליגה הכל כך לא יציבה הזו ממשיכה להיות צפופה לקראת שלבי ההכרעה.

הכח עמידר רמת גן העפילה לראשות הליגה אחרי ניצחון 0:1 על מכבי אחי נצרת. הכח ניצלו את התוצאה המפתיעה של המחזור, שהגיעה מהאורווה. מוליכת הליגה, הפועל פתח תקווה, הגיעה לאחר ההפסד בשמינית גמר הגביע לבית"ר/שמשון במטרה להמשיך את ההצלחה בליגה, אבל להפועל חיפה היו תוכניות אחרות. האדומים מהכרמל סיבכו את העניינים עם ניצחון 0:2 והנחילו בכך למאמן פתח תקוה אלי מחפוד הפסד ראשון בליגה.

משחק נוסף מרתק נערך בנצרת עילית, שם הקבוצה המקומית עשתה מהפך דרמטי לקראת הסיום מול עירוני ראשון לציון והשיגה שלוש נקודות קריטיות במאבק ההישרדות עם 2:3. הפועל רעננה והפועל רמת גן נפרדו בתיקו 0:0, די מאכזב, שמרחיק אותן קצת ממאבק הצמרת. המחזור נמשך בשבת, כשהפועל באר שבע סיימה ב-0:0 מאכזב מבחינתה מול עירוני רמת השרון באיצטדיונה הביתי. שהפועל עכו והפועל בני לוד ייפגשו ביום שני ויסגרו את המחזור.

הפועל רעננה - הפועל ר"ג 0:0

הקבוצה של אלי כהן הפסידה שני משחקים ברציפות והיא ידעה כי אחד נוסף כבר יהפוך לכדור שלג שיהיה קשה מאוד לעצור. גם הקבוצה של יובל נעים הגיעה למשחק לאחר הפסד. זה היה באמצע השבוע, בשמינית גמר הגביע בדרבי להכח עמידר רמת גן, בבעיטת הכרעה מ-11 מטרים. האורדונים המשיכו 'במנהגם' מהגביע וגם לא כבשו היום. שתי הקבוצות התחלקו בנקודות ושתיהן מתרחקות עוד קצת מחלום ליגת על.

הפועל פ"ת - הפועל חיפה 2:0

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את הכחולים של אלי מחפוד עם האדומים מהכרמל. המלאבסים הגיעו לאחר ההפסד המפתיע למדי לבית"ר/שמשון תל אביב בגביע, אבל עם ריצה יפה מאוד בליגה. בשבוע שעבר זה היה ניצחון חשוב מאוד בעילוט נגד מכבי אחי נצרת, ששמר אותם במקום הראשון והזניק אותם עוד צעד גדול לליגת העל. אבל היום, באורווה, הם פגשו את הקבוצה של שלומי דורה, שהשיגה ניצחון ביתי חשוב על הפועל עכו במחזור הקודם.

באחת הדקות הכי קריטיות במשחק, הדקה ה-45, העלה ערן לוי, חלוץ האדומים, את קבוצתו ליתרון. הפתח תקוואים ירדו להפסקה חפויי ראש בעקבות השער. בשנייה הם ניסו להשוות, אך לשווא. אז הגיע שער ענק של זיו כבדה, שסגר את הסיפור. קשר חיפה הבקיע את שערו השלישי העונה, אבל איזה שער זה היה. כבדה הניף רגל מכ-20 מטר אלכסונית משערו של אבי פרץ והטיס את הכדור לרשת הגבוהה. עד הסיום נשמרה התוצאה. חיפה, שגם במחזור ה-15 בליגה ניצחה את פתח תקווה באותו מקום, באותה תוצאה, ממשיכה לשמור על סיכוי לא רע להשתלב בסיומה של העונה בשני המקומות הראשונים, המובילים לליגת העל. המאמן אלי מחפוד נוחל הפסד ראשון בליגה.

הפועל נצרת עילית - עירוני ראשל"צ 2:3

במחזור הקודם השיגה נצרת עילית ניצחון עם המון מזל על הפועל רעננה 0:1 בחוץ. זה היה משער של איב ג'ידה, ששמר את תקוותיהם של הצפוניים להישאר בליגה השנייה. עירוני ראשון לציון השתתפה באמצע השבוע באחת ההצגות הגדולות ביותר של הגביע עם הפסד 5:4 להפועל כפר סבא. הקבוצה של אבי פיטוסי הצליחה לעלות ליתרון ראשון משער של מור גולן בדקה ה-34, תוצאה שגם נשמרה עד הירידה להפסקה. בדקה ה-63 רותם שמול איזן את התוצאה, אבל רק שלוש דקות לאחר מכן מתן אוחיון השיב את היתרון לראשון לציון.

אבל נצרת עילית הוכיחה המון אופי כשלא נשברה, חזרה למשחק והפכה את התוצאה. זה התחיל בשער משווה בדקה ה-79 של איב ג'ידה, שכבש שער שני תוך ארבעה ימים. שלוש דקות אחר כך, עשה שלומי חנוכה את המהפך הדרמטי עבור נצרת עילית.

הקבוצה של עופר מזרחי לא אומרת נואש, ויריבותיה לתחתית צריכות להתחיל לחשוש שעוד אחת מצטרפת למאבק על הירידה. לגבי ראשון, מי בכלל עוד זוכר שהיא הייתה גבוה בצמרת ופינטזה על עלייה. כעת היא צריכה לשמור שלא תדרדר עוד ותסתבך במאבקי הירידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עירוני רמה"ש - הפועל באר שבע 0:0

שתי הקבוצות הפסידו במהלך השבוע במסגרת גביע המדינה, אבל שתיהן ידעו שהסיפור האמיתי מבחינתן הוא משחקי הליגה. יכול להיות ששתי הקבוצות הגיע תשושות אחרי המשחקים במהלך השבוע, דבר ששלח אותן הביתה עם נקודה אחת ואפס שערים.

גילי לנדאו היה גאה מאוד בקבוצה שלו במשחקה מול הפועל תל אביב, וקיווה שהיכולת הטובה הזו תוכל למנף את הבאר שבעים במאבק על החזרה לליגת העל. אבל בבירת הנגב יכולים להיות שוב מאוכזבים מאיבוד הנקודות, שהשאיר אותם עדיין רחוקים מתמונת העלייה.

ברמת השרון היו מסתפקים בנקודה הבודדת מראש, אבל בקבוצה יודעים שניצחון של עכו ביום שני יקרב אותם מרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

הכח עמידר ר"ג - מכבי אחי נצרת 0:1

השקט והמקצוענות של דודו דהאן, זה מה שמאפיין את הכח העונה. בשבת בוינטר הם אירחו את אחי נצרת כשהם בעדיפות ברורה, ולראיה הם אף הוצאו מהטוטו. בדומה לבאר שבע, רוב הכותרות על אחי נצרת השבוע, לא היו קשורות לכדורגל. אפשר להגיד הרבה דברים בעד ונגד הנושא של דקת דומיה, אבל על דבר אחד כולם יסכימו – עדיף לא לערב פוליטיקה בספורט, כי שום דבר טוב לא יוצא מזה. הקבוצה של שמעון הדרי לא היוותה יריבה רצינית לבית"ר ירושלים ומול הסגולים בוינטר הם עמדו בפני סיטואציה קצת דומה של קבוצה יותר טובה ודומיננטית מהם.

אז אמנם הכח היתה עדיפה, אבל בסופו של דבר זה נגמר ב-0:1 קטן משער של אדריאנו מרסיאנו בדקה ה-52. זה הספיק לסגולים לחזור לראשות הטבלה,מרחק 4 נקודות מהשלישית הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully