וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הבטיחו לשחקני באר שבע?

25.7.2007 / 11:19

שחקני הבית טוענים שברקת רוצה לקצץ בסכומים שהובטחו להם ע"י ההנהלה הקודמת. גורמים בהנהלה החדשה: נכבד מה שסוכם בכתב

בכל יום שעובר ונסגר חור בהפועל באר שבע, נפער אחד חדש. אלונה ברקת רכשה את הקבוצה וקבעה מחנה אימונים - באה שביתת ההסתדרות והעמידה אותו בסכנה, וכעת נפתחה חזית חדשה, מצד שחקני הבית.

שחקני הבית של הקבוצה מתלוננים על כך שלמרות הבטחות שקיבלו מההנהלה הקודמת, חוזיהם לא יכובדו. ואולם, בסביבתה של ברקת טוענים כי יכבדו את כל החוזים. "שכל שחקן יסתכל על ההצעה ועל החוזה שהוגש לבקרת התקציבים בשנה שעברה, ישווה ויראה שלא הורדנו שקל מהחוזה. אנחנו לא יודעים מה הובטח להם בעל פה מההנהלה הקודמת, אבל מבחינתנו נקיים כל חוזה כתוב וכל דבר שקיים על הנייר". עוד הביעו הגורמים מורת רוח מכך שמי שמייצגת את אותם השחקנים היא עו"ד מיכל אביטן, פרקליטתו של אלי זינו. "יש לנו איזושהי הרגשה שזינו עדיין מעורב בנעשה בקבוצה".

אחד מהשחקנים אמר למקורביו: "לא יכול להיות שיביאו שחקני רכש בכל כך הרבה כסף, ולנו ברקת תתן דף נייר עם סכומים נמוכים משמעותית מאלה שהובטחו לנו". לטענת השחקנים, מדובר בסכומים הנמוכים ב-30 עד 50 אחוז מההבטחה המקורית.

דובר הקבוצה, לירן אלרם, התייחס לטענות: "אנו מעריכים את שחקני הבית ונעשה כל מאמץ לרצותם. הפועל באר שבע תכבד את כל החוזים עד לשקל האחרון ותעבירם לרשות לבקרת התקציבים".

בינתיים העבירו מרקו בלבול ועוזרו, סתיו אלימלך, את האימון, כשלצוות המקצועי הצטרף מאמן כושר חדש, ליאור קפלן, שמגיע מהפועל חיפה. למרות איומי השביתה בנתב"ג, הקבוצה תצא למחנה האימון המתוכנן ביום חמישי מ-20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully