וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריקס: "היה מקום להעמיד את אבוקסיס לדין"

לי בוץ

30.10.2006 / 12:02

הפועל ומכבי ת"א יועמדו לדין על התנהגות האוהדים בעקבות דו"ח השופט על רימוני העשן בדרבי. מכבי תמכור כרטיסים מול הכח ב-30 שקל

ההתאחדות לכדורגל החליטה הבוקר (שני) להעמיד לדין את הפועל ומכבי ת"א בעקבות התנהגות אוהדי שתי הקבוצות במהלך הדרבי התל אביבי אתמול, זאת בעקבות דו"ח השופט שהגיש מאיר לוי.

לוי ציין בדו"ח המשחק כי "לפני שריקת הפתיחה נזרקו שני רימוני עשן צהובים מיציע שמאוכלס על ידי אוהדי הפועל ת"א", והוסיף כי "בדקה השלישית נזרקו חזיז ושני רימוני עשן בצבע צהוב מיציע המאוכלס על ידי אוהדי מכבי ת"א, מה שגרם להפסקת המשחק לארבע דקות".

בהפועל הביעו פליאה על ההעמדה לדין, שכן רימוני העשן שנזרקו מיציע האוהדים האדומים היו דווקא בצבע צהוב. גורמים בקבוצה טוענים כי מדובר במלחמות אוהדים וכי מי שהשליך את הרימונים היו אוהדי מכבי שהסתננו לשערים של הפועל. נראה כי ההתאחדות תקבל את הטיעון של האדומים, אך גם במידה וייענשו, העונש של הצהובים צפוי להיות חמור יותר, שכן הם מואשמים בהפסקת משחק בגלל אירועים חריגים ביציע האוהדים.

עוד הוסיף השופט בדו"ח המשחק את הסיבה להרחקתם של מילאן מרטינוביץ' וטל חן כארבע דקות לסיום המחצית הראשונה: "טל חן חנק את מילאן מרטינוביץ', שסטר לו בתגובה, ולכן הם הורחקו".

אבוקסיס לא ייענש על-פי צילומי הטלוויזיה, מאחר השופט מאיר לוי לא ציין בדוח שלו את הדברים החריגים שאבוקסיס עשה בדרבי. אלי דריקס בתגובה: "זאת החלטה שגויה. על סמך פעמים רבות שבהם העמידו לדין על-פי מצלמות הטלוויזיה, גם הפעם היה מקום לעשות זאת".

אגב, במכבי ת"א החליטו לבוא לקראת האוהדים במשחק הבית הקרוב מול הכח עמידר, וכרטיסים לשערים 4-5 ימכרו ב-30 שקלים. דריקס: "אנחנו עושים את זה כמחווה לעידוד של האוהדים הנפלאים שלנו, שתמכו בנו גם בימים הקשים".

אוהדי הפועל התעמתו עם אביו של תומר חליבה

במהלך המשחק אתמול נרשם עימות לא נעים בין אוהדי הפועל ת"א לאביו של מגן הקבוצה, תומר חליבה. אביו של חליבה, שישב במהלך המשחק בשער 2 המאכלס את האוהדים האדומים, לא קיבל את שריקות הבוז של הקהל כלפי בנו כשזה הוחלף על ידי המאמן, ובמקום התפתחו דחיפות וקללות בין הצדדים.

מן הראוי לציין כי זאת לא הפעם הראשונה בה מופנת ביקורת כלפי המגן, הן מהקהל והן מהצוות המקצועי, שלא מרוצה מהיכולת של חליבה במשחקים האחרונים. גם לאחר הפסד הקבוצה לפנאתיניקוס בשלב הבתים של אופ"א הפנו בקבוצה אצבע מאשימה כלפי השחקן, שאף זומן לשיחת הבהרה עם המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully